021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 تير 1393 در ساعت 6 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
تعمیر ترازوی دیجیتال

تعمیر ترازوی دیجیتال مهم ترین مسئله در زمان خرید ترازوی دیجیتال است ، برای خرید ترازو باید به نکات زیادی مانند : کیفیت ترازو ، ظاهر و نوع بدنه ، قیمت ترازوی دیجیتال ، تطابق دستگاه با فروشگاه توجه کرد و پس از خرید باید به تعمیرات ترازوی دیجیتال اهمیت داد .

در انواع ترازوی دیجیتال از نظر خدمات پس از فروش ترازو می توان بهترین ترازو را ترازوی محک و ترازوی پند معرفی نمود که در حالت خرید کیفیت و ظاهر فوق العاده ای دارند و در زمان خدمات پس از فروش ترازوی دیجیتال بهترین خدمات را ارائه می دهند .

کارخانه ی محک و کارخانه ی پند در زمینه ی خدمات در تمام نقاط ایران به صورت کاملا دقیق در حال فعالیت می باشند و فعالیت های خود را در تمام زمینه های توزین الکترونیک با برنامه ای دقیق مدیریت می نمایند ، شهرت امروز ترازوی محک و ترازوی پند نتیجه ی تلاش بی وقعه ی مدیران و تمامی پرسنل این دو شرکت مطرح در زمینه ی سیستم های توزین می باشد .

تعمیرات ترازو به دلیل حساسیت قطعات توزین باید توسط افرادی انجام پذیرد که اطلاعات کاملی در مورد تمامی قطعات ترازوی دیجیتالی داشته باشند و دوره ی خدمات ترازو را به صورت کامل پشت سر گذاشته باشند و از کارکرد و نحوه ی تعمیر قطعات ترازو شناخت داشته باشند .

معمولا کاربران ترازو در زمان استفاده به دلیل عدم نصب صحیح و استفاده ی نادرست از دستگاه دچار مشکلاتی می گردند که با مراجعه به دفترچه راهنمای ترازوی دیجیتال می توانند به سادگی مشکل دستگاه را بر طرف نمایند .

به صورت متداول در زمان خرید ترازو ، نفری تحت عنوان نصاب ترازو به محل خرید اعزام می گردد که دستگاه را آماده و برای مشتری نصب می نماید و سپس ترازو دیجیتال را به صورت کامل به مشتری آموزش می دهد در مواردی که این امکان فراهم نیست ، مشتری با مطالعه ی دفترچه راهنمای ترازو دستگاه را نصب و راه اندازی می نماید که اگر تمام مطالب دفترچه به صورت دقیق انجام گیرد مشکلی برای کاربر پیش نمی آید .

تعمیرات ترازوی دیجیتال در دیجی اسکال توسط افرادی آموزش دیده و مجرب صورت می گیرد که  با تکیه به تکنولوژی روز و به کارگیری جدید ترین روش های تعمیر ترازوی دیجیتال آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی می باشد ، خدمات انجام شده توسط این مرکز در زمان گارانتی ترازو به صورت رایگان می باشد و در صورت اتمام مدت گارانتی ، تعمیرات ترازوی دیجیتالی شامل هزینه می باشد که بر حسب تعرفه ی مشخص کارخانه تعیین می گردد .

دیجی اسکال تعمیر ترازوی دیجیتال را با ارائه ی سه ماه گارانتی تعمیر مجدد انجام می دهد و با تماس یک تماس خدمات را به محل مشتری ارسال می نماید .

در زمان تحویل ترازو دیجیتال تعمیر شده کارت گارانتی تعمیر ترازو را از تعمیر کار دریافت نمایید تا در زمان بروز مشکل مجدد بدون هزینه کار انجام گردد .



ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()