021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 مرداد 1393 در ساعت 12 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
تعمیرات ترازوی پند

تعمیرات ترازوی پند را تنها به نمایندگی ترازوی پند بسپارید و از تعمیرات ترازو توسط افرد نا آشنا خودداری نمایید ، ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال ایرانی است که عمر بالا و مقاومت بی نظیری دارد و قطعات ترازو نیز دارای کیفیت بالایی هستند .

ترازو پند سالهای زیادی است که در حال تولید می باشد و در تمام این مدت در حال افزایش کیفیت و تولید ترازو های جدید بوده و عمر طولانی ترازوی پند و سرعت بالا در پایدار شدن و نمایش سریع وزن موجب گردیده است تا مشتریان زیادی داشته که ترجیح می دهند هرگز ترازوی پند خود را با ترازوی دیجیتال دیگر تعویض نماید ، تعمیر ترازو پند توسط دیجی اسکال به دو روش در محل مشتری و در شرکت صورت می گیرد در صورتی که ترازو در محل مشتری تعمیر نگردد به نمایندگی انتقال یافته و در شرکت تعمیر ترازوی پند با دستگاه انجام می گردد .



ترازو پند از قطعاتی نظیر نمایشگر ، کلگی نمایشگر ، ستون نمایشگر ، سینی توزین ، کفه ی توزین ، لودسل توزین ، ic و برد های مختلفی تشکیل شده است ، دیجی اسکال در زمان تعمیر ترازو با استفاده از قطعات کاملا فابریک و اصلی تعمیرات ترازو را انجام داده و خدمات ارائه شده را به مدت مشخصی گارانتی می نماید .

دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازوی پند بوده و تعمیرکاران شرکت دوره ی کامل را در زمینه ی تعمیرات در تمام مدل های ترازو گذرانده و تسلط و شناخت کاملی نسبت به تمام قطعات ترازو دارند .

دیجی اسکال در مورد تمام ترازو ها اطلاعات واقعی و دقیقی ثبت نموده است که در زمان خرید ترازو به خریدار کمک می نماید و قیمت ترازو در تمامی مدل های کاملا به روز ثبت شده است .


ارسال نظر

محسن گلبهار :
6 0
سلام کلید روشن وخاموش وپارسنگ کیبورد کار نمیکنه مدل PX6000
مدیریت :
3 0
سلام ، وقت بخیر ، برای تعمیر ترازو با شماره ی چهار رقمی شرکت 6123-021 تماس حاصل فرمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()