021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازوی فروشگاهی >>
کد کالا : 1040

ترازو محک 35 کیلویی مدل 15000B

نمایندگی رسمی محک ⭐⭐⭐⭐⭐

برند : ترازوی محک
قیمت : 14,100,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 14,100,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازو رومیزی محک مدل 15000b ، بدون علمک بوده و نمایشگر ترازو به صورت دو سمت بر روی بدنه قابل رویت می باشد ، حداقل ظرفیت ترازو ساده 15000 - 10 گرم می باشد که از این ظرفیت تا 35 کیلو گرم را با حساسیت 2 گرم توزین می نماید و این مناسب جهت مصارفی می باشد که از مواد گران قیمت استفاده می نمایند و گرم مواد حائز اهمیت می باشد . این ترازوی محک دارای 1 - دقت بالا در توزین مواد تا 35 کیلو گرم 2 - ظاهر بدون علمک با نمایشگر دو طرفه 3 - تنوع رنگ ترازو در چهار رنگ می باشد.

ترازو محک 35 کیلویی مدل 15000B طراحی شده و ساخت کارخانه ی توزین سنجش تهران می باشد ، ترازو دارای 24 ماه گارانتی بوده و با خدمات پس از فروش 10 ساله به صورت 2 سال متوالی در حال تولید و عرضه می باشد ، ترازو محک مدل 15000 بدون علمک می باشد و برای محیط هایی با محدودیت فضا مناسب بوده و بیشتر از ترازو در کارخانه ها و کارگاه جهت بسته بندی استفاده می گردد ، مدل لاتین این دستگاه MDS 15000B می باشد که از اختصار ترازو دیجیتال محک بدون علمک 15000 ایجاد گردیده است ، نمایشگر دستگاه به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو قرار گرفته است .

استفاده از ترازو محک بدون علمک بسیار ساده می باشد ، حال اینکه در جعبه و پک ترازو دفترچه راهنما قرار گرفته است که تمام امور ترازو را به صورت کاملا واضح و دقیق توضیح داده و حتی تنظیمات داخلی نیز از طریق این دفترچه قابل اجرا می باشد ، تنوع رنگ این محصول از امتیاز های حائز اهمیت می باشد که در زمان خرید ترازو از گزینه های خریدار می باشد .

ترازو محک قابل اتصال به کامپیوتر می باشد که موجب انتقال اطلاعات ترازو به کامپیوتر می گردد و فروشگاه را در جهت مکانیزه شدن هدایت می کند از سویی نیز ترازو فروشگاهی امکان اتصال به پرینتر محک را نیز دارد و اطلاعات ذخیره شدن امکان ارسال و صدور توسط چاپگر را دارد .خدمات ترازو توسط دیجی اسکال در سراسر کشور قابل استفاده می باشد و دیجی اسکال با تعمیرکاران ترازو با سابقه ای درخشان در خدمت شما می باشد .

ترازو محک 35 کیلویی مدل 15000B ، امکان اتصال به پرینتر جانبی دارد اما به صورت داخلی از پرینتر برخوردار نمی باشد ، در زمانی که این ترازو به پرینتر جانبی مجهز گردد امکان صدور فاکتور فروش را خواهد داشت اما این امکان با محدودیت هایی به همراه است که در مدل ترازو پرینت دار وجود ندارد ، در مدل ترازو بدون پرینتر پس از اتصال به پرینتر امکان محاسبه اقلام غیر وزنی وجود ندارد اما در مدل پرینتر دار این امکان وجود دارد علاوه بر این اتصال به کامپیوتر در ترازو دیجیتالی محک امکان پذیر می باشد اما این مسئله نیز محدودیتی دارد که اطلاعات را به صورت تنها وزن و عددی انتقال می دهد و با نصب نرم افزار محک به همراه کابل اتصال قابل استفاده می باشد .


