021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول فروشگاهی >>
کد کالا : 420310

باسکول پیام توزین 500 کیلویی مدل TS 500

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

قیمت : 13,500,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 13,500,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول پیام توزین 500 کیلویی مدل TS 500 ساخت ایران و تولید دیگری از شرکت با سابقه و معتبر پیام توزین می باشد . باسکول با دارا بودن چرخ های عاج دار قابل استفاده در مکان های غیر مسقف است که کار برد آن را نسبت به دیگر همتاهای خود افزایش داده است . دقت توزین در این مدل باسکول پیام توزین 100 گرم می باشد . دیجی اسکال باسکول را 14 ماه گارانتی می کند .

باسکول پیام توزین 500 کیلویی مدل TS 500 یکی دیگر از محصولات تولیدی شرکت پیام توزین است . این شرکت با افزودن برخی قابلیت ها به این مدل باسکول دیجیتال باعث کارایی بیشتر و بهتر آن شده است . به طور مثال قرار دهی چرخ های عاج دار در ساختار باسکول که کاربرد آن را در بیرون از محیط های مسقف نیز به دنبال  داشته است به طوری که می شود از باسکول صنعتی فوق حتی در محیط های خاکی نیز استفاده کرد که این قابلیت غیر قابل چشم پوشی است چرا که بی شک باعث استفاده ی بهتر از باسکول می شود و با توجه به گوناگون بودن محیط های کاری و نوع کاربرد اصناف از باسکول 700 کیلویی افراد بیشتری می توانند از باسکول استفاده کنند .برای اینکه بتوانیم یک باسکول صنعتی خوب و مناسب انتخاب کنیم در هنگام خرید باسکول و قبل خرید باسکول صنعتی بهتر است اطلاعاتی در خصوص باسکول داشته باشیم تا بتوانیم با ارزیابی ان ها بدانیم که باسکول انتخاب شده باسکول دیجیتال مناسب حرفه ی ما و مناسب کاربرد ما از باسکول می باشد یا خیر . با نگاهی کلی به بدنه و ساختار باسکول 500 کیلویی پیام توزین به راحتی می توان به قدرت و مقاومت آن پی برد . بدنه ای تماما فلزی که در برابر ضربه و هر گونه بار اضافی کاملا مقاوم است .

در باسکول صنعتی فوق روکشی از جنس رنگ ضد خش بدنه را پوشانده که باعث چندین برابر شدن کیفیت آن می شود . رنگ باسکول مشکی و نارنجی می باشد که رنگ منحصر به فرد این مدل باسکول پیام توزین است . سینی در باسکول صنعتی 500 کیلو گرمی پیام توزین در ابعاد 70×70 ساخته شده است که توانایی این مقدار توزین را دارد و به خوبی از پس آن بر می اید .

نمایشگر باسکول دیجیتال فوق به صورت LCD بوده که بر روی ستون 75 سانتی متری یه باسکول قرار گرفته است . طراحی نمایشگر به گونه ای است که با قرار گرفتن در یک محفظه ی فلزی کاملا امن و به دور از هرگونه آسیبی می باشد . به طور کلی ساختار فیزیکی باسکول 500 کیلویی پیام توزین مدل TS 500  به نحوی است که به طور حتم یکی از انتخاب های خرید باسکول می باشد . باسکول دیجیتالی که با ساختار قدرتمندش کمتر پیش می آید که خریدار را با مشکلات تعمیر باسکول رو به رو کند .باطری داخلی قرار گرفته در باسکول 500 کیلویی فوق توانایی نگهداری شارژ به مدت یک هفته را دارد که از این رو قابلیت های استفاده از باسکول را افزایش می دهد . به طوری که بدون نگرانی از اتمام شارژ زود هنگام می توان از آن استفاده کرد . ویژگی دیگر باسکول پیام توزین مجهز بودن به قفل ضد سرقت می باشد .

باسکول پیام توزین 500 کیلویی مدل TS 500 با داشتن چرخ های عاج دار توانسته در محیط های غیر مسقف و اماکن خاکی نیز فعالیت داشته باشد که از این رو دارای طرفداران زیادی در بازار شده است . مزایای دیگری نیز در این مدل باسکول صنعتی وجود دارد تا بتواند آن را نسبت به سایر همتاهای خود متفاوت کند . ویژگی های باسکول صنعتی باید با نوع کاربرد ما از باسکول متناسب باشد تا بتواند علاوه بر رضایت خاطر صحت انجام کار را به دنبال داشته باشد .

 ویژگی های باسکول پیام توزین 500 کیلویی مدل TS 500
  • موارد استفاده از باسکول 500 کیلویی پیام توزین در کلیه امور صنعتی می باشد .
  • باسکول قاتبلیت استفاده به عنوان باسکول فروشگاهی را دارد .
  • ساختار باسکول به صورت چرخ دار است .
  • چرخ ها در باسکول صنعتی 500 کیلویی پیام توین به صورت عاج دار تنظیم شده اند .
  • برخورداری از بدنه ی تمام فلزی و رنگ ضد خش جهت ماندگاری و طول عمر مفید باسکول
  • رنگ باسکول 500 کیلویی پیام توزین مشکی و نارنجی است .
  • نوع نمایشگر در باسکول به صورت LCD می باشد .
  • باسکول مدل TS 500  دارای باطری داخلی و نگهداری شارژ یک هفته ای توسط باطری است .
  • باسکول پیام توزین ساخت ایران می باشد .

مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین   ابعاد باسکول 
باسکول 500 کیلویی پیام توزین مدل TS 500   500 کیلو گرم  100 گرم  70×70 سانتی متر 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پیام توزین
مدل باسکول
TS 500
نوع باسکول
فروشگاهی
ساختار باسکول
ثابت
بیشینه ظرفیت
500 کیلوگرم
دقت در توزین
100 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر LCD
تعداد نمایشگر
3 ردیف نمایشگر
ابعاد سینی توزین
70*70 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز مقاوم
باطری
yes
بازدهی باطری
8 الی 12 ساعت
نمایشگر قیمت
yes
قابلیت های ویژه
دارای جایگاه محافظ نمایشگر
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()