021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 4 آبان 1395 در ساعت 39 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
ترازو آزمایشگاهی رطوبت سنج

ترازو آزمایشگاهی رطوبت سنج جهت محاسبه ی مقدار رطوبت موجود در مواد به کار می رود ، ترازو رطوبت سنج در آزمایشگاه های صنعتی به کار می رود و معمولا با دقت یک هزارم گرم طراحی می گردد ، رطوبت در بدنه ی مواد موجب حجیم شدن و ایجاد حباب می گردد ، ترازو آزمایشگاهی AND در گروه رطوبت سنج دستگاهی بی نظیر طراحی نموده است که امروزه در بیشتر آزمایشگاه های صنعتی شاهد آن هستیم .

ترازو AND را می توان در گروه برترین برند های مطرح در سراسر دنیا معرفی نمود که در حیطه ی ترازوی آزمایشگاهی در حال فعالیت می باشد ، ترازوی رطوبت سنج با برند AND مدل MX50 و MS50 مجهز به لامپ هالوژن می باشد که بدون نیاز به گرم شدن عملیات جا به جایی حرارت را توسط اشعه ی مادون قرمز انجام داده و شرایط انجام آزمایشات فراهم می گردد و ترازو قادر به محاسبه ی رطوبت با دقتی مابین 0 الی 0.001 گرم می باشد .

از ویژگی های ترازو AND مدل MX50 و MS50 می توان به درجه ی حرارت جهت خشک نمودن بین 50 الی 200 درجه ی سانتیگراد می باشد و با 5 برنامه ی کابردی شامل استاندارد ، اتوماتیک ، تایمر ، حالت دستی و سریع اشاره نمود ، جهت اندازه گیری ترازو با گرم نمودن توسط لامپ هالوژن 400 وات و فیلتر sra است و تکنولوژی توزین و نیز قابلیت تکرار پذیری shs می باشد .

ترازوی AND مدل MS50 و MX50 دارای قابلیت اتصال به کامپیوتر جهت انتقال اطلاعات از ترازو به کامپیوتر را دارا می باشد که این امر توسط پورت ارتباطی RS232 فراهم می گردد .

ارسال نظر

سیدمهدی موسوی :
0 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر این ترازو در گروه ترازو AND ژاپن قرار گرفته و با مراجعه به صفحه محصولات ترازو می توانید توضیحات کامل و قیمت ترازو رو نیز بررسی بفرمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()