ویژگی های ترازو محک 35 کیلویی مدل 15000B


  • دقت ترازوی محک 2 گرم در توزین مواد تا ظرفیت 35 کیلو گرم
  • دقت بالا در توزین مواد 
  • سرعت مناسب برای پایدار شدن وزن
  • صفر کننده ی ترازو برای محاسبه وزن خالص کالا یا مواد 
  • اتصال ترازو محک به چاپگر و کامپیوتر
  • نمایشگر LED واضح چراغی
  • دارای سه نمایشگر وزن ، قیمت و قیمت کل 
  • تغذیه ترازو محک توسط برق و باتری پشتیبان
  • ترازوی قطعه شمار داخلی برای شمارش قطعات 
  • ترازو فروشگاهی دارای امکان جمع چندین قلم به صورت پی در پی 
  • ترازو دیجیتال دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
محک
مدل ترازو
15000B
گارانتی
⭐ 24 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐
کشور سازنده
ایران
بیشینه ظرفیت
35 کیلوگرم
دقت در توزین
2 گرم
نوع نمایشگر
LED
تعداد نمایشگر
3 ردیفه دو طرفه
نوع پرینتر
کاغذ پرینتر
ابعاد دستگاه
50*54*24 سانتی متر
ابعاد سینی توزین
54*37 سانتی متر
قابلیت قطعه شمار
yes
برق مصرفی
220 ولت شهری
باطری
yes
نوع باطری
سیلد اسید
بازدهی باطری
4 ساعت
کالیبراسیون
دستی
تعداد حافظه
35 حاظه مستقیم
1000 حافظه غیر مستقیم

نقد و بررسی

• طراحی 

ترازو ساده محک مدل 15000b با بدنه ی پلاستیک فشرده abs مقاوم در برابر ضربه و فشار و تنوع رنگ می باشد ، بدنه ی دستگاه به صورتی طراحی شده که بر خورد به بدنه و ایجاد خش و ضدگی کمتر دیده شده و ظاهر ترازو از بین نمی رود .

• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از جنس led red 7 -- segment می باشد که موجب سهولت خواندن اعداد می گردد ، قاب نمایشگر نیز از تلق شفاف طراحی شده که مو جب می گردد دید نمایشگر کاهش نیابد و در صورت خط و خش دار شدن امکان تعویض با کمترین هزینه را دارد .

• حافظه ی داخلی

حافظه ترازو شامل کلید های روی کیبرد می باشد که در ترازو محک به صورت 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم که با تغییر صفحه قابل استفاده می باشد .

• بوق تایید 

کیبرد در زمان انجام عملی برای اطمینان کاربر صدایی از دستگاه خارج می گردد که به بوق تایید معروف می باشد ، زمانی نیز امکان دارد که بیشتر از ظرفیت ترازو بر روی کفه جنس قرار گیرد در این زمان صدای بوق هشدار از دستگاه خارج می شود .

• ورودی و خروجی

اتصال ترازو به کامپیوتر از طریق کابل و نرم افزار امکان پذیر می باشد که اطلاعات عددی از این طریق به کامپیوتر انتقال می یابد .

• جمع بندی 

ترازو ساده محک در مدل 15000b ترازو رومیزی است که به دلیل ظاهر ترازو مورد پسند اکثر کاربران در قسمت فروشگاه و کارخانه ها جهت بسته بندی می باشد ، گارانتی این محصول به مدت 24 ماه می باشد که این مهم خود نمایانگر کیفیت ترازو می باشد .

ارسال نظر

سبحانی :
1 0
با سلام می خواستم بدونم یک ترازو محک بخرم چند روزه به دستم می رسد ؟ برای مشهد
مدیریت :
1 0
سلام ، دو روزه به دست شما می رسد
محمودی :
0 0
تالوگ ترازوی دیجیتال MDS 15000B را چگونه میتونم پیدا کنم؟ (برای وصل کردن ترازو به کامپیوتر و خواندن اطلاعات نیاز دارم پروتکل ارتباطی را بدانم (از نرم افزار ارائه شده با محصول نمیتوانم استفاده کنم))
مدیریت :
0 0
با سلام ، به قسمت مقالات در سایت مراجعه فرمایید در قسمت دفتر چه راهنمای ترازو می توانید جواب تمامی سئوالات خود را پیدا کنید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()