021-6123
سبد خرید 0
>> >> >>
جستجوی پیشرفته
جستجو در نتایج
جستجو بر اساس قیمت (تومان)
جستجو بر اساس سازنده
کالا برای:

باسکول جاده ای

مرتب سازی بر اساس : پربازدید ترین حراجی جدیدترین ارزان ترین گرانترین فقط کالاهای موجود :

باسکول جاده ای جهت توزین ماشین های سنگین در زمین با نقشه ی فوندانسیون طراحی و اجرا می گردد. گاهی نیز برای توزین بار بارکش ها یا کامیون ها و ماشین های سنگین به کار می رود که ظرفیت باسکول از 50 تن شروع می گردد .

ساخت باسکول جاده ای با توجه به محیط انجام می گیرد و مدار فرمان و نمایشگر باسکول بنا به درخواست خریدار در اتاق فرمان و با فاصله از کفه ی توزین قرار می گیرد .

می‌توان گفت باسکول جاده ای نوعی باسکول صنعتی است و همانند پلی ساخته شده از فلز یا بتن و یا ترکیبی از فلز و بتن است که گاهی داخل زمین کار گذاشته می‌شود، که به آن هم‌سطح یا گود می‌گویند و گاهی نیز به صورت برجسته یا پلیس راهی اجرا می‌شوند که از سطح زمین بالاتر قرار می‌گیرند. باسکول جاده ای برای وزن کردن بار وانت‌بارها، کامیون‌ها، تریلی‌ها، و حتی واگن‌های قطار در میدان‌های تره‌بار، گمرک‌ها، بندرها، پلیس راه‌ها، و حتی ایستگاه‌های راه آهن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. از انواع باسکول جاده ای می‌توان نوع ثابت و متحرک آن را نام برد که باسکول جاده ای ثابت در زمین نصب می‌شود و امکان جابه‌جایی ندارد و باسکول جاده ای متحرک بر روی زمین قرار می‌گیرد و قابلیت جابه‌جایی دارد. نصب باسکول جاده ای ثابت به صورت پیش‌ساخته یا غیر پیش‌ساخته باید به دست کارشناسان و مهندسان باتجربه انجام شود. نصب انواع باسکول جاده ای در زمین در چند مرحله خاک‌برداری، زیرسازی، نصب و کار گذاری سکویی (پلتفرم یا صفحه) است که از فلز یا بتن، و یا ترکیبی از هردو ساخته شده است. در داخل این سکوها حسگرهای وزنی یا لودسل‌هایی کار گذاشته می‌شوند که مانند حسگرهای باسکول‌های دیگر به وزن حساس هستند و دارای دقت و سرعت خوبی در نشان دادن وزن هستند. این حسگرها زیر سطح سکوها کار گذاشته شده و داده‌های وزنی را جمع‌آوری کرده و به گیرنده یا نمایشگر باسکول می‌فرستند. نمایشگر باسکول معمولا در اتاق یا اتاقک مخصوصی که اتاق فرمان نامیده می‌شود، قرار گرفته و نصب شده است. کارگذاری و نصب انواع باسکول جاده ای باید بر اساس استانداردهای جهانی صورت گیرد. ظرفیت انواع باسکول جاده ای از حدود 5 تن شروع شده و به بیش از 200 تن می‌رسد. انواع باسکول جاده ای به‌گونه‌ای ساخته شده‌اند که در هر شرایط آب‌وهوایی بتوانند کار کنند و ساختار پیچیده و خاص آنها چنین امکانی را برایشان فراهم کرده است. روش وزن کردن بار در انواع باسکول جاده ای نیز به این صورت است که وزن خودرو یا واگن، پیش و پس از بارگیری اندازه‌گیری می‌شود و با یک محاسبه ساده، وزن خالص بار به دست می‌آید. از انواع باسکول جاده ای می‌توان باسکول جاده ای پند را نام برد. تعمیر باسکول جاده ای نیز موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد و در صورت نیاز به آن از نمایندگی یا افراد ماهر و دوره‌دیده استفاده شود.

