021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 10 شهریور 1393 در ساعت 24 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تعمیر ترازو آزمایشگاهی

تعمیر ترازو آزمایشگاهی کاملا تخصصی است و باید توسط افرادی صورت پذیرد که قبلا آموزش های لازم در زمینه ی تعمیرات ترازو آزمایشگاهی و شناخت قطعات ترازوی آزمایشگاهی را گذرانده باشد تنها در این صورت می توان تعمیرات ترازو را به مرکز یا فرد مورد نظر بسپارید .

دیجی اسکال مرکزی مطمئن جهت تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی است و دارای پرسنلی کاملا مجرب و آموزش دیده می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال را با ارائه ی گارانتی خدمات انجام می دهد و تمامی قطعات استفاده شده در تعمیر ترازو ها کاملا فابریک می باشد .



جهت تعمیر ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در مرکز digi scale با معرفی مدل ترازوی آزمایشگاهی و مشخص نمودن ایراد دستگاه قبل از ارسال ترازو به تعمیرگاه می توانید از حدود هزینه ی تعمیرات ترازوی دیجیتال اطلاع بیابید ، مشاورین دیجی اسکال آماده پاسخگویی به سوالات فنی شما در رابطه با ترازو و باسکول هستند .

دیجی اسکال با بیش از 20 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی فروش و تعمیر ترازو معتبر ترین مرکز جهت تعمیر ترازو آزمایشگاهی می باشد و تمامی خدمات این مرکز در صورت بروز مشکل قابل پیشگیری می باشد و با گارانتی برای تعمیرات ترازو این اطمینان ایجاد می گردد که خدمات ذکر شده در صورت خرابی مجدد قابل تمدید می باشد .

ارسال نظر

seyad alireza ... :
0 0
ترازو بنده بدون هیچگونه ضربه ای و نوسان برق روشن نمیشود
مدیریت :
0 0
سلام روز به خیر لطف برای بررسی دقیقتر مشکل ترازو و تکمیل فرایند عیب یابی ترازو با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()