021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 16 خرداد 1393 در ساعت 14 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
ترازوی آزمایشگاهی چیست ؟

ترازوی آزمایشگاهی چیست ؟  ترازو آزمایشگاهی به ترازوی دیجیتالی اطلاق می گردد که با دقت بسیار بالایی توزین را انجام می دهد و دارای شرایط آزمایشگاهی می باشد ، این ترازو دارای انواع گوناگونی است که برای محاسبات آزمایشگاهی طراحی شده است .

ممکن است این سوال برای شما هم پیش بیاید که ترازوی آزمایشگاهی چیست و چه تفاوتی با ترازوی دیجیتالی دارد ؟

ترازوی آزمایشگاهی دارای محفظه ی توزین جهت جلوگیری از دخالت و تاثیر هوای محیط ترازو بر وزن مواد در حال توزین است ، ترازو آزمایشگاهی در انواع گوناگونی مانند ترازوی رطوبت سنج ، ترازوی مقایسه کننده و ترازو با قابلیت زیرکش در حال تولید است که در دقت های توزین یک صدم گرم ، یک هزارم گرم ، یک ده هزارم گرم ، یک صد هزار گرم قابل انتخاب است در ترازوی آزمایشگاهی هر چه مقدار دقت بالا تر رفته ظرفیت ترازو کاهش می یابد .



ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی در سراسر جهان یکی از مهم ترین ابزار سنجش می باشد و به دلیل اینکه این ترازو در آزمایشگاه ها جهت ترکیب دارو جهت تولید دارویی جدید یا تولید مواد شیمیایی از ترکیب چندین گروه شیمیایی به کار می رود دقت فوق العاده حساس توزین است و ترازو باید در تمام مدت توزین حساسیت دقیق داشته و کالیبره ی ترازو نیز کاملا دیجیتال باشد تا در صورت خارج شدن ترازو از حالت کالیبره به صورت اتوماتیک و خودکار به حالت کالیبره باز گردد تا ترکیب مواد دچار اختلال نگردد .

بهترین ترازوی آزمایشگاهی ساخت شرکت معتبر ترازو آزمایشگاهی AND می باشد که در سراسر جهان شناخته شده و طرافداران زیادی دارد ، البته نا گفته نماند که ترازوی آزمایشگاهی سارتریوس نیز دارای کیفیت بالایی می باشد .

بهترین ترازوی آزمایشگاهی چینی نیز می توان ترازو آزمایشگاهی با برند کیا معرفی نمود که در بین ترازو آزمایشگاهی چینی موجود در بازار کیفیت بالاتری دارد .

برای خرید ترازوی آزمایشگاهی با مشاورین ما گفت و گو کنید تا بر اساس نیاز کار بهترین ترازو آزمایشگاهی را به شما پیشنهاد دهند .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND بهترین انتخاب را ترازو AND معرفی می نماید و برای اطلاع از قیمت ترازو می توانید به دسته بندی محصول مراجعه و از قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی اطلاع یابید .

جهت تعمیر ترازوی آزمایشگاهی نیز با دیجی اسکال تماس حاصل نمایید تا علاوه بر تعمیر ترازو در مرکزی تخصصی از مزایای گارانتی بعد از تعمیرات ترازو بهره مند گردید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()