021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست اخبار | پنجشنبه 9 ارديبهشت 1395 در ساعت 27 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی محک با امکان ارتباط با پوز بانکی محصولی جدید از ترازو محک می باشد که با قابلیت ارتباط با بارکد خوان و از سویی دیگر پوز بانکی این امکان را دارد که مبلغ فاکتور صادر شده را به پوز بانکی انتقال داده و مشتری بدون وارد کردن مبلغ فاکتور صورت حساب را پرداخت نماید ، این امر موجب کاهش خطای انسانی در محاسبه و دریافت صورت حساب مشتری می گردد .

ترازوی محک مدل BR15000 محصول جدید محک می باشد که با قابلیت های ویژه مانند تولید بارکد واقعی و امکان انجام محاسبات فروش مانند صندوق فروشگاهی و از سویی نیز ارتباط با پوز های بانکی عضو شتاب سبد قابلیت های ترازوی محک را تکمیل نموده است و در میان ترازوی دیجیتالی که در ایران تولید می گردد جایگاهی ویژه یافته است .

ترازو محک اولین ترازوی دیجیتالی است که در ایران امکان ارتباط با پوز بانکی را به قابلیت های سیستم افزوده است ، در زمان خرید مشتری می تواند نزد کاربر ترازو تمامی کالا های خود اعم از کالای وزنی و کالای غیر وزنی را انتخاب و در فاکتور ترازوی دیجیتال اضافه سپس با تکمیل خرید و صدور فاکتور ترازو مبلغ قابل پرداخت را بدون دخالت کاربر ترازو دیجیتال بر روی نمایشگر پوز بانکی رویت و اقدام به تسویه فاکتور نماید .



علاوه بر ترازوی محک بارکد زن مدل BR15000 در ظرفیت 35 و 50 کیلو گرم به صورت ترازوی علمک دار مدل دیگری از ترازوی محک فروشگاهی نیز وجود دارد که دارای قابلیت های ذکر شده است ، مدل ترازوی محک BR14000 است که دارای تمامی مشخصات ترازو BR15000 بوده و دارای ظرفیت 70 کیلو گرم که ایده ال جهت استفاده در سوپر پروتئین ها و سوپر میوه ها می باشد .

دیجی اسکال ترازو را یک انتخاب فوق العاده برای تمامی فروشگاه ها اعلام می نماید زیرا ترازو محک دارای کیفیت بالا و قابلیت های بسیار ویژه با قیمت مناسب می باشد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()