021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازوی آشپزخانه >>
کد کالا : 10560

ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

برند : ترازو کمری

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500 یکی از مدل هایی است که می تواند نظر خانم های خانه دار بسیاری را به خود جلب کند.  داشتن ظرافت در طراحی و قابلیت جدا شدن کاسه استیل آن می تواند بسیار به کمک خانم های خانه دار بیاید. نحوه استفاده از ترازو آشپزخانه کمری بسیار آسان است و داشتن قیمت نازل و دوام بسیار و طراحی ارگونومیک برای توزین هر آنچه در یک آشپزخانه یافت می شود، از این مدل از ترازو آشپزخانه ای کمری مدلی نمونه و کارامد ساخته است. 

ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500 قابلیت اندازه گیری وزن مواد آشپزخانه ای را تا حداکثر 5 کیلوگرم دارد. ترازو آشپزخانه کمری توزین اقلام را با دقتی به اندازه 1 گرم انجام می دهد که باید گفت که ترازوی کمری یک نمونه ترازوی آشپزخانه بسیار دقیق است. ترازوی کمری از ظاهری بسیار شکیل برخوردار است. سینی توزین ترازو آشپزخانه کمری به شکل یه کاسه بزرگ طراحی شده تا بتوان هرگونه مواد آشپزخانه ای و همچنین مایعات را به راحتی درون آن قرار داده و وزنش را اندازه گیری کرد. اندازه این مدل از ترازو آشپزخانه ای کمری 21×21×20 سانتیمتر است. تمامی بدنه و همچنین سینی ترازوی کاسه دار کمری از آلیاژ استیل ساخته شده که دوام و استحکام بالایی داشته و دچار پوسیدگی و یا زنگ زدگی نخواهد شد. ترازوی کمری ظاهری شبیه به یک ظرف آجیل خوری بزرگ دارد که در نوع خود طراحی منحصر به فردی برای یک ترازوی آشپزخانه است. نمایشگر تعبیه شده برای ترازوی کمری از نوع LCD بوده که علاوه بر نمایش وزن، درجه حرارت را هم نشان می دهد. امکان تنظیم هشدار دهنده (Alarm) برای ترازوی کاسه ای کمری وجود دارد. کاسه در ترازو کمری به طور مجزا از بدنه ساخته شده است و امکان جداسازی و برداشتن کاسه برای خالی کردن محتویات و یا تمیز کردن و شستن آن در ترازو کمری وجود دارد.

برای استفاده از ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500 نیاز به قرار دادن باتری در آن است. باتری مورد نیاز ترازوی کمری از نوع نیم قلمی است. بر روی بدنه ترازوی کمری و در اطراف نمایشگر، تعداد 4 دکمه تعبیه شده که هر یک عملیات خاصی را انجام می دهند. روشن خاموش کردن ترازوی آشپزخانه کمری توسط یکی از دکمه ها که در قسمت راست نمایشگر قرار داده شده، صورت می پذیرد. صفر کردن ترازوی کمری نیز به وسیله دکمه دیگر موجود در کنار نمایشگر انجام می شود. ترازوی کاسه ای آشپزخانه کمری توانایی آن را دارد که مواد را در دو واحد وزنی گرم و اونس وزن کند. تغییر واحدهای وزنی برای سنجش مواد در ترازوی آشپزخانه کمری توسط دکمه Unit موجود بر روی بدنه ترازوی کمری قابل انجام است. کالیبراسیون ترازوی کمری پس از روشن شدن دستگاه و به صورت خودکار انجام می شود. ترازوی آشپزخانه کمری وزنی معادل 651 گرم دارد که باید گفت یک نمونه ترازوی آشپزخانه سبک است. انواع مختلف و با کیفیت ترازوی کمری را می توانید به راحتی و در زمانی بسیار کوتاه از نمایندگی ترازوی کمری تهیه نمائید. قیمت ترازوی کمری نسبت به کیفیت بسیار بالای این ترازوی آشپزخانه پرقابلیت، بسیار ایده آل بوده و خرید ترازوی کمری از فروشگاه Scale-co امتیازات ویژه ای از جمله گارانتی طولانی مدت را برای خریدار عزیز به ارمغان می آورد.

 ویژگی های ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500

ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500

کشور سازنده چین

ظرفیت 5 کیلوگرم

دقت 1 گرم

ابعاد کلی 21×21×20 سانتیمتر

جنس بدنه استیل

جنس سینی استیل

نمایشگر LCD

کالیبراسیون خودکار و داخلی

توانایی محاسبه بر اساس واحدهای وزنی دیگر 


 نام باسکول  ظرفیت  دقت  ابعاد دستگاه
 ترازو آشپزخانه کاسه ای کمری مدل 42500  5 کیلوگرم 1 گرم  21×21×20 سانتیمتر 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
کمری
مدل ترازو
42500
بیشینه ظرفیت
5 کیلو گرم
دقت در توزین
1 گرم
نوع نمایشگر
LCD
وزن دستگاه
651 گرم
ابعاد دستگاه
21×21×20 سانتی متر
باطری
yes
کالیبراسیون
کالیبراسیون خودکار و داخلی
واحد های وزنی
گرم و اونس

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()