021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | ﺳﻪشنبه 1 مهر 1393 در ساعت 25 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

جدید ترین ترازوی پند با کاربری صنعتی مدل px7000 می باشد که دارای بدنه ی بسیار مقاوم صنعتی از جنس استیل می باشد که در برابر ضربه و فشار مقاومت بی نظیری دارد ، ترازوی دیجیتال پند تمام استیل یک انتخاب بسیار مناسب برای کارگاه صنعتی و استفاده در انبار است .

ترازوی پند سال های بسیار زیادی است که در صنعت ترازوی دیجیتال در حال فعالیت می باشد و می توان گفت این کارخانه برای تمامی مصارف ترازوی دیجیتال بسیار مناسبی تولید نموده است ، جدید ترین ترازوی پند با کاربری صنعتی دارای ظاهری بسیار شکیل و استاندارد بالایی در توزین و کاربری است ، زمان خرید ترازوی پند این اطمینان به خریدار داده می شود که نزدیک به 10 الی 15 سال ترازوی دیجیتال انتخاب شده عمر مفیدی داشته و حتی پس از 10 یا 15 سال پس از خرید ترازوی دیجیتال دستگاه را به نمایندگی ترازوی پند برده و ترازو را با مدل جدیدی تعویض نمایند .

ترازوی صنعتی 7000 یک ترازوی قدرتمند است که با پوشش ضد آب و استیل بدنه بسیار ایده ال برای استفاده در صنایع شیلات که ترازو با آب بر خورد مستقیم دارد و اگر ترازو استیل نباشد حتی برای مدت کوتاهی نیاز توان کار در این صنایع را نخواهد داشت .

این دستگاه برای استفاده در صنایع شیمیایی نیز بسیار مناسب است و به دلیل پوشش ترازو از نفوذ گرد و مواد شیمیایی به داخل ترازو صنعتی جلو گیری می نماید و قطعات ترازو به دلیل استیل بودن در برابر مواد شیمیایی آسیب نمی بیند ، تمامی قطعات ترازو از جمله لودسل ترازوی دیجیتال از جنس استیل بوده و دارای عمر و کارایی بالایی است .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند و مرکز خدمات پس از فروش ترازو بر حسب کیفیت و ظاهر شکیل و کارایی بالا این ترازو را جدید ترین ترازوی پند و با کیفیت ترین ترازوی دیجیتال موجود در بازار معرفی می نماید .

جهت تعمیر ترازوی دیجیتال و استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید و یا جهت اطلاع از قیمت ترازو به قسمت ترازو صنعتی مراجعه نمایید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()