021-6123
سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

ترازو دیجیتال ADAM

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

ترازو دیجیتال ADAM محصولی از کمپانی ADAM انگلیس است ، محصولات ADAM در گروه ترازو گرمی و ترازو آزمایشگاهی بوده و جهت تجهیز آزمایشگاه ها ، کارگاه ها و آزمایشگاه های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد ، البته ترازو دیجیتالی ADAM در صنعت زرگری نیز توجه فعالان این عرصه را به خود جلب نموده و ترازوی زرگری نیز در گروه محصولات این کمپانی قابل انتخاب می باشد ، قیمت ترازوی دیجیتال در مقایسه با کیفیت و عمر دستگاه ها بسیار مناسب بوده و برخلاف نگاه ابتدایی که به نسبت نمونه های موجود در بازار ایجاد می گردد و ترازو را گران قیمت معرفی می نماید ، دارای کیفیت و عدالت در قیمت تعیین شده می باشد که این امر در استفاده ی مداوم از ترازوی دیجیتال قابل مشاهده می باشد ، ظاهر ترازوی آزمایشگاهی آدام ، محفظه دار و نیرومند بوده و ایده ال جهت توزین مواد ریز آزمایشگاهی می باشد .

شرکت تولیدی آدام انگستان انواع ترازو ADAM را در مدل‌های گوناگون و توانائی‌های مختلف تولید کرده است. با جست‌وجویی در بین ساخته‌های شرکت آدام، انواع ترازوی آشپزخانه و ترازوی نوزاد و ترازوی فروشگاهی و ترازوی صنعتی و حتی ترازوی ویژه وزن کردن حیوان‌ها را می‌توانیم ببینیم، اما آنچه از بین انواع ترازوی دیجیتال آدام در ایران بیشتر شناخته شده و خریدوفروش می‌شود، ترازوی گرمی آدام و ترازوی آزمایشگاهی ADAM است. کاربرد ترازوی گرمی آدام در وزن کردن مواد کوچک و گران‌قیمت است که برای وزن کردنشان نیاز به ترازویی دقیق است؛ موادی مانند فلزها و سنگ‌های قیمتی و بعضی گیاهان قیمتی مثل زعفران. ترازوی آزمایشگاهی آدام نیز از انواع ترازوی دیجیتال آدام است که کاربرد آزمایشگاهی دارد و معمولا با سرپوش تولید می‌شود و ممکن است دارای قیمت بالاتری باشد. انواع ترازو آدام آزمایشگاهی و گرمی با ساختاری زیبا و مدرن و محکم ساخته‌ شده‌اند و توانائی‌های مختلفشان، آنها را تبدیل به ترازوهایی پرفروش ساخته است.

خرید ترازو آدام از هر نوعی که باشد، خریدی مطمئن است و خریدار را تا مدت‌ها از خرید ترازوی جدید بی‌نیاز می‌کند. برای خرید ترازوی آدام آزمایشگاهی ابتدا باید ظرفیت و دقت، و سپس ویژگی‌های مورد نیاز خود را مشخص کنید و پس از آن از بین انواع ترازوی آزمایشگاهی آدام اقدام به انتخاب بهترین نمونه ترازوی مطابق با نیازهای خود کنید. گاهی برای خرید ترازوی ADAM آزمایشگاهی ویژگی‌هایی مثل دقت بالا در نظر است که در این صورت خرید ترازوی آدام پنچ صفر می‌تواند نیازهای شما را برطرف سازد. شاید برای شما سرپوش ترازوی آزمایشگاهی آدام در درجه نخست اهمیت باشد، که در این صورت نیز خرید ترازو آدام آزمایشگاهی سرپوش‌دار را در برنامه خود قرار دهید. اگر هم شما در جست‌وجوی ترازوی گرمی آدام برای تجارت هستید، خرید ترازوی آدام گرمی که در مدل‌های مختلف ساخته شده، راه‌گشاست. انواع ترازوی گرمی آدام نیز در شکل‌ها و ظرفیت‌های مختلف ساخته شده‌اند. در بسیاری مواقع تاجران کالاهای قیمتی از ترازوی آزمایشگاهی آدام برای وزن کردن کالاهای گران‌بها استفاده می‌کنند، و بعضی اوقات نیز آزمایشگاه‌داران از ترازوی گرمی آدام در فعالیت‌های علمی خود بهره می‌برند. برای خرید ترازوی دیجیتال آدام به گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز دقت داشته باشید و در صورت پیش آمدن هرگونه اشکالی به نمایندگی آن مراجعه کنید. در صورت نیاز به تعمیر ترازوی آدام خود نیز فقط از کارشناسان خبره این صنعت کمک بگیرید.

