021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 9 مهر 1393 در ساعت 58 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )
رله ی قطع کن برای ترازوی صنعتی پند

رله ی قطع کن برای ترازوی صنعتی پند قابل نصب می باشد ، رله ی قطع کن برای تنظیم وزن دلخواه توسط کاربر به صورت رله ی قطع کن دستی و رله قطع کن اتوماتیک صورت می پذیرد ، رله قطع کن کار کاربر را آسان تر می نماید و استفاده از ترازوی دیجیتال ساده تر می گردد .

رله ی قطع کن برای ترازوی صنعتی پند در کارخانه های صنعتی و کارگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد و جهت تنظیم وزن مورد نظر جهت توزین طراحی می گردد برای مثال در یک کارخانه جهت توزین شیر از مخزن های دارای شیر الکترونیکی به مخزن دیگر بر اساس وزن مشخص از ترازوی دیجیتالی استفاده می گردد که قابلیت اتصال به رله ی قطع کن باشند و صدور فرمان خروجی موجب قطع انتقال شیر گردد ، رله ی قطع کن ترازو به دو صورت دستی و اتوماتیک قابل اجرا می باشد .

روش نصب و راه اندازی رله ی قطع در ترازوی پند :

ابتدا ترازوی دیجیتال را باز نموده و به mode تنظیمات رفته و با کلید start به قسمت رله ی قطع کن مراجعه می نماییم و با کلید mode وارد منوی رله می شوید و تا چهار رله را با کلید on / off تایید نموده ، جامپر را برداشته و ترازو دیجیتالی را خاموش و روشن نمایید ، کلید start را فشرده و ترازو را روشن نمایید ، مقدار وزن مورد نظر را با کلید mode و سپس start را تعریف نمایید و با کلید on / off را تایید نموده و تا 4 رله تا انتها انجام نمایید .

رله ی قطع کن دستی ترازوی دیجیتال را از طریق حالت manual اجرا نمایید و در صورت درخواست از طریق کلید atuo قطع کن اتوماتیک ترازو را اجرا نمایید .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند رله ی قطع کن ترازو را با گارانتی اجرا می نماید و رله ی قطع کن ترازو تا چهار وزن متفاوت قابل اجرا می باشد .

ارسال نظر

شفائی :
3 1
سلام سیستم وزن کردن برای خروجی شیر از مخزن دقیق هست یا باسکول زیر یخچال شیر سردکن برای خرید به کجا یا چه شمارهای تماس بگیرم
مدیریت :
1 0
سلام روز به خیر ترازو مورد نیاز شما ترازو دیجیتالی با رله قطع کن است ، ترازو دیجیتالی با رله قطع کن موجود می باشد، برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید 0216123
میثم :
0 0
باسلام. ما برای کنترل وزن در مراحل پرکردن کپسول های صنعتی با دقت ۰/۱نیاز به یک ترازو با رله قطع کن داریم.ممنون میشم راهنمایی کنید.درضمن خروجی قطع کن ترازو به پی ال سی متصل میشه
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر برای خرید ترازوی دیجیتال با رله ی قطع کن می توانید از ترازوی پند که در قسمت محصولات با برند ترازو پند ثبت شده است انتخاب داشته باشید ، ترازوی دیجیتال پند قابلیت اتصال به رله ی قطع کن را داشته و در زمان پر شدن مواد می تواند به سیستم پر کن فرمان قطع را صادر نماید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش دیجی اسکال با شماره ی چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()