021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازوی فروشگاهی >>
کد کالا : 1035

ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000

نمایندگی رسمی محک ⭐⭐⭐⭐⭐

برند : ترازوی محک
قیمت : 15,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 15,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازو فروشگاهی محک مدل mds 11000 در گروه بهترین ترازو دیجیتالی قرار گرفته است که در چندین سال اخیر پر فروش ترین محصول بوده است ، این ترازو با ظرفیت 50 کیلو گرم و دقت 2 گرم توزین می نماید و دارای 35 حافظه مستقیم جهت ثبت قیمت کالا می باشد ، خدمات ترازو به مدت 25 ماه به صورت مداوم می باشد . امکانات دیگر این ترازوی دیجیتال محک : 1 - امکان اتصال ترازو به چاپگر جانبی 2 - دقت 2 گرم در توزین 50 کیلو گرم مواد 3 - دارای علمک جهت دید بهتر نمایشگر 4 - دارای تنوع رنگ

ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000 طراحی و تولید شده توسط کارخانه توزین توان سنجش با برند محک می باشد که مدت تقریبی 16 سال در حال تولید ترازو دیجیتال است ، ترازو محک مدل 11000 حدود 10 سال می باشد که در حال تولید است ، ترازو دارای ظاهر زیبا و شکیل می باشد که پس از گذشت سال های متمادی و به کار آمدن دستگاه های جدید می بینیم که ترازو هنوز بازار خود را دارد و در گروه بهترین ترازو قرار گرفته است ، ترازو مدل mds 11000 از اختصار کلمات ترازو دیجیتالی محک مدل 11000 تشکیل شده که دارای بدنه ی مقاوم می باشد ، تنوع رنگی این محصول نیز از امتیاز حائز اهمیت است که در زمان خرید ترازو ، فروشگاه به آن اهمیت می دهد ، ساختار ترازو محک مدل 11000 به صورت علمک دار می باشد که نمایشگر به صورت دو طرفه در دو سمت ترازو مشخص می باشد و رنگ چراغ های نمایشگر به رنگ قرمز می باشد ، قابلیت در خواستی ترازو فروشگاهی ، امکان اتصال به چاپگر جانبی می باشد که بر روی کیبرد ترازو علامت پرینت وجود دارد و هر زمان بعد از خرید به راحتی امکان اتصال وجود دارد .

ترازو محک مدل 11000 درصورت درخواست مشتری با پرداخت بیعانه امکان انتخاب رنگ نیز دارد .

جهت تعمیرات ترازو و استفاده از خدمات ترازو در مدت گارانتی با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید .

ترازو محک مدل mds 11000 دارای ظرفیت 50 کیلو گرم می باشد که حساسیت 2 گرم در تمام مدت توزین حفظ می شود ، این ترازو رومیزی از حداقل توزین معادل 10 گرم شروع نموده و تا ظرفیت 50 کیلو گرم با دقت 2 گرم عملیات تورین را انجام می دهد ، ترازو فروشگاهی دارای سه نمایشگر led می باشد که به صورت کاملا واضح مبالغ را به نمایش در می آورد .

نمایشگر ترازو محک مدل MDS 11000 : 

نمایشگر اول - وزن : ردیف اول نمایشگر وزن می باشد که با قرار گرفتن جنس بر روی کفه ی ترازو پس از ثابت شدن مشخص می شود .
نمایشگر دوم - قیمت واحد : ردیف وسط قیمت واحد است که از طریق کیبرد ترازو قابل تنظیم می باشد و پس از قرار دادن جنس بر روی کفه ، دکمه ی حافظه ی مربوط به کالای در حال توزین انتخاب می گردد .
نمایشگر سوم - قیمت کل : ردیف آخر نمایشگر ترازو با در نظر گرفتن وزن ردیف یک و قیمت ردیف دوم ، مبلغ کل را محاسبه می نماید .

استفاده از ترازو بسیار ساده می باشد که از طریق دفترچه راهنمای ترازو ساده تر خواهد بود .