فروش ترازو آدام به همراه تعمیر ترازوی آدام به دست افراد کارآزموده را از ما بخواهید. اگر شما تاجر فلزها و سنگ‌های گران‌بها هستید و در پی ترازوی گرمی مناسبی هستید که نیازهای تجاری شما را برآورده سازد، فروش ترازوی آدام گرمی در ظرفیت‌های مختلف و با دقت‌های گوناگون در برنامه سایت فروشگاهی اسکیل است؛ و چنانچه شما فعال عرصه علمی و آزمایشگاهی هستید و ترازویی با قابلیت‌های بالای آزمایشگاهی می‌خواهید، فروش ترازو آدام آزمایشگاهی از دو صفر تا پنج صفر و بالاتر، و فروش ترازوی آدام آزمایشگاهی تحلیل‌گر یا آنالیتیکال هم در برنامه سایت فروشگاهی اسکیل است. تعمیر ترازوی آدام نیز مقوله‌ای است که باید به آن توجه کرد و ترازوی حرفه‌ای آدام را به دست هر مدعی تعمیرکاری ترازوی آدام نسپرد.

قیمت ترازو آدام در مرحله نخست از قیمت ارز تاثیر می‌گیرد و با توجه به ظرفیت و دقت و ویژگی‌های آن تعیین می‌شود. بعضی از انواع ترازوی آزمایشگاهی آدام از تکنولوژی‌های برتری در وزن کردن برخوردارند و به صورت طبیعی، قیمت ترازو آدام مجهزتر، از قیمت ترازوی دیجیتال آدام ساده‌تر بالاتر است. ترازوی آنالیتیکال یا تحلیل‌گر ADAM یکی از انواع ترازوی آزمایشگاهی آدام است که از برترین فناوری‌ها در تجزیه و تحلیل ماده آزمایشگاهی بهره می‌برد، و قیمت ترازو آدام آزمایشگاهی آنالیتیکال نیز بالاتر از ترازوی آزمایشگاهی آدام معمولی است. به‌طور کلی می‌توان گفت قیمت ترازوی دیجیتال آدام را گزینه‌های مختلفی مانند قیمت ارز و سپس قابلیت‌های ترازوی آدام تعیین می‌کند.

ترازوی آدام ارزان نیست. اگرچه ارزان بودن مفهومی نسبی است و برای همگان معنای یکسان ندارد، اما در کل می‌توان گفت قیمت ترازوی دیجیتال آدام ارزان نیست. البته می‌توان در بین انواع ترازوی دیجیتال آدام نمونه‌هایی با قیمت پائین‌تر را نیز پیدا کرد که می‌توانیم آنها را نسبت به بقیه ترازوها، ترازوی ADAM ارزان بنامیم. نکته مهم در خرید ترازوی دیجیتال آدام کارایی و کیفیت و بهره‌گیری از واحدهای وزنی مختلف و کالیبراسیون خودکار در بعضی از مدل‌ها، و بسیاری دیگر از قابلیت‌ها و نوع تکنولوژی ساخت ترازوی آدام است که این ترازوی آزمایشگاهی و گرمی را تبدیل به نمونه‌ای برتر در صنعت ساخت ترازوی آزمایشگاهی کرده است.

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 26 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()