021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازوی فروشگاهی >>
کد کالا : 1607
برند : ترازوی محک
قیمت : 21,670,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 21,670,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازو محک بارکد پرینتر 35 کیلویی پلاس مدل 15000 دارای ظرفیت توزین 35 کیلو گرم است . ترازو توزین را با دقت 2 گرم انجام می دهد و با داشتن مزیت های افزوده شده به ترازوی دیجیتال محک در مدل 15000 پلاس توانسته در دسته ترازو دیجیتالی منحصر به فرد و بینظیر فروشگاهی قرار بگیرد . امکان اتصال به بارکد خوان و همچنین افزایش ارقام در نمایشگر از مهم ترین ویژگی های ترازو می باشد . موارد بی شمار دیگری نیز در ترازوی محک پلاس وجود دارند که هر کاربری را تشویت و ترغیب به استفاده از تراوز یمحک مدل 15000 پلاس می کند . دیجی اسکال ترازو را به عنوان یک ترازوی فروشگاهی قدرتمند معرفی و با مدت 24 ماه ضمانت ارائه می نماید .

ترازو محک بارکد پرینتر 35 کیلویی پلاس مدل 15000 می تواند یک ترازوی منحصر به فرد در فروشگاه باشد . ترازوی محک 15000 پلاس با داشتن قابلیت های جدید از کارایی بسیار بالایی برخور دار است که همزمان با کیفیت ترازو ، قیمت ترازوی محک پلاس بسیار ایده ال می باشد ، موارد زیادی در این مدل ترازو افزوده شده است که کاربر را برای کار با ترازوی محک مشتاق و کار را برایش آسان تر می سازد . ترازو با دارا بودن صفحه LCD  در نمایشگر خود توانایی گزارش برخی اطلاعات مانند داشتن میزان فروش یک نوع کالا در یک روز را دارا می باشد . در صورتی که در مدل های قبل ترازوی محک نمایشگر نمایانگر وزن ، قیمت واحد و قیمت کل می بود . داشتن قابلیت مطرح شده در ترازو می تواند کارایی بسیای برای کاربران داشته باشد .

 ترازوی محک پلاس از جمله برند های آشنا و قابل اعتماد در صنعت می باشد و مورد استفاده ی بسیار زیاد جمع کثیری از فروشگاه ها قرار گرفته است . کیفیت ترازو به هیچ عنوان قابل انکار نیست . در ترازوی محک مدل 15000 پلاس نیز با قرار گرفتن موارد بیشتر جهت کاربرد آسان تر مهر تایید دیگری بر قدرت و کیفیت ترازوهای محک خورده است . از موارد مهمی که در این مدل ترازوی فروشگاهی محک اضافه شده است امکان اتصال به بارکد خوان می باشد . به این صورت که کاربر می تواند در انتهای فاکتور یک بارکد برای تمام اجناس داشته باشد و این در حالی است که در مدل های قبل هر کالا به طور مجزا دارای یک بارکد می بود . داشتن بارکد تجمیعی به سهولت و سرعت کار کمک خواهد کرد .

امکان حافظه ی پارسنگ در ترازوی 15000 پلاس محک در استفاده ی قنادی ها بسیار کارآمد می باشد به این ترتیب که دیگر نیازی نیست مانند گذشته ابتدا جعبه روی سینی ترازو گذاشته شود و وزن صفر شود و مابقی عمل توزین انجام شود با قابیلت ترازوی 15000 محک می توان تعداد جعبه ها و وزن های مختلف را به حافظه ی ترازوی محک داد و هنگام توزین تنها کافی است جعبه مورد نظر ثبت شده در حافظه ی ترازو را انتخاب کنیم . سینی در این مدل ترازوی محک ازجنس استیل و به صورت تخت می باشد که البته امکان داشتن سینی لبه دار نیز در صورت تمایل کاربر وجود دارد . اگر هنگام خرید ترازوی محک بخواهید سینی لبه دار را انتخاب نمایید به همراه سینی لبه دار استیل یک عدد سینی تخت از جنس پلاستیک فشرده نیز دریافت خواهید نمود که آن بسته به خواست و کاربرد خریدار از ترازی فروشگاهی محک می باشد .

ظرفیت توزین در ترازوی محک مدل 15000 پلاس 35 کیلو گرم با دقت 2 گرم است که به خوبی از پس توزین های فروشگاهی و در حد ظرفیت خود بر می آید بدون اینکه دچار آسیب های احتمالی توزین شود . تغذیه در ترازوی محک از برق شهری می باشد و همچنین شارژ باطری ترازو که امکان استفاده از ترازو را در مواقعی که به برق دسترسی نباشد نیز فراهم می دارد .

با استفاده از ترازوی محک 15000 پلاس کاربر قادر به داشتن انواع گزارش ها می شود . گزارش هایی مانند میزان فروش ریالی در کل روز و یا ماه ، گزارش میزان فروش بر اساس وزن در طی روز و یا گذشت یک ماه ، گزارش موجودی انبار ، گزارش ماهانه ی کالا و همچنین گزارش ریز به ریز فروش روزانه براساس کالا و یا رسید .