برای تعمیر ترازو و استفاده از خدمات پس از فروش ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس بگیرید .


ویژگی های ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000 


  • دقت ترازو در توزین مواد 2 گرم و ظرفیت کل دستگاه 50 کیلو گرم
  • سرعت در پایدار شدن وزن
  • ترازوی محک دارای رنگ بندی در چهار رنگ متنوع
  • بدنه پوشیده شده از پلاستیک abs 
  • نمایشگر وزن ، قیمت واحد و قیمت کل
  • دارای نمایشگر led واضح چراغی
  • ترازوی فروشگاهی با کاربری بسیار ساده 
  • دفترچه راهنمای فارسی جهت استفاده از ترازوی دیجیتال
  • دو عدد سینی تخت و سینی استیل لبه دار
  • امکان اتصال ترازوی دیجیتالی به کامپیوتر از طریق نرم افزار
  • اتصال ترازوی محک به چاپگر جانبی محک
  • 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه غیر مستقیم کالا

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
محک
مدل ترازو
11000
گارانتی
⭐ 24 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐
کشور سازنده
ایران
بیشینه ظرفیت
50 کیلوگرم
دقت در توزین
2 گرم
نوع نمایشگر
LED
تعداد نمایشگر
3 ردیفه دو طرفه
نوع پرینتر
کاغذ پرینتر
ابعاد دستگاه
57*54*61 سانتی متر
ابعاد سینی توزین
54*37 سانتی متر
قابلیت چاپ بارک تکی (سطری)
yes
قابلیت قطعه شمار
yes
برق مصرفی
220 ولت شهری
باطری
yes
نوع باطری
سیلد اسید
بازدهی باطری
8 ساعت
کالیبراسیون
دستی
تعداد حافظه
35 حاظه مستقیم
1000 حافظه غیر مستقیم

نقد و بررسی

• طراحی

ترازو محک مدل 11000 دارای بدنه ی پوشیده شده از پلاستیک abs می باشد که تمام بدنه ی یکپارچه از پلاستیک با ظاهر براق می باشد ، کیفیت رنگ بدنه ی ترازو در حدی می باشد که با تابش مستقیم نور خورشید از بین نمی رود و کدر نمی شود .

• صفحه نمایش

نمایشگر ترازو از سه ردیف وزن ، قیمت ، مبلغ کل تشکیل شده است که در هر ردیف 5 رقم جهت نمایش می باشد ، نوع نمایشگر ترازو از جنس led می باشد که به رنگ قرمز جهت دید بهتر در مکان های تاریک و در شب که دید کمتر می گردد طراحی شده است .

 

• کیبرد

کیبرد صفحه ای است که در ترازو محک زیر سینی قرار گرفته و امکان ورود قیمت و نام کالا را به کاربر می دهد ، جنس صفحه کلید لمسی می باشد و با فشردن دکمه وارد اطلاعات انجام می گیرد .

• حافظه

حافظه قسمتی از ترازو است که اطلاعات قیمت و در صورتی که دارای پرینتر باشد نام کالا ذخیره می گردد ، ترازو محک دارای 35 حافظه ی مستقیم و 1000 حافظه ی غیر مستقیم می باشد .

• بوق تایید

در قسمت کیبرد ترازو منویی قرار گرفته که به کاربر این امکان را می دهد تا در صورت تمایل صدای دکمه در زمان کار را خاموش نماید و باید در نظر داشت که این صدا در حین کار به کاربر کمک می نماید تا خطای کمتری داشته باشد .

• ورودی و خروجی

ورودی ترازو محک پورت rf 232 می باشد که از طریق نرم افزار و کابل اطلاعات فروش ترازو را به صورت عددی به کامپیوتر انتقال می دهد .

• باتری

تمام ترازو های محک دارای شارژر و باتری پشتیبان می باشند که در زمان قطع برق به صورت اتوماتیک به روی باتری رفته و از باتری تغذیه می نماید .

