021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | شنبه 14 شهریور 1394 در ساعت 53 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی دیجیتال بارکد زن محک تولید شد ، ترازو جدید با قابلیت تولید بارکد در سبد محصولات محک قرار گرفت ، ترازوی فروشگاهی محک با امکان تولید بارکد واقعی قابلیت های ترازوی دیجیتال خود را افزایش داد ، امروز اکثر فروشگاه ها و کارخانه ها مجهز به سیستم فروشگاهی پوز گردیده اند که با استفاده از بارکد خوان و نرم افزار فروشگاهی اطلاعات فروش را به کامپیوتر انتقال داده و سیستم فروش را مکانیزه نموده اند ، در قسمتی از فروشگاه ها مواد وزنی وجود دارد که حاوی بارکد کالا نمی باشند و پس از توزین قیمت آنها تعیین می گردد ، برای اینکه اطلاعات این مواد وزنی به گزارش فروش آنها به سیستم کامپیوتر ( صندوق فروشگاهی - سیستم پوز ) انتقال یابد نیاز ترازو دیجیتالی است که برای هر یک از کالا های توزین شده توان تولید بارکد واقعی را داشته باشد ، ترازو که قابلیت تولید بارکد واقعی را داشته باشد به ترازوی دیجیتال بارکد زن یا بارکد پرینتر معرفی می گردد ، ترازوی بارکد پرینتر برای هر کالای توزین شده بارکد حاوی نام کالا ، قیمت و وزن را ایجاد می نماید که با هر بارکد خوان استاندارد و نرم افزار حسابداری و فروشگاهی قابل اسکن و دریافت اطلاعات می باشد ، پس از تولید فاکتور برای کالای وزنی و ایجاد بارکد توسط ترازو ، صندوقدار با اسکن بارکد تولید شده توسط ترازو محک مدل BR15000 می تواند دریافت اطلاعات نموده و گزارش فروش ترازوی دیجیتال را داخل سیستم ذخیره و فاکتور اصلی را برای مشتری صادر نماید ترازوی دیجیتالی ذکر شده قابلیت ویژه ی دیگری دارد که امکان اتصال ترازو به سیستم بارکد خوان می باشد ، ترازو امکان ، ارتباط با بارکد خوان را داشته و می توان از دستگاه علاوه بر خاصیت توزین بعنوان صندوق فروش نیز استفاده نمود ، ترازوی محک با تولید ترازوی فروشگاهی با امکان تولید بارکد واقعی محصولات فروشگاهی خود را تکمیل نمود ، ترازو معرفی شده هنوز به بازار ارائه نشده و تا پایان شهریور ماه سال 94 بنا است که در نمایندگی های فروش ترازوی محک قابل دسترس مشتریان باشد .

ترازوی دیجیتال بارکد زن محک مدل BR15000

امکان اتصال ترازو به بارکد خوان ps2 : ترازو قابلیت اتصال به بارکد خوان با پورت ارتباطی ps2 را دارد ، از این طریق می توان از ترازو به عنوان صندوق فروشگاهی نیز استفاده نمود .

چاپ بارکد کالای فروخته شده : بارکد تولید شده در ترازوی محک دارای استاندارد EAN13 بوده و از 13 رقم شامل 12 رقم ارقام اصلی بارکد و رقم 13 کنترلی CHECK DIGIT است .

چاپ بارکد : طریقه تولید بارکد واقعی در ترازوی محک به روش زیر می باشد و می توان برای قلم کالای فروخته شده بارکدی مختص خود کالا با اطلاعات وزن و قیمت تولید نمود ، کلید تظیم انتخاب می گردد ، سپس کلید ق یا 26 انتخاب شده و پیام بارکد barcode به نمایش در می آید که از طریق کلید up و down حالت تولید بارکد را on یا off به حالت فعال یا غیر فعال قرار داد .

بارکد مشخصات هر قلم کالای فروخته شده شامل اطلاعات زیر می باشد :

5 رقم 5 رقم 2 رقم
وزن یا تعداد کد کالا
کد نوع قیمت واحد نوع کالا
20 حافظه کالا کالای وزنی
21 حافظه کالا کالای تعدادی ( غیر وزنی )

بارکد مشخصات برای کالا هایی که قیمت آنها به صورت دستی توسط کلید ارقام تنظیم می گردد ، شامل جدول زیر می گردد :

5 رقم 5 رقم 2 رقم
وزن یا تعداد کد کالا
کد نوع قیمت واحد نوع کالا
20 حافظه کالا کالای وزنی
21 حافظه کالا کالای تعدادی ( غیر وزنی )

اگر در حافظه ی مورد نظر بارکد کالا معرفی شده است  پس از چاپ بارکد سطر ، بارکد کالا نیز چاپ می گردد .

