021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 17 تير 1393 در ساعت 0 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
کدام ترازو

کدام ترازو برای استفاده بهتر است ، بهترین ترازو کدام است ، انتخاب کدام ترازو برای استفاده در مدت طولانی مناسب است ، کدام ترازو دارای باتری قدرتمند می باشد ، کدام ترازوی پند مناسب است ، کدام ترازوی محک بهترین انتخاب است .

ترازو ها بر اساس نوع استفاده انتخاب می گردد و این که کدام ترازو بهتر است میان دسته ی مورد مصرفی قابل انتخاب است ، ترازوی دیجیتال بر اساس نوع استفاده در صنعت دسته بندی می شوند .



دسته ی اول ترازوی فروشگاهی : ترازو فروشگاهی در فروشگاه مورد استفاده قرار می گیرد و به صورت معمول دارای پرینتر می باشد که نوع پرینتر نیز بر اساس نیاز فروشگاه تعیین می گردد و ترازو می تواند دارای پرینتر کاغذ باشد یا پرینتر لیبل که بیشتر جهت بسته بندی کالا ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد .

دسته ی دوم ترازوی صنعتی : ترازو صنعتی جهت توزین کالا های سنگین در انبار ها یا بیشتر جهت بسته بندی قطعات به کار می رود و در این ترازو اولین بحث در مورد مقاومت ترازو است .

دسته سوم ترازوی گرمی : ترازو گرمی جهت توزین مواد ریز گرمی به کار می رود و نیاز به ترازوی دیجیتال پیش می آید که دارای دقت مناسبی باشد ، ترازو در عطاری ها و کارخانه ها و یا حتی آزمایشگاه جهت بسته بندی یا توزین مواد ریز به کار می رود .

دسته ی چهارم ترازوی آزمایشگاهی : ترازو آزمایشگاهی ، ترازوی بسیار حساس است که دارای دقت فوق العاده بالا و دقیق است که بیشتر همراه با محفظه ی توزین استفاده می گردد تا حتی تاثیر ناچیز وزن هوای محیط ترازو را نیز از بین برده و دقیق و صحیح عمل توزین به سرانجام برسد .

دسته ی پنجم ترازوی زیر پایی : ترازوی دیجیتال خانگی جهت توزین نفر به کار می رود و به صورت متداول در مدل شیشه ی نشکن تولید می گردد و در بیشتر این ترازو ها عمر باتری طولانی است .

دسته ی ششم ترازوی نوزاد : ترازوی نوازد کشی جهت توزین نوزاد همراه با اندازه گیری وزن نوزاد مورد استفاده است و تنها در مطب پزشکان یا مراکز بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرد .

دسته هفتم ترازوی آشپزخانه : ترازوی دیجیتال آشپزخانه جهت توزین مواد طبخ به کار می رود استفاده از ترازوی خانگی و اندازه گیری مواد توسط این دستگاه موجب کمک نمودن به سلامت خانواده می گردد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()