• جمع بندی

ترازو محک mds 11000 ، ترازو فروشگاهی می باشد که با دقت بالا توزین می نماید و در اکثر فروشگاه ها مورد استفاده قرار گرفته است علی رغم به کار آمدن ترازو پرینتر دار به دلیل کیفیت و کاربری ساده ترازو 11000 هنوز این دستگاه در فروشگاه ها مورد استفاده می باشد و فروش فوق العاده ای دارد .

ارسال نظر

محسن :
1 2
سلام. سایت خوبی دارید اما نویسنده یا احتمالا مدیر خوبی ندارید که اینهمه در مطالبتان غلط املایی به چشم میخورد. علی رقم که نوشتید غلط است. صحیحش علی رغم
مدیریت :
1 3
با سلام، از دقت ویژه ای که به خرج داده اید بی نهایت متشکرم
احمد غنی :
0 0
سلام.من ترازوی 11000 محک از شما خریدم.امروز به دستم رسید،ولی بعد از یک روز که به برق زدم، اصلا با باطری کار نمیکنه،بعد از قطع برق فورا خاموش میشود.لطفا راهنمایی بفرمایید.
مدیریت :
3 0
سلام وقت بخیر ترازو پس از قطع برق توسط باتری به مدت 4 ساعت شارژ نگه می دارد در صورتی که ترازو خریداری شده مدت کم یا اصلا شارژ نگه نمی دارد باتری در این حالت ممکن است به دلیل فاصله ی تولید تا تحویل باتری خوابیده و شارژ دریافت نکند ، با واحد خدمات تماس بگیرید تا باتری ترازو به صورت رایگان برای شما ارسال نماید .
علی حبیبی :
1 1
ایا با اتصال چاپگر فاکتور سه جنس مخطلف با جمع قیمت را به ما خواهد داد . قیمت چاپگر چند تومان است؟
مدیریت :
2 0
سلام وقت بخیر بله با خرید پرینتر محک که دارای قیمت 265 هزار تومان است می توان فاکتور چند قلم جنس را به صورت یک باره انجام دهید .
مصطفی :
1 0
با سلام ببخشید ترازوی من بعد از چند سال کار کردن الان در اندازه گیری خطا دارد حدود 20 گرم بالا یا پایین وزن می کند یا با گذاشتن اجناس سنگین در حد 30 تا 40 کیلویی حالت صفر آن به منفی تغییر پیدا می کند من شهرستانم آیا روشی برای تعمیر آن وجود دارد یا باید بیخیال بشوم
مدیریت :
1 1
سلام وقت بخیر ترازوی دیجیتال شما دچار ایراد وزنی شده و در محل شما تعمیرات ترازو امکان پذیر نمی باشد برای این امر ترازو را به واحد خدمات ارسال نمایید و در غیر اینصورت برای مشاوره ی دقیق تر با شماره چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نمایید .
سعادت :
0 0
سلام قیمت برد تغذیه ترازوی ۱۱۰۰۰ چقدره؟
مدیریت :
0 1
سلام روز ب خیر لطفا برای اطلاع از قیمت برد ترازو محک مدل 11000 با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
علی شهریاری :
0 0
سلام ی باطری میخام بایدبکجازنگ بزنم سفارش بدم
مدیریت :
0 0
سلام روز به خیر برای خرید باتری با شماره 0216123 تماس بگیرید.
محمد :
0 0
سلام این قیمت جدیده؟ یک میلیون سی و پنچ هزار تومن؟ قیمت دسته دوم چقدر میشه ؟ 700 هزار تومن ؟ ممنون میشم جواب بدید
مدیریت :
0 0
سلام قیمت ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000 که مشاهده می کند به روز شده است. بله دقیقا قیمت ترازو محک 50 کیلویی مدل 11000 میلیون سی و پنچ هزار تومن است. برای اطلاع از قیمت و موجودی ترازو محک دست دوم با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
9 / 10
از 8 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()