021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 تير 1393 در ساعت 2 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تعمیرات باسکول

تعمیرات باسکول در سیستم های توزین دیجیتال از اهمیت بالایی بر خودار است زیرا باسکول های دیجیتالی از قطعات ریز و بسیار حساس ساخته شده اند که با کوچک ترین اشتباه در تعمیر باسکول ممکن است باسکول آسیب بزرگی ببیند ، باسکول دیجیتال دارای انواع گوناگونی است که به تعداد این تنوع روش های تعمیر و قطعات باسکول وجود دارد .

باسکول دیجیتالی حدود 20 سال است که وارد بازار مصرفی شده است اما به سرعت جای باسکول های قدیمی را به خود اختصاص داد به گونه ای که امروزه اکثر فروشگاه ها و کارخانه ها به باسکول دیجیتال مجهز می باشند و در زمان توزین با آسودگی خاطر توزین را به نتیجه می رسانند .

باسکول در دو مدل باسکول فروشگاهی و باسکول صنعتی در حال تولید است که باسکول صنعتی دارای زیر شاخه های بسیار متنوعی است اعم از باسکول کفه ای ، باسکول آویز ، نفرکش ، باسکول جاده ای و ...

صنعت باسکول با قدرت زیادی در حال پیشرفت و تولید محصولات جدید برای بالا بردن استاندارد توزین و آسودگی بیشتر کاربران است ، از سویی نیز تعمیرات باسکول با قدرت تولید در حال پیشرفت و رشد می باشد .

همان طور که نوع باسکول و شناخت انواع آن در زمان خرید باسکول حائز اهمیت می باشد ، تعمیرات باسکول دیجیتال نیز اصل مهمی است که باید در زمان خرید قید گردد .

همان طور ذکر گردیده است باسکول انواع گوناگونی دارد و کارخانه های زیادی برای تولید دستگاه مطابق با نیاز کاربران در حال فعالیت می باشند اما تنها تولید دستگاه کافی نیست و تعمیر باسکول اهمیت دارد و خریدار زمان خرید باید از نحوه ی خدمات پس از فروش باسکول آگاهی یابد زیرا پس از خرید به صورت متداوم ارتباط خریدار با کارخانه ی فروشنده و نمایندگی باسکول دیجیتال باید بر قرار باشد و خریدار برای استفاده از خدمات پس از فروش دچار مشکل نگردد و با هزینه ای که برای خرید می نماید باسکول خود را در مدت گارانتی بیمه نماید .

پس خرید باسکول دیجیتال با چه برندی اهمیت دارد ، باسکول محک و باسکول پند دو برند شناخته شده در این صنعت می باشند که از زمان تولید اولین باسکول دیجیتال این دو کارخانه در عرصه رقابت بودند و تحقیق و شناخت نیاز مشتریان و کاربران دستگاه توان خود را برای تولید بهترین باسکول به کار بسته اند ، باسکول دیجیتالی محک و باسکول دیجیتالی پند با داشتن خدمات پس از فروش فوق العاده توانسته اند رضایت مشتریان خود را جلب نمایند به گونه ای که انتخاب اول مشتریان بدون در نظر گرفتن هزینه باسکول محک و باسکول پند می باشد که در حقیقت دارای کیفیت و کارایی بالایی می باشند .

تعمیرات باسکول پند به مدت 14 ماه گارانتی و 10 سال تضمین قطعات می باشد این در حالی است که تعمیرات باسکول محک به مدت 25 ماه گارانتی و 10 سال تضمین قطعات باسکول را دارد .

 دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان انجام داده و خدمات 10 ساله ی دستگاه های ذکر شده را بر حسب تعرفه ی مشخص شده توسط کارخانه به انجام می رساند .

تعمیرات باسکول را تنها به نمایندگی دستگاه بسپارید تا دستگاه از حالت گارانتی خارج نگردد .



ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()