ثبت مشخصات کالا در حافظه ی ترازوی دیجیتال مدل BR15000( نام کالا - نوع کالا - بارکد کالا - قیمت واحد کالا )

روش اول جهت ثبت مشخصات : 1 - کلید صفحه را فشار داده و با استفاده از up و down صفحه ی مورد نظر را انتخاب نموده و مجدد کلید صفحه را فشار دهید ، 2 - سپس کلید تنظیم و ک را ...

3 - اگر نوع کالا تعدادی و غیر وزنی بوده کلید up را فشرده در این صورت پیام type number ظاهر می گردد ، یکی از کلید های حافظه را انتخاب نمایید .

4 - یکی از کلید ها را انتخاب نمایید ... ، 5 - با استفاده از دکمه های الفبا نام را وارد نمایید در این قسمت می توانید بارکد کالا را نیز در حافظه ی ترازوی دیجیتال ثبت نمایید .

6 - دکمه ی تنظیم را انتخاب نموده و با استفاده از دکمه ی ارقام قیمت واحد را ثبت نمایید .

روش دوم با استفاده دستگاه بارکد خوان مدل 15000BR می باشد : در این حالت نیازی به انتخاب کالا در حافظه ی ترازو نمی باشد ، با اسکن شدن بارکد توسط بارکد خوان ، ترازو دیجیتالی به صورت کاملا خودکار اولین حافظه ی خالی را یافته و و اطلاعات کالا را ثبت می نماید ، برای اجرای این بارکد کالا باید توسط بارکد خوان اسکن گردد .

1 - دکمه ی تنظیم و ک را فشار دهید تا ترازو در وضعیت دریافت نام کالا قرار گیرد ، 2 - زمانی که نوع کالا غیر وزنی و تعدادی است ، دکمه UP را انتخاب نمایید در این حالت بر روی نمایشگر ترازوی دیجیتال type number به نمایش در می آید ، 3 - توسط بارکد خوان بارکد کالا را اسکن نمایید ، 4 - دکمه ی تنظیم را انتخاب نمده و با استفاده از دکمه های ارقام قیمت واحد را وارد نمایید ، 6 - در آخر دکمه ی تنظیم را انتخاب نمایید .

حذف بارکد کالا از قسمت حافظه ی ترازو : 1 - دکمه ی صفحه را انتخاب نمایید و با استفاده از دکمه های up و down صفحه را انتخاب نموده و مجددا دکمه صفحه را فشار دهید ، 2 - دکمه ی تنظیم و حرف ک را انتخاب نموده تا ترازو دیجیتالی در حالت دریافت نام کالا قرار گیرد ، 3 - دکمه ی حذف را اجرا نمایید ، 4 - یکی از کلید های 1 تا 35 را انتخاب و حافظه ی کالای مورد نظر را اجرا نمایید .

دسترسی به قسمت قیمت کالا توسط سیستم بارکد خوان : اگر بارکد کالایی در قسمت حافظه ی ترازو دیجیتالی ثبت گردیده نیازی به انتخاب حافظه نمی باشد و به راحتی توسط بارکد خوان ، قیمت کالا به نمایش در می آید برای این امر بارکد کالا با دستگاه بارکد خوان قرائت می گردد .

امکان چاپ بارکد توسط ترازوی محک : ابتدا باید توسط کیبرد ترازو ارقام یک بارکد مشخص سپس بارکد چاپ گردد ، زمانی که جهت تعریف بارکد یک کالا در حافظه ی ترازوی دیجیتالی ، بارکد در دسترس نمی باشد ، می توان با استفاده از منو بارکد را با ثبت ارقام آن چاپ نمود ، سپس در زمانی که در منو تعریف حافظه قرار داریم بارکد توسط بارکد خوان اسکن می گردد .

1 - دکمه ی تنظیم و ب را انتخاب نمایید تا ترازوی محک 15000BR در حالت تنظیم و چاپ بارکد قرار گیرد ، در زمان ورود به منو پیام enter barcode ظاهر می گردد ، 2 - ارقام بارکد را از چپ به راست وارد نمایید ، 3  در این قسمت 12 رقم اصلی بارکد بدون check digit  بر اساس استاندارد ean13 را می توان توسط دکمه های ارقام وارد نمود ، سیزدهمین رقم ، کنترلی check digit بوده که نیازی به ثبت آن نیست ، 3 - با فشردن دکمه ی چاپ بارکد چاپ می گردد . ( از دکمه ی ac برای پاک نمودن بارکد و ثبت مجدد آن استفاده نمایید .)

حافظه های کالا در ترازو : تعداد صفحه های حافظه ی کالا از ده صفحه به 29 صفحه افزایش می یابد و به عبارت دیگر تعداد حافظه از 350 تا 1015 ارتقاء می یابد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
5 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()