021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 1 مهر 1393 در ساعت 54 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بهترین ترازوی دیجیتال خانگی را می توان ترازوی خانگی کمری معرفی نمود که دارای بدنه ی مقاوم و کیفیت مناسبی است ، ترازو کمری دارای انواع گوناگونی با رنگ های متنوعی بوده و در گروه ترازوی دیجیتال خانگی پیشنهاد دیجی اسکال ترازو کمری است .

ترازوی دیجیتال زیر پایی در اکثر منازل برای تامین سلامت اعضای خانواده استفاده می گردد ، ترازو خانگی علاوه بر آگاه ساختن افراد خانواده از وضعیت سلامتی یکدیگر با اندازه گیری پی در پی توسط ترازو از روند رشد یا کاهش وزن اطلاع خواهند یافت و از این طریق برنامه ی بهتری برای تنظیم وزن می توانند داشته باشند .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی دیجیتال خانگی با برند کمری این ترازو را به عنوان بهترین ترازوی دیجیتال خانگی معرفی می نماید و عمر طولانی کیفیت بدنه و استفاده طولانی مدت از باتری ترازو را تضمین می نماید و این برند ترازوی دیجیتال را که دارای تنوع زیادی است در گروه بهترین ترازو قرار می دهد .

جهت اطلاع از قیمت ترازو یا اقدام جهت تعمیر ترازو می توانید با مشاورین دیجی اسکال در مرکز فروش و خدمات تماس حاصل نمایید تا بهترین مشاوره را برای تعمیر یا انتخاب ترازو در اختیار داشته باشید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
4 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()