021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 24 مرداد 1396 در ساعت 46 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نمایندگی ترازو متلر تولدو

نمایندگی ترازو متلر تولدو محصولی از کشور سویس در ایران جهت تامین تجهیزات آزمایشگاهی و صنایع دارویی در ایران توسط پارسل ثبت شده است ، دیجی اسکال نمایندگی ترازو متلر تولدو از جانب شرکت پارسل به عنوان مرجع ترازوی آزمایشگاهی متلر تولدو سویس معرفی می گردد .

ترازوی متلر تولدو در آزمایشگاه های صنعتی ، صنایع دارویی و بهداشتی و آرایشی و همچنین با ترازوهای حساس آزمایشگاهی نظیر ترازو ضد انفجار در صنعت پتروشیمی ، نفت و گاز ، پلیمر و مراکز علمی و تحقیقاتی جهت تامین تجهیزات توزین و اندازه گیری و تجهیزات آزمایشگاهی کاربرد فراوان دارد ، نمایندگی ترازو متلر تولدو در ایران بیش از 36 سال سابقه ی درخشان داشته که در تمامی این دوران با رفتار شایسته و تامین قطعات و تضمین کیفیت ترازوی آزمایشگاهی و تجهیزات آزمایشگاهی متلر رو با عنوان یک برند مطرح معرفی نموده اند .



جهت خرید ترازوی دیجیتال از نمایندگی ترازو متلر تولدو اقدام گردد زیرا خرید ترازو آزمایشگاهی متلر تولدو از مراکزی جز نمایندگی انحصاری متلر به دلیل سوء استفاده افراد سود جو توصیه نمی گردد .

  1. نمایندگی ترازو متلر تولدو سوئیس در ایران 
    ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی ارائه شده توسط متلر تولدو از یک گرم تا 6 رقم پس از اعشار قابل انتخاب می باشد  که در سه گروه ترازو متلر کالیبره دستی ، ترازو متلر کالیبره دیجیتال و ترازو متلر کالیبره دیجیتال با سیستم FACT دسته بندی می گردد .
  2. وزنه های کالیبراسیون کلاس F ، E و تیتراتور های پتانسیومتر ها سری T5 ، T7 ، T9 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()