021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 22 ارديبهشت 1395 در ساعت 21 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نصب نمایشگر باسکول سهند

نصب نمایشگر باسکول سهند به راحتی صورت می پذیرد ، جهت نصب باسکول سهند و اجرای نمایشگر به روش زیر اقدام نمایید ، با رعایت نکات زیر عمر مفید باسکول افزایش یافته و توزین به صورت صحیح انجام می گیرد .

کفه ی باسکول دیجیتالی سهند باید به صورت صاف بوده و لق نزند برای این امر قسمت پایه های باسکول را تنظیم در ارتفاع هم سان قرار دهید ، پیش از روشن نمودن باسکول توجه نمایید که بر روی  کفه ی باسکول کالایی قرار نگرفته باشد ، زمانی که دکمه ی اصلی پشت نمایشگر را روشن نمایید ، بر روی صفحه ی نمایشگر عدد 8 ظاهر می گردد ، سپس مقدار شارژ باتری باسکول در حال نمایش خواهد بود ، اگر مقدار باتری کمتر 5/50 باشد باید باسکول را به برق اتصال داده و دستگاه را شارژ نمایید .

پس از اتمام مراحل ذکر شده نمایشگر باسکول 0.000 نمایش می دهد که به منظور آمادگی باسکول می باشد ، با قرار گیری کالا بر روی کفه ی توزین باسکول نمایشگر وزن را نمایش می دهد .

حتما از قرار گیری کالا بر روی کفه باسکول دیجیتال خود داری نمایید ، باسکول سهند یکی از بهترین باسکول داروخانه ای و باشگاهی بوده و قابل تنظیم در مدل سکه ای و بدون سکه می باشد جهت تنظیمات با نمایندگی باسکول سهند ( دیجی اسکال ) تماس حاصل نمایید .

در صورت عدم استفاده از باسکول ، دستگاه به حالت آماده به کار رفته و به صورت اتوماتیک به حالت استفاده با قرار گیری کالا تغییر می یابد ، کلید zero جهت اجرای تنظیمات نور صفحه بوده که سه مرحله صورت می گیرد ، دکمه ی unit جهت تبدیل واحد سنجش از کیلو گرم به پوند است ، دکمه ی add جهت اضافه کردن چند وزن به حالت متوالی است ، کلید c بای پاک نمودن اوزان قبلی می باشد .

نگته : از قرار دادن باسکول سهند در محیط های خیس و مرطوب خود داری نمایید ، دیجی اسکال نمایندگی باسکول سهند ، دستگاه را به مدت 36 ماه گارانتی و 10 سال خدمات ارائه می نماید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()