خرید باسکول جاده ای

خرید باسکول جاده ای مورد نیاز شرکت‌ها و سازمان‌های خاصی است که در جابه‌جا کردن بار فعالیت دارند و یا بر آن نظارت دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید در پلیس راه‌ها چنین وسیله‌ای را ببینید که کامیون‌ها برای رفتن به جاده باید از روی آن عبور کنند تا مشخص شود وزن بار آنها از وزن استاندارد بالاتر نباشد؛ پس یکی از اداره‌های دولتی که نیاز به خرید باسکول جاده ای دارد، پلیس راه است. خرید باسکول جاده ای برای اداره گمرک نیز اصلی اساسی است. راه آهن نیز از شرکت‌هایی است که به خرید باسکول جاده ای نیاز دارد. میدان‌های تره‌بار نیز برای خریدوفروش میوه و تره‌بار به خرید باسکول جاده ای نیاز دارند. هنگام خرید باسکول جاده ای علاوه بر گارانتی آن، به در دسترس بودن کارشناسان آموزش‌دیده برای تعمیر باسکول جاده ای توجه کنید.

فروش باسکول جاده ای

فروش باسکول جاده ای در انواع مختلف در فروشگاه اسکیل صورت می‌گیرد که برای انتخاب و تهیه آن بهتر است پس از خواندن ویژگی‌های باسکول جاده ای مورد نظرتان، با کارشناسان فروش باسکول جاده ای ما نیز مشورت کنید تا آنها نیز شما را در خرید باسکول جاده ای مناسب یاری کنند. انواع باسکول جاده ای در ظرفیت‌ها و اندازه‌های گوناگون ساخته می‌شوند و خریدوفروش باسکول جاده ای از حدود 10 تن به بالا در سایت فروشگاهی ما صورت می‌گیرد که برای خرید آنها کافی است با ما تماس بگیرید و باسکول مورد نظر خود را سفارش دهید. یک باسکول جاده ای استاندارد و باکیفیت، سال‌ها می‌تواند عمر کند، اما دقت کنید که در صورت نیاز به تعمیر باسکول جاده ای شرکت خود، از تعمیرکاران شرکتی و کارآزموده کمک بگیرید و آن را به دست هر مدعی تعمیر باسکول جاده ای نسپارید.

قیمت باسکول جاده ای

قیمت باسکول جاده ای مانند هر باسکول دیگری با توجه به نام برند و ظرفیت و کیفیت آن متفاوت است. نام و سابقه برند، نخستین عامل تعیین کننده قیمت باسکول جاده ای است. در مرحله بعد ظرفیت، اندازه و دقت باسکول تعیین کننده قیمت باسکول جاده ای است. قیمت باسکول پیش ساخته از هر برندی نیز مشخص است، اما همواره باید هزینه نصب آن را هم در نظر گرفت که معمولا به دست کارشناسان و مهندسان مربوط به آن صورت می‌گیرد و باید قیمت باسکول جاده ای را پس از نصب در نظر گرفت. داشتن یا نداشتن گارانتی و خدمات پس از فروش نیز می‌تواند در قیمت باسکول جاده ای موثر باشد.

باسکول جاده ای ارزان

باسکول جاده ای ارزان تنها شرط تهیه یک باسکول جاده ای باکیفیت نیست، بلکه می‌توان گفت باسکول جاده ای ارزان و با کیفیت، که در این صورت باید در بین انواع باسکول جاده‌ای با کیفیت یکسان، در جستجوی باسکول جاده ای ارزان‌تر برآمد. همان‌گونه که می‌دانیم و می‌دانید ارزان بودن، تنها ملاک خریداری یک وسیله نیست، بلکه کارآمد بودن و کیفیت یک وسیله حرف نخست را در تهیه و خرید آن می‌زند و به خرید باسکول جاده ای ارزان نیز از همین دید باید نگاه کرد.

ادامه مطلب ˅
8 / 10
از 15 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()