021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول صنعتی >>
کد کالا : 55220
قیمت : 34,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 34,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول میدانی با چرخ پاترولی حداد ماهر 1500 کیلویی با دارا بودن 4 چرخ پاترولی و بدنه ای ساخته شده از فلز  قدرت و استقامت بالایی دارد و به عنوان یک باسکول صنعتی دارای توانایی ارتقاع نمایشگر به نمایشگرهای AEW و AEP  به درخواست خریدار می باشد و با پرداخت مبلغ اضافه می باشد. این نمایشگرها توسط محافظی که در باسکول وجود دارد از هرگونه آسیب احتمالی به دور خواهند بود. این مدل باسکول دیجیتال حدادماهر مناسب برای استفاده های صنعتی و فروشگاهی می باشد . دیجی اسکار باسکول مورد نظر را 12 ماه گارانتی می کند .

باسکول میدانی با چرخ پاترولی حداد ماهر 1500 کیلویی یکی دیگر از انواع باسکول های دیجیتال تولید شده ی این شرکت بوده که از بدنه ی فلزی بسیار مقاوم ساخته شده است . باسکول با دارا بودن 4 چرخ پاترولی کیفیت خود را چندین برابر کرده است که هنگام خرید باسکول به وضوح حس می شود .نمایشگرهای به کار رفته در باسکول دارای دو عملکرد متفاوت از یکدیگر هستند که با توجه به سفارش مشتری مورد استفاده قرار خواهند گرفت.نمایشگر نوع A12 نشان دهنده ی میزان وزن محصول و تعداد محصول توزین شده می باشد که در اکثر انبارها و کارخانجاتی که با وزن محصول در ارتباط هستند کارایی دارد .

نمایشگر A15 نوعی دیگر از نمایشگر است که علاوه بر نشان دادن وزن و تعداد محصول وزن شده می تواند میزان قیمت کل و قیمت واحد را نیز نمایش دهد که مصرف عمده ی این نوع نمایشگر ها در مکان هایی است که علاوه بر نمایش وزن نیاز به تعیین قیمت کل و قیمت واحد نیز دارند . شما می توانید با توجه به نیاز و استفاده ی خود از محصول نمایشگر مورد نیاز را استفاده کنید .تغذیه این نمایشگرها از باتری داخلی باسکول دیجیتال است که به طور کلی برای یک هفته ی کاری کافی است و پاسخگوی نیاز مشتری می باشد . نکته ی دیگری که در خصوص این نمایشگرها می توان گفت قابلیت اتصال آن ها به پرینتر و یا کامپیوتر است . همچنین می توان به وجود محافظ برای این نمایشگرها که مانع وارد شدن ضربه به آن ها می شود اشاره کرد که قطعا طول عمر و مانگاری باسکول 1500 کیلویی را افزایش خواهد می بخشند .

 باسکول از شارژ باتری و برق شهری تغذیه می شود که در صورت تمام شدن شارژ باتری صدای هشدار شما را از این موضوع باخبر میکند تا برای شارژ مجدد اقدام بفرمایید . در مواردی که باسکول در حال خاموش شدن بود نگران اطلاعات خود نباشید زیرا اول اطلاعات توزین ذخیره و سپس باسکول خاموش خواهد شد .نمایشگرهای AEW و AEP  در صورت در خواست و پرداخت مبلغ اضافی می باشد .

این نوع  باسکول حدادماهر دارای ظرفیت توزین 1500 کیلوگرم با میزان دقت 200گرم می باشد که برای یک باسکول دیجیتال دقت قابل توجهی به شمار می رود . دیجی اسکال نمایندگی شرکت حدادماهر باسکول معرفی شده را با گارانی 12 ماهه توزیع می کند .
نمایشگر تایوان از مدل های AEP,AEW در صورت در خواست و پرداخت مبلغ اضافه می باشد . و همچنین برای اتصال  به کامپیوتر و نمایشگر دوم و  ارتباط از راه دور در صورت در خواست مشتری می باشد که هر کدام مبلغ جداگانه ای  به هزینه ی دستگاه  اضافه  می شود.

 

باسکول میدانی با چرخ پاترولی حداد ماهر 1500 کیلویی باسکول بسیار دقیق است که با برخورداری از چرخ های فوق العاده قدرتمند پاترولی که کار را برای استفاه کننده بسیار آسان تر می سازد . باسکول صنعتی فوق دارای میزان دقت بی نظیری در توزین است که از این رو باسکول را در دسته ی باسکول های صنعتی مورد پسند کابران قرار می دهد .

 ویژگی های باسکول میدانی با چرخ پاترولی حداد ماهر
 
  • باسکول دارای میزان توزین 1500 کیلو گرم است .
  • دقت در سنجش وزن باسکول 200 گرم می باشد .
  • قابلیت ارتقاع نمایشگر و استفاده از دو نمایشگر هوشمند از مزیت های بارز باسکول میدانی 1500 کیلویی محسوب می شود 
  •  باسکول دیجیتال حدادماهر دارای 4 چرخ پاترولی بسیار مقاوم است .
  • سینی باسکول صنعتی مورد نظر ساخته شده از فلز با ابعاد 120×120 می باشد .
  • مجهز بودن به محافظ نمایشگر یکی از ویژگی های مهم باسکول محسوب می شود.
  • برخورداری از صفحه نمایش LCD
  • باسکول 1 و نیم تنی حداد ماهر امکان اتصال به چاپگر را دارا می باشد .
  • گارانتی واقعی 12 ساله ی باسکول به همراه خدمات پس از فروش توسط نمایندگی حداد ماهر .
  • نمایشگرهای AEW و AEP  در صورت در خواست و پرداخت مبلغ اضافی می باشد 

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
 باسکول میدانی 1.5 تنی حداد ماهر  1500 کیلو گرم 200 گرم   120×120 سانتی متر

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
حداد ماهر
نوع باسکول
صنعتی
ساختار باسکول
چرخدار
بیشینه ظرفیت
1500 کیلو گرم (1.5 تن)
دقت در توزین
200 گرم
نوع نمایشگر
LCD
ابعاد سینی توزین
120*120 سانتی متر
جنس سینی
فلز مرغوب و مقاوم
تعداد لودسل (سنسور وزن)
4 لودسل
قابلیت اتصال به چاپگر جانبی
yes
باطری
yes
نمایشگر قیمت
yes
چرخ
yes
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()