021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 11 فروردین 1397 در ساعت 23 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
شرکت باسکول محک

شرکت باسکول محک در زمینه ی تولید ترازو ، باسکول ، کالباس بر و صندوق فروشگاهی فعالیت دارد ، باسکول دیجیتال محک یک برند مطرح در صنعت باسکول شناخته شده است و طرفداران زیادی در سراسر ایران دارد ، ساختار نیرومند و کاربری بالا از ویژگی های دستگاه می باشد .

شرکت باسکول محک با هدق تولید و طراحی ترازو و باسکول مطابق با نیاز کاربران و از سویی نیز ارتقاء این صنعت پا به عرصه گذاشته است ، باسکول محک از سال 1377 شروع به فعالیت نموده است و اولین ترازوی دیجیتال خود را با عنوان ترازو دیجیتالی mds4000 به بازار عرضه نمود که این ترازو با گذشت سالیان دور هنوز هم در بعضی از فروشگاه ها و حتی کارگاه ها مورد استفاده است که این نشان کیفیت ترازوی محک و باسکول محک می باشد ، رعایت کیفیت محصولات ، کنترل دقت ، در زمان تولید ترازو و باسکول یک اساس است .

شرکت باسکول محک و ترازوی محک با بکارگیری کارشناسان و متخصصان با تجربه و با جمع اوری تجهیزات و امکانات تولید لوازم پیشرفته با تکونولوژی روز دنیا تلاش خود را در راستای تامین نیاز بازار به کار بسته است .

پس از گذشت سال ها از تولید اولین محصول ، امروز شرکت محک یک برند مطرح در صنعت باسکول دیجیتال و ترازوی دیجیتال شناخته شده است این مهم با در نظر داشتن نیاز بازار ، استفاده از قطعات با کیفیت و به کارگیری مهندسین مجرب و نیز اهمیت دادن به نظرات و انتقادات مشتریان تامین شده است .

تولیدات شرکت باسکول محک به شرح زیر است .

باسکول محک 200 کیلویی مدل 13000 : باسکول 200 کیلو گرم محک در سه مدل باسکول ثابت ، باسکول متحرک و باسکول دیواری تولید می گردد که در تمامی مدل ها ابعاد باسکول برابر 50 × 50 سانتی متر است ، باسکول محک قابلیت اتصال به کامپیوتر و چاپگر محک را داشته و با دقت 2 گرم توزین می نماید و دارای بدنه ی مقاوم و صنعتی است ، قسمت سینی توزین باسکول دیجیتال محک در دو مدل سینی گالوانیزه و سینی استیل تولید شده و در زمان خرید باسکول محک قابل انتخاب است ، شرکت باسکول محک این دستگاه را به عنوان باسکول فروشگاهی و صنعتی عرضه می نماید .

باسکول محک 300 کیلو گرم مدل 13000 : گروه دوم باسکول 300 کیلویی محک است که این مدل نیز در سه مدل ثابت ، متحرک و دیواری قابل انتخاب بوده و دارای بدنه ی آهنی و ساختار نیرومند است ، سینی توزین باسکول در ابعاد 70 ، 70 سانتی متر در دو مدل سینی استیل و گالوانیزه است ، امکان اتصال به کامپیوتر و پرینتر جانبی در این مدل نیز فراهم شده است ، این گروه نیز به عنوان باسکول صنعتی و باسکول فروشگاهی قابل انتخاب است .

باسکول محک 500 کیلو گرم مدل 13000 : گروه سوم باسکول 500 کیلویی محک در گروه باسکول فروشگاهی و صنعتی قرار گرفته است ، بدنه ی آهنی و نمایشگر های چراغی سیستم را قوی و کاربردی تر ساخته است و در محیط هایی با شدت نور یا کمبود نور قابل استفاده نموده است ، ابعاد سینی باسکول برابر با 70 × 70 سانتی متر است که در زمان خرید باسکول دیجیتال محک نوع سینی که استیل و گالوانیزه است انتخاب می شود ، امکان اتصال به کامپیوتر و چاپگر جانبی محک در سیستم تعبیه شده است .

باسکول محک 1000 کیلو گرم مدل 13000 : گروه چهارم باسکول 1 تن است در گروه باسکول صنعتی قرار گرفته است و بدنه نیز از آهن طراحی شده است ، این مدل دارای ابعاد 1 × 1 متر است و در کارگاه های صنعتی مورد استفاده است ، لودسل باسکول محک تک بوده و در مرکز سینی توزین قرار دارد ، نمایشگر چراغی و واضح است و به کامپیوتر و پرینتر نیز متصل می گردد .

باسکول محک 1/5 تنی مدل 13000 : گروه آخر از شرکت باسکول محک به شمار می رود که دارای ظرفیت 1500 کیلو گرم است که در سینی 1 × 1 متر طراحی و اجرا شده است ، بدنه و سینی توزین آهنی بوده و کامپیوتر و چاپگر وصل می گردد ، نمایشگر باسکول محک واضح و چراغی است و دارای تک لودسل در مرکز سینی توزین است .

گاری های چرخ دار محک برای تمامی مدل ها توسط شرکت باسکول محک طراحی شده است که در حین خرید باسکول محک توسط کارشناسان فروش ، پیشنهاد می گردد . چرخ های باسکول در گروه چرخ معمولی و چرخ پاترولی است در باسکول 200 ، 300 و 500 تنها از چرخ معمولی و در ظرفیت 1 تن از هر دو چرخ می توان استفاده نمود اما در باسکول 1500 کیلویی محک تنها از چرخ پاترولی استفاده می گردد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()