021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

ترازوی دیجیتال نوزاد

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ترازوی دیجیتال نوزاد ترازوی نفرکش می باشد که در ابعادی متفاوت جهت توزین نوزاد مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازوی دیجیتالی که ملاحظه می نمایید در مدل گهواره طراحی شده است تا توزین نوازد به سادگی انجام گردد ، ترازوی نوزادی در وزن 20 کیلو گرم تولید می گردد ، استفاده از ترازو به سادگی امکان پذیر است و دارای تنوع بالایی است .


ترازوی دیجیتال مناسب توزین نوزاد در مطب پزشکان و مراکز بهداشت و درمان مورد استفاده قرار می گیرد که جهت اندازه گیری وزن نوازد در چندین مرحله برای اطلاع از مراتب رشد نوزاد است و ظاهر گهواره ای ترازو امکان توزین آسان تر را فراهم می نماید که در مواردی نیز علاوه بر توزین ، امکان اندازه گیری قد نوزاد را نیز فراهم می نماید ، در مدل ترازوی نوزادی که امکان اندازه گیری قد وجود دارد ، خط کش متحرکی به بدنه ی ترازو متصل است که اندازه ی نوزاد را محاسبه می نمایند .

ترازوی دیجیتال نوزاد تنوع زیادی دارد و بیشتر با تغذیه باتری و در موارد نیز دارای تغذیه ی برق و باتری است .

قیمت ترازوی نوزادی در مقایسه با قیمت ترازوی دیجیتال نفرکش بالاتر است زیرا حساسیت توزین اهمیت بالاتری دارد و می توان این ترازو را در گروه ترازوی دیجیتال پزشکی نیز قرار داد .

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد

خرید ترازوی دیجیتال نوزاد معمولا مورد نیاز کلینیک‌های پزشکی کودکان، درمانگاه‌ها، مراکز تغذیه کودکان، و هر مرکزی است که با سلامت و خوراک و بهداشت نوزادان و کودکان نوپا سروکار دارد. برای خرید ترازوی دیجیتال نوزاد ابتدا ترازویی انتخاب کنید که دارای دقت و حساسیت بسیار خوب باشد، زیرا در اندازه‌گیری وزن‌های پائین، دقت ترازو حرف نخست را می‌زند. یکی دیگر از نکته‌هایی که در خرید ترازوی دیجیتال می‌توانید به آن توجه کنید، توانایی روشن شدن و به کار افتادن ترازو با قرار دادن نوزاد بر روی آن است. نکته دیگر که در خرید ترازوی دیجیتال نوزاد ممکن است برای شما مهم باشد، خاموش شدن خودکار آن در زمان کوتاهی پس از برداشتن نوزاد از روی آن است که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی کمک می‌کند. قسمت‌های مختلف ترازوی دیجیتال نوزاد هم ممکن است مانند هر ترازوی دیگری آسیب ببیند یا دچار نقص شود، که در این زمان تعمیرکاری خبره و دوره‌دیده باید کار تعمیر ترازوی نوزاد شما را انجام دهد و برای اطمینان شما، کارشناسان آموزش دیده ما تعمیر ترازوی دیجیتال نوزاد شما را هم به عهده خواهند گرفت.

فروش ترازوی دیجیتال نوزاد

فروش ترازوی دیجیتال نوزاد را با بهترین قیمت از ما بخواهید. برای خرید و فروش ترازوی دیجیتال نوزاد می‌توانید به فروشگاه‌های فروش ترازو و تجهیزات پزشکی مراجعه کنید، اما آسان‌ترین روش خرید و فروش آن، خرید و فروش ترازوی نوزاد به صورت اینترنتی است که نیاز به پرسه زدن در بازار را برای هر خریداری برطرف می‌سازد و امکان دریافت ترازوی سالم و گارانتی‌دار را در محل کار شما برایتان فراهم می‌سازد. تعمیر ترازوی دیجیتال نوزاد در کنار فروش آن در وب‌سایت اسکیل می‌تواند خیال شما خریداران گرامی را در بهره‌ بردن از آن و احیانا نیاز به تعمیر پیدا کردن آن آسوده سازد.

قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد

قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد از هر برندی با برند دیگر، و از هر نوعی با نوع دیگر متفاوت است. نمی‌توان قیمتی ثابت را برای انواع ترازوی دیجیتال نوزاد در نظر گرفت، چرا که جنس بدنه، نوع نمایشگر، مقدار حساسیت ترازو، توانائی‌های مختلف آن از جمله روشن و خاموش شدن خودکار ترازو تاثیر مستقیم روی قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد دارد. نام برند ترازوی نوزاد نیز همچون نام برند در دیگر وسیله‌ها، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد است. در کل می‌توان گفت برای داشتن یک ترازوی دیجیتال نوزاد خوب و با توانائی‌های بالا، قیمت ترازوی دیجیتال نوزاد مهم‌ترین گزینه نیست و کارایی و کیفیت یک ترازو در رتبه نخست اهمیت قرار دارد.

ترازوی دیجیتال نوزاد ارزان

ترازوی دیجیتال نوزاد ارزان را می‌توان در بین ترازوهای تولیدی برندهای مختلف پیدا کرد، هر چند که ارزان بودن برای همه معنای یکسانی ندارد، اما ترازوی نوزاد ارزان را می‌توان در مقایسه بین برندهای مختلف پیدا کرد. ساخته‌های برندهای ایرانی دارای قیمت پائین‌تری هستند و در بین آنها بیشتر می‌توان ترازوی دیجیتال نوزاد ارزان را مشاهده کرد، اما برندهای وارداتی به دلیل قیمت ارز، دارای قیمت بالاتری هستند و ترازوی دیجیتال ارزان را در بین آنها باید با توجه به یکدیگر مورد ارزیابی قرار داد. سفارش ما به شما تنها انتخاب ترازوی دیجیتال نوزاد ارزان نیست، بلکه بهتر است ابتدا کیفیت هر ترازو را بررسی کنید و در صورت داشتن ویژگی‌های اولیه مورد نظر شما، اقدام به خرید ترازوی دیجیتال نوزاد نمایید.


ادامه مطلب ˅
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()