021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 7 تير 1394 در ساعت 56 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نصب باسکول پند مدل متحرک

نصب باسکول پند مدل متحرک به راحتی انجام می گیرد و هر کاربری به آسانی با رعایت قواعد ذکر شده در این صفحه می تواند اقدام به راه اندازی باسکول نمایند ، باسکول پند مقاوم و با کیفیت بوده و با نصب اصولی باسکول به مدت بسیار طولانی قابل استفاده است .

راهنمای نصب و راه اندازی باسکول متحرک پند

توجه فرمایید در باسکول متحرک قسمت نمایشگر متصل به بدنه ی باسکول نبوده و نمایشگر باسکول دیجیتال بر روی پایه به صورت کاملا مستقل از بدنه ی باسکول قرار می گیرد ، خرید باسکول پند مدل متحرک برای گروه خاصی از کاربران توصیه می گردد که اقلام مورد توزین بسیار حجیم بوده و نیاز به باز بودن اطراف سینی وجود دارد و این موضوع موجب می گردد که باسکول پند مدل متحرک فضای بیشتری نسبت به باسکول های ثابت اشغال نماید .

توجه نمایید که ابتدا باسکول در قسمت کفه کاملا تراز بوده و در سطح کاملا مسطح قرار گیرد و در صورت تراز نبودن پایه های کفه ی توزین توسط مهره و آچار داخل پک ، پایه های باسکول را تراز نمایید .
پیچ و مهره ی مربوطه را به وسیله ی آچار مناسب بر روی پایه ی باسکول بسته و از قسمت سه پایه بر روی زمین قرار دهید .، در قسمت بالای پایه ، صفحه ی u شکل را توسط آچار و پیچ موجود در پک نصب نمایید .

در قسمت بالای پایه ، صفحه ی u شکل را توسط آچار و پیچ موجود در پک محکم نمایید .

اگر باسکول دیجیتال محافظ لودسل داشته باشد که مربوط به باسکول کفی می باشد ، قبل از نصب باسکول پند محافظ لودسل را باز نمایید تا لودسل باسکول با سطح زمین تماس یابد .

پیچ های فلکه شکل دو طرف نمایشگر باسکول را باز نمایید و نمایشگر را در داخل قسمت u َکل قرار دهید و پیچ های فلکه را در قسمت دو طرف آن ببندید .
دقت نمایید بعد از تمام شدن اندیکاتور باسکول ( قسمت نمایشگر و پایه ) کانکتور متصل به خروجی را از قسمت کفه ی توزین به قسمت کانکتور لودسل اندیکاتور یا نمایشگر متصل نمایید و پیچ و مهره ها را محکم نمایید ( توجه نمایید که سیم لودسل باسکول دیجیتال را از داخل لوله ی سیم عبور دهید و کانکتور دستگاه را در قسمت مربوطه متصل نمایید . )

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()