021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 9 مهر 1393 در ساعت 54 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند

رله ی قطع کن برای باسکول صنعتی پند جهت تنظیم وزن ورودی بر روی باسکول طراحی می گردد ، رله ی قطع کن باسکول از یک برد تشکیل شده است که به برد باسکول اتصال می یابد و با تکمیل شدن وزن تعیین شده به مخزن ورودی فرمان قطع صادر می نماید ، استفاده از رله ی قطع کن باسکول برای تنظیم وزن دلخواه در کارخانه ها و کارگاه های صنعتی به کار می رود ، رله ی قطع کن با امکان تنظیم 4 وزن دلخواه می باشد ، رله باسکول تنها به باسکول پند اتصال می یابد و تنها باسکول پند را می توان تنظیم وزن برای توزین دلخواه نمود .

روش نصب رله قطع کن برای باسکول صنعتی پند :

ابتدا باسکول دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته با کلید start به قسمت رله ی قطع کن می رویم و با دکمه ی mode وارد رله شده و چهار رله را با دکمه ی on / off فعال می کنیم ، جامپر را برداشته و باسکول را خاموش روشن نمایید .

دکمه ی start را نگه داشته و باسکول دیجیتال را روشن نمایید ، مقدار وزن دلخواه را با دکمه ی mode و start تعریف کرده و با on / off تایید نمایید تا چهار رله تا آخر انجام دهید .

اگر می خواهید رله ی قطع کن توسط فرمان دستی تنظیم شود باسکول را در حالت manual قرار دهید و در صورت تمایل جهت تنظیم رله ی قطع کن باسکول به صورت اتوماتیک کلید atuo را انتخاب نمایید .

جهت تعمیر باسکول یا تعمیر ترازو با مشاورین ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()