021-6123
سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

باسکول دنا توزین

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

باسکول دنا توزین در گروه باسکول باشگاهی و باسکول داروخانه ای در حال فعالیت می باشد ، باسکول دیجیتال تولید شده توسط گروه صنعتی دنا توزین دارای مقاومت و کیفیت بالا بوده و دارای 36 ماه گارانتی در باسکول سکه خور و 48 ماه در باسکول داروخانه ای بدون سکه است .

قیمت باسکول دنا توزین در مقایسه با باسکول های باشگاهی و داروخانه ای موجود در بازار بسیار مناسب بوده و دنا توزین برای برند شدن تمام تلاش خود را به کار بسته و با ارائه ی خدمات پس از فروش و تعمیرات باسکول در اسرع وقت مشتریانی بیشتر جذب نماید در آینده ای نزدیک با کیفیت به کار بسته بازار بزرگی خواهد یافت .

انواع باسکول دنا توزین در زمینه باسکول‌های باشگاهی و قد و وزن در مدل‌های مختلف ساخته شده که باسکول سکه ای دنا توزین از آن دسته است. انواع باسکول قد و وزن دنا توزین به باسکول داروخانه ای دنا توزین یا باسکول باشگاهی دنا توزین هم معروف هستند. انواع باسکول دنا توزین باشگاهی در شکل‌ها و توانایی‌های گوناگون ساخته شده که قدرت انتخاب خریداران آن را بیشتر می‌کند. تقریبا همه انواع باسکول باشگاهی دنا توزین به شکل ستون‌دار ساخته شده‌اند و در انواع باسکول سکه ای دنا توزین جای انداختن سکه بر روی ستون باسکول قرار داده شده و مشتری می‌تواند نوع سکه را برای وزن‌کشی انتخاب کند. بسیاری از انواع باسکول داروخانه ای دنا توزین توانایی اندازه‌گیری شاخص توده بدنی فرد یا BMI را دارند و از همین‌روست که نام مدل آنها نیز HBMI است. بعضی از انواع باسکول داروخانه ای دنا توزین نیز دارای چاپگر هستند و پس از وزن کردن فرد، برگه چاپی تحویل می‌دهند که در آن قد و وزن فرد و مقدار کمبود یا اضافه وزن و یا نرمال بودن وزن او نوشته شده است. برتری بهره‌گیری از باسکول سکه ای دنا توزین در داروخانه‌ها و فروشگاه‌هایی که با رفت‌وآمد مردم سروکار دارند، جذب مشتری و کسب درآمد برای آن مراکز است. بعضی از انواع باسکول نفر کش دنا توزین در کنار اندازه‌گیری وزن، قد را هم به شکل الکترونیکی اندازه می‌گیرند و برخی دیگر فقط برای سنجش وزن ساخته شده‌اند، اما می‌توان شاخص اندازه‌گیری مکانیکی قد را به آنها اضافه کرد. برخی دیگر نیز با شاخص اندازه‌گیری قد مکانیکی فروخته می‌شوند. باسکول نفر کش دنا توزین هم ممکن است مدتی پس از استفاده دچار اشکال‌هایی شود و نیاز به تعمیر پیدا کند که در این صورت تعمیر باسکول دنا توزین را نیز از ما بخواهید.

خرید و فروش باسکول دنا توزین با گارانتی طولانی‌مدت و خدمات پس از فروش شرکت سازنده، تبدیل به یکی از بهترین نمونه‌های باسکول باشگاهی در ایران شده است و مصرف برق پایین آن نیز باسکول باشگاهی دنا توزین را تبدیل به گزینه‌ای برتر در بین انواع باسکول دیجیتال دنا توزین قد و وزن کرده است. داشتن چاپگر و کنترل از راه دور در بسیاری از انواع باسکول دیجیتال دنا توزین باعث رونق خرید و فروش باسکول دنا توزین شده است. اگر خرید باسکول دنا توزین برای داروخانه یا مرکز تفریحی عمومی یا مراکز مشابه باشد، بهتر است باسکول سکه‌ای دنا توزین خریداری شود و چنانچه خرید و فروش باسکول دنا توزین برای باشگاه‌های ورزشی و کلینیک پزشکان باشد، نوع ساده و بدون سکه آن بهتر و معمول‌تر است. تعمیر باسکول دنا توزین هم در کنار خرید و فروش باسکول دنا توزین در فروشگاه اینترنتی اسکیل صورت می‌گیرد تا در صورت نیاز به تعمیر باسکول دنا توزین آن را به دست افراد ناوارد نسپارید.

قیمت باسکول دنا توزین با توجه با توانایی‌های آن از جمله قابلیت اندازه‌گیری وزن تا 300 کیلوگرم در بعضی از انواع آن باز هم خوب و مناسب است. با نگاهی به قیمت باسکول دیجیتال دنا توزین در نمونه‌های مختلف آن متوجه اختلاف قیمتی در آنها می‌شوید که با توجه به ظرفیت و توانایی‌های آنها امری طبیعی است. داشتن چاپگر در بسیاری از انواع باسکول دنا توزین روی قیمت باسکول دیجیتال دنا توزین تاثیرگذار است. بعضی از انواع باسکول باشگاهی دنا توزین نیز با وجود داشتن چاپگر یا بدون آن، قابلیت اتصال به چاپگر خارجی را دارند. ارتباط با رایانه هم یکی دیگر از قابلیت‌هایی است که باسکول قد و وزن دنا توزین در اختیار کاربران آن می‌گذارد که این قابلیت در کلینیک پزشکان تغذیه بسیار مهم است و البته روی قیمت باسکول دیجیتال دنا توزین نیز تاثیرگذار است. داشتن یا نداشتن صندوق پول یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت باسکول دنا توزین است. اصولا می‌توان گفت در کنار داشتن ساختاری محکم و مطمئن، بودن یا نبودن برخی توانایی‌ها در قیمت باسکول دیجیتال دنا توزین موثر است.

باسکول دنا توزین ارزان و یا بهتر است گفته شود باسکول باشگاهی دنا توزین با قیمت‌های متفاوت را در فروشگاه اینترنتی اسکیل می‌یابید که قیمت برخی از آنها نسبت به دیگر انواع باسکول داروخانه ای دنا توزین پایین‌تر است. البته پایین نگاه داشتن سود حاصل از فروش در فروشگاه اسکیل منجر به ارائه باسکول دنا توزین ارزان نسبت به دیگر فروشگاه‌ها شده است. از طرفی به دلیل بدون واسطه بودن خرید و فروش باسکول دنا توزین قیمت آن نیز در فروشگاه اسکیل از بسیاری دیگر از فروشگاه‌ها ارزان‌تر است و گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز باسکول نفر کش دنا توزین را تبدیل به باسکولی ایدئال برای همه ساخته است.

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 26 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()