021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازوی صنعتی >>
کد کالا : 20070

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن                    02166003300

                           02166004400

                          02166009000

                          02166008000

 مشاور                   09123124701

   خرید اقساطی          09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازوی قطعه شمار 60 کیلویی دنا توزین مدل DT-60 ترازویی فلزی ست که می تواند در مشاعل زیادی به کار گرفته شود. البته مشاغلی که ارتباط مستقیمی با شمارش قطعه دارند. این ترازوی شمارشگر قطعه می تواند با دقت 2 تا 1 گرم در ظرفیت 60 کیلوگرم وزن کند. بدنه محکم و ساختار ساده را می توان از مزیت های این ترازوی صنعتی دانست که سبب شده است تا قیمت تمام شده بسیار مناسبی هم داشته باشد.

ترازوی قطعه شمار 60 کیلویی دنا توزین مدل DT-60 نمونه‌ای دیگر از انواع ترازوی صنعتی دنا توزین با دقت بالا و کیفیت بسیار خوب است و خرید ترازوی قطعه شمار دنا توزین می‌تواند نقش مهمی در کارگاه یا کارخانه صنعتی شما برای وزن کردن و بسته‌بندی مواد مختلف ایفا کند. دقت ترازو قطعه شمار دنا توزین 2 گرم در وزن کردن 60 کیلوگرم است که این مقدار قابل ارتقا به یک گرم است. انواع ترازو صنعتی دنا توزین را می‌توان با نصب درگاه سریال (سفارشی) به رایانه وصل کرد و بدین ترتیب فایل‌های وزنی و شمارشی مورد نظر را با ثبت نام و وزن و تعداد و ساعت و تاریخ توزین کالا در رایانه بایگانی کرد. شمارش قطعه دقیق توانائی دیگر و مهم ترازوی 60 کیلویی دنا توزین است. شمارش قطعه قابلیتی است که با بهره‌گیری از آن می‌توان تعداد کالاهای هم‌وزن را با وزن کردن مجموعه‌ای از آنها مشخص کرد. با استفاده از توانائی پارسنگ نیز می‌توان وزن خالص ماده را با صفر کردن وزن ظرف یا بسته آن با ترازو صنعتی دنا توزین به دست آورد. یکی دیگر از برتری‌های ترازوی 60 کیلویی دنا توزین هشدار ترازو در زمان گذاشتن وزن اضافه و یا تعداد زیاد کالا در بسته‌بندی‌های برنامه‌ریزی شده است. کارکرد آسان ترازو و قیمت ترازوی قطعه شمار دنا توزین هم از دیگر ویژگی‌های مثبت این ترازوی صنعتی قابل اعتماد است.

ترازوی قطعه شمار 60 کیلویی دنا توزین مدل DT-60 بدنه‌ای از فلز دارد که جنس مناسبی برای ترازوهای صنعتی است که ممکن است در محیط‌های دارای رطوبت و گردوغبار و یا در معرض شست‌وشوی همیشگی قرار بگیرند. سینی استیل لبه‌داری در اندازه 29×37 سانتی‌متر روی بدنه فلزی ترازوی صنعتی دنا توزین قرار گرفته است و کالاهای مختلف را به راحتی می‌توان داخل آن قرار داد. صفحه کلید و نمایشگرهای ترازو قطعه شمار دنا توزین جایگاهی در جلوی سینی ترازو به خود اختصاص داده است. تعداد کلیدهای محدودی بر روی صفحه کلید انواع ترازو صنعتی دنا توزین قرار گرفته است، چرا که معمولا از ترازوهای صنعتی در کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی برای بسته‌بندی و وزن کردن دقیق کالاها در راستای کنترل کیفیت آنها استفاده می‌شود و این‌گونه ترازوها نیازی به قابلیت‌های بسیار و پیچیده ندارند، و به همین دلیل تعداد کلیدهای عملیاتی آنها نیز محدود است. نمایشگر سه قسمتی LED ترازوی 60 کیلویی دنا توزین وزن یک عدد کالا، وزن کل کالا، و تعداد آنها را نشان می‌دهد. چند چراغ LED در کنار نمایشگرها وجود دارد که موارد مختلفی مانند اتصال به برق یا باتری و مقدار شارژ باتری و پارسنگ را به نمایش می‌گذارد. برق شهری با مدد از آداپتور 9 ولتی و باتری شارژی 6 ولتی تامین کننده انرژی ترازو 60 کیلویی دنا توزین است. توجه داشته باشید 1 سال گارانتی هم همراه با خرید ترازوی قطعه شمار دنا توزین به آن تعلق خواهد گرفت و تا 10 سال پس از خرید آن می‌توانید از خدمات شرکت صنعتی دنا توزین بهره ببرید. برای دیدن قیمت ترازوی قطعه شمار دنا توزین سایت ما را ببینید و در صورت ثبت نشدن قیمت به ما تلفن بزنید تا ضمن آگاهی از دیگر برتری‌های این ترازوی محکم و صنعتی، از قیمت آن هم باخبر شوید. برای دریافت سریع ترازوی سالم و گارانتی دار نیز بهتر است روش خرید اینترنتی ترازو صنعتی دنا توزین را انتخاب کنید و آن را در اولین زمان ممکن در محل کار خود دریافت کنید.

ویژگی های ترازوی قطعه شمار 60 کیلویی دنا توزین مدل DT-30

ظرفیت 60 کیلوگرم با دقت 2 گرم و قابلیت ارتقا به 1 گرم

دارای پارسنگ و قطعه شمار دقیق

دارای نمایشگر 3 قسمتی LED با نمایش وزن تکی و وزن کل و تعداد کالا

دارای چراغ LED هشدار برای کم شدن شارژ باتری و پارسنگ

دارای توانائی هشدار برای وزن اضافه و تعداد قطعه اضافه

تامین انرژی از برق و باتری قابل شارژ


مدل دستگاه ظرفیت ترازو دقت ابعاد
ترازوی قطعه شمار 60 کیلویی دنا توزین مدل DT-30  60 کیلوگرم  2 گرم   

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
دنا توزین
مدل ترازو
DT-60
گارانتی
⭐ 12 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐
کشور سازنده
ایران
بیشینه ظرفیت
60 کیلوگرم
دقت در توزین
2 گرم و قابلیت ارتقا به 1 گرم
تعداد نمایشگر
نمایشگر 3 قسمتی LED با نمایش وزن تکی و وزن کل و تعداد
ابعاد سینی توزین
29*37 سانتی‌ متر
قابلیت قطعه شمار
yes
برق مصرفی
220 ولت با آداپتور
باطری
yes
نوع باطری
باتری شارژی 6 ولتی
بازدهی باطری
8 ساعت
کالیبراسیون
دستی
قابلیت های ویژه
دارای چراغ LED هشدار برای کم شدن شارژ باتری و پارسنگ

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()