021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 تير 1393 در ساعت 41 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
باسکول چیست ؟

باسکول چیست ؟ باسکول در حقیقت ترازوی دیجیتال با ابعاد بزرگ است و جهت توزین مواد سنگین و حجیم مورد استفاده قرار می گیرد ، در گذشته از باسکول با حالت قپونی جهت توزین مواد حجیم استفاده می نمودند امروزه از باسکول دیجیتالی جهت توزین استفاده می گردد .

باسکول به دلیل توزین مواد حجیم و بزرگ باید دارای بدنه ی مقاوم بوده و پایه های توزین و کفه نیز از مقاومت خوبی برخوردار باشند تا بتوانند علاوه بر وزن مشخص شده مقداری بیشتر از حد مجاز برای تحمل بار اضافی را داشته باشند .

باسکول سیستمی الکترونیکی است که از نمایشگر و بدنه و نیز لودسل طراحی گردیده است و اطلاعات توزین پس از قرار گرفتن کالا بر روی کفه به نمایشگر انتقال می یابد ، باسکول بهترین روش توزین برای مواد حجیم است .

امتیاز بهترین باسکول را می توان به باسکول پند و باسکول محک اختصاص داد که دارای بدنه ی مقاوم بوده و در مدل های گوناگون باسکول فروشگاهی ، باسکول صنعتی ، باسکول آویز ، باسکول جاده ای در حال تولید است .



در باسکول دیجیتال عمل توزین به عهده ی لودسل است و توزین توسط لودسل صورت می گیرد ، باسکول دیجیتالی می تواند از یک یا چندین لودسل ساخته شود و تعداد لودسل ها بر اساس کفه ی توزین تعیین می گردند و هرچه تعداد لودسل بیشتر باشد توزین دقیق تر می گردد البته از سویی نیز قیمت باسکول گران تر می گردد .

زمانی که لودسل باسکول یک عدد باشد ، کالا یا مواد تقریبا باید در مرکز باسکول قرار گیرد تا توزین دقیق انجام گردد ولی زمانی باسکول دیجیتال چهار لودسل داشته باشد با قرار دادن کالا و مواد در هر گوشه از باسکول توزین دقیق انجام می گردد و باسکول دیجیتالی در هر گوشه ی دستگاه یک لودسل دارد .

ارسال نظر

نازنین :
16 5
بسیااااااااار عالی بود....
مدیریت :
16 6
سلام ممنون که از سایت فروشگاهی ترازو و باسکول ما دیدن کردن و مقاله باسکول چیست را مطالعه فرمودید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()