021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 تير 1393 در ساعت 28 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نمایندگی ترازوی محک

نمایندگی ترازوی محک یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال با شرکت های دیگر می گردد و ترازوی فروشگاهی محک یکی از شناخته شده ترین ترازو دیجیتالی است ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش ترازوی محک می باشد ، پس از خرید ترازوی محک برای استفاده از خدمات پس از خرید ترازو نیاز به ارتباط با نمایندگی و استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی می باشد که برای استفاده از گارانتی نیاز به کارت گارانتی یا فاکتور فروش نمایندگی می باشد که در صورت خریداری نمودن ترازو از مراکز غیر معتبر دستگاه فاقد گارانتی خواهد شد که این موجب زیان دیدن خریدار می گردد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک با روشن سازی ویژگی های ترازوی فروشگاهی و آشنا نمودن مشتریان را با کاربری ترازو توانسته یکی از بهترین عرضه کنندگان ترازوی دیجیتال در چندین سال اخیر باشد .



ترازوی محک یکی از بهترین ترازوی دیجیتال و در قسمت ترازو فروشگاهی یکی از پر طرفدار ترین دستگاه در چندین سال اخیر گشته است ، خدمات پس از فروش گسترده و تعمیرات ترازو دیجیتال به صورت رایگان در اسرع وقت یکی از ویژگی های برجسته ی ترازوی فروشگاهی محک است .

با انتخاب ترازو محک به مدت طولانی نیاز به سرویس ترازو و استفاده از خدمات نخواهید داشت زیرا کیفیت ترازوی دیجیتالی در حد بسیار بالا می باشد ، ترازو دیجیتال محک دارای 25 ماه گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش ترازو می باشد .


برای اطلاع از انواع مدل های ترازوی محک بر روی محصول محک در قسمت محصولات کلیک نمایید تا علاوه مطالعه ی ویژگی های ترازوی دیجیتال امکان مقایسه ی محصولات را نیز داشته باشید .


ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()