021-6123
سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

باسکول توزین صدر

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

باسکول توزین صدر یکی از باسکول دیجیتالی است که در مدل نمایشگر پرینتر دار در حال تولید است و باسکول علاوه بر توزین دارای پرینتر جانبی می باشد و این اولین باسکول دیجیتال است که همراه با پرینتر تولید میگردد و کیفیت در تولید باسکول نیز رعایت گردیده است .

باسکول دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش باسکول می باشد ، در زمان خرید باسکول حتما به نیاز فروشگاه یا کارخانه توجه نمایید و قبل از خرید باسکول دیجیتال با مشاورین دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با در نظر گرفتن نیاز کار باسکول مناسب را پیشنهاد دهند .

دیجی اسکال بزرگترین مرکز خرید و فروش باسکول می باشد در سایت دیجی اسکال قیمت باسکول با ذکر قابلیت های آن قید گردیده است و با شفاف سازی خرید باسکول را آسان تر می نماید ، جهت تعمیر باسکول با مرکز خدمات باسکول در دیجی اسکال تماس حاصل نمایید تا از گارانتی پس از تعمیر باسکول نیز بهره مند گردید .

انواع باسکول توزین صدر موجود در فروشگاه اسکیل از نمونه‌های باسکول فروشگاهی توزین صدر و باسکول صنعتی توزین صدر هستند. انواع باسکول دیجیتال توزین صدر فروشگاهی و صنعتی ساختار یکسانی دارند، اما در ظرفیت و برخی توانایی‌های دیگر با هم متفاوتند. ساختار بدنه باسکول صنعتی توزین صدر ستون‌دار ساخته شده و گارد نگهدارنده‌ای هم در انتهای سینی باسکول گذاشته شده تا تکیه‌گاهی برای کالای روی آن باشد. نمایشگر باسکول فروشگاهی توزین صدر و باسکول صنعتی آن بر روی ستون چسبیده به باسکول قرار می‌گیرد و ازین رو به این گروه از باسکول‌ها باسکول ثابت گفته می‌شود، زیرا نمایشگر آنها جایگاه ثابتی بر روی ستون یا علمک باسکول دارند. نمایشگر انواع باسکول توزین صدر تاکنون ساخته شده، از برند زمیک و از نوع LED است. انواع باسکول دیجیتال توزین صدر را می‌توان با تغییر نمایشگر از تک نمایشگر به سه نمایشگر، یا نمایشگر چاپگردار خریداری کرد، همچنین باسکول فروشگاهی و صنعتی توزین صدر توانایی اتصال به چاپگر خارجی را دارد و ازین‌رو بدون تغییر نمایشگر هم می‌توان از نتیجه وزن‌کشی آن، برگه چاپی تهیه کرد. تعمیر باسکول توزین صدر نیز مقوله دیگری است که باید به آن توجه کرد و با توجه به حساس بودن حسگر وزن باسکول نباید آن را به دست هر کسی سپرد. ما در فروشگاه اسکیل این اطمینان را به شما می‌دهیم که تعمیر باسکول توزین صدر هم در برنامه کاری ماست.

خرید و فروش باسکول توزین صدر فروشگاهی و صنعتی را با 12 ماه گارانتی از فروشگاه اسکیل خریداری کنید. انواع باسکول توزین صدر دارای دقت بسیار در وزن کردن کالاها هستند که یکی از بزرگترین برتری‌های آنهاست. خرید باسکول فروشگاهی توزین صدر می‌تواند کارگشای فروشگاه شما باشد و در خرید و فروش کالاها شما رایاری کند. خرید باسکول صنعتی توزین صدر مناسب کارگاه‌های صنعتی و تولیدی‌ها و حتی فروشندگان عمده خواروبار و برنج و کالاهای دیگر است. خرید و فروش باسکول توزین صدر با امکان تغییر نمایشگر از تک نمایشگر به سه نمایشگر، در صورت درخواست مشتری صورت می‌گیرد، که این نکته حق انتخاب و تغییر نمایشگر را به خریداران محترم می‌دهد.

قیمت باسکول توزین صدر را برای هر کدام از انواع باسکول توزین صدر فروشگاهی و صنعتی باید به صورت جداگانه ارزیابی کرد. به طور طبیعی قیمت باسکول دیجیتال توزین صدر با ساختار مشابه، اما ظرفیت پایین‌تر کمتر از قیمت باسکول توزین صدر با همان ساختار و با قیمت بالاتر است. برتری انواع باسکول توزین صدر به بسیاری از باسکول‌های وارداتی قیمت مناسب آنهاست و در مقایسه بین قیمت باسکول دیجیتال توزین صدر و باسکول‌های وارداتی این تفاوت قیمت به خوبی نمایان می‌شود. قابلیت‌های یک دستگاه دیجیتال از جمله باسکول توزین صدر می‌تواند در قیمت آن وسیله تاثیرگذار باشد و یکی از توانایی‌های مهم باسکول توزین صدر شمارش کالا در آنهاست. از قابلیت‌های درخواستی انواع باسکول دیجیتال توزین صدر هم همان‌گونه که اشاره شد، تغییر پرینتر است. از دیگر توانایی‌های درخواستی باسکول توزین صدر امکان چرخ‌دار کردن باسکول است که آن را بتوان به شکل میدانی درآورد و جا‌به‌جایی و حرکت دادن باسکول را آسان‌تر ساخت. امکان اتصال به رله قطع کن هم در انواع باسکول صنعتی توزین صدر در صورت درخواست افزوده می‌شود. یکی از مهم‌ترین مواردی هم که هر خریدار و دارنده باسکول ممکن است با آن روبه‌رو شود، خرابی یا ایجاد اشکال‌هایی در باسکول و نمایشگر آن است که در این صورت هم باید باسکول به نمایندگی مجاز آن سپرده شود و فروشگاه اسکیل نیز چنین امکانی را برای شما فراهم کرده و با داشتن نمایندگی، تعمیر باسکول توزین صدر شما را انجام خواهد داد.

باسکول توزین صدر ارزان به نسبت انواع باسکول وارداتی و بسیاری از باسکول‌های داخلی را از فروشگاه اسکیل خریداری کنید و از خدمات پس از فروش و گارانتی آن نیز برخوردار شوید. یکی از برتری‌های خرید از فروشگاه‌هایی مانند اسکیل که کالا را مستقیم از تولید کننده به دست مصرف کننده می‌رسانند، نبودن واسطه در کار خرید و فروش باسکول است که این ویژگی منجر به ارائه باسکول توزین صدر ارزان به مشتری می‌گردد. از طرفی فروشگاه اسکیل در کنار فروش مستقیم و بدون واسطه باسکول توزین صدر به خریداران گرامی، سعی در پایین نگه داشتن سود خود از فروش کالا کرده تا خریدی رضایت بخش را برای مشتری رقم بزند.

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 26 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()