قابلیت ارتباط با رایانه در ترازوی محک مدل 15000 پلاس از طریق پورت RS 232  و WIFI صورت می گیرد . ترازو قابلیت تتبیق با تمامی نرم افزارهای فروشگاهی را دارا می باشد و همچنین امکان اتصال به کارتخوان بانکی و صندوق پول در ترازوی دیجیتال محک قرار داده شده است .قابلیت های بی شمار دیگری در ترازوی محک قرار دارد که می تواند آن را به عنوان یک انتخاب مطمئن در خرید ترازو معرفی نماید . مدت گارانتی در نظر گرفته شده برای ترازوی محک مدل 15000 پلاس 24 ماه می باشد که به طور کامل خیال شما را از تعمیر ترازو راحت می کند .

از دیگر مزیت های قابل اشاره در ترازوی فروشگاهی محک 15000 پلاس امکان چاپ بارکد سطر در فاکتور می باشد که در 4 حالت مختلف صورت می گیرد . در ترازو قابلیت تعریف گروه های تخفیف و مالیات نیز قرار داده شده است .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک ، ترازو پلاس محک را جدیدترین دستگاه و همزمان بهترین ترازوی محک در سال های متمادی تولید معرفی می نماید که با ساختار بسیار کاربردی ، تولید ارزشمند و با افتخار ایرانی است که با ترازو های خارجی هم سطح آن برابری می نماید ، جهت تعمیر ترازوی محک یا استفاده از خدمات پس از فروش ترازو در مدت گارانتی با کارشناسان ما در مرکز خدمات تماس حاصل نمایید و تعمیر ترازوی دیجیتال را متخصصان ما بسپارید ، جهت خرید ترازو نیز می توانید پیش از انتخاب با کارشناسان فروش ما مشاوره نمایید .


خط ویژه ی چهار رقمی : 0216123

ترازو محک بارکد پرینتر 35 کیلویی پلاس مدل 15000 از تولیدات شرکت بسیار معتبر و با سابقه ی محک است . ترازو پلاس محک از مزیت های بسیاری برخوردار است . ویژگی های بی نظیر ترازوی محک جایگاهش را در بازار محصولات توزین همچنان مستحکم نگه داشته است . کاربران با در نظر داشتن قیمت ترازوی محک و کارایی های مفید ان با انتخاب ترازوی 15000 پلاس محک رضایت کامل را در انجام کار و حرفه ی خود به همراه خواهند داشت .

 ویژگی ترازو محک بارکد پرینتر 35 کیلویی پلاس مدل 15000
  • طراحی بسیار زیبا و خاص
  • ترازو محک دارای کاربری آسان می باشد
  • برخورداری از بدنه ای کاملا مستحکم و مقاوم
  • تغذیه توسط برق
  • دارای باطری قابل شارژ در ترازوی محک
  • ترازوی پلاس محک دارای 6 رقم جهت نمایش قیمت واحد و 7 رقم برای نمایش قیمت کل
  • قرار گرفتن LCD در نمایشگر ترازوی محک
  • دارای کلید میانبر در ترازو 
  • برخورداری از پورت های RS 232 / USB / RJ 11 / PS 2
  • قابلیت ارائه ی گزارش میزان فروش روزانه و ماهانه ی ریالی از فروش کالا
  • امکان داشتن گزارش فروش وزنی کالا طی روز و ماه
  • ترازوی دیجیتال محک با ظرفیت توزین 35 کیلو گرم 
  • دقت توزین ترازوی 15000 پلاس محک 2 گرم است 
  • امکان اتصال ترازو محک 15000 پلاس به کامپیوتر از طریق WIFI  و RS 232
  • قابلیت اتصال ترازوی محک به بارکد خوان
  • اتصال ترازو به کارتخوان بانکی
  • امکان اتصال ترازوی فروشگاهی محک به صندوق پول
  • حافظه ی پارسنگ
  • قابلیت چاپ بارکد سطر در فاکتور کالا در 4 حالت
  • برخورداری از قابلیت چاپ بارکد کالا در فاکتور
  • قابلیت چاپ بارکد تجمیعی کالا
  • برخورداری از سه حافظه ی مشتری 
  • ترازو محک پلاس امکان پارسنگ به صورت افزایشی و کاهشی
  • دارای 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس فروش ترازو 

مدل ترازو  ظرفیت توزین   دقت در خطا  ابعاد 
 ترازوی دیجیتال محک مدل 15000 پلاس 35 کیلو گرم  دو گرم   

ترازو-محک-15000-پلاس-7ترازو-محک-15000-پلاس-8

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
محک
مدل ترازو
15000Plus
گارانتی
⭐ 24 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐
کشور سازنده
ایران
بیشینه ظرفیت
35 کیلوگرم
دقت در توزین
2 گرم
نوع نمایشگر
LED
تعداد نمایشگر
3 ردیفه دو طرفه
به همراه صفحه نمایش فارسی نویس
نوع پرینتر
کاغذ پرینتر
ابعاد دستگاه
57*54*61 سانتی متر
ابعاد سینی توزین
54*37 سانتی متر
قابلیت چاپ بارک تکی (سطری)
yes
قابلیت چاپ بارکد تجمیعی
yes
قابلیت اتصال به لیبل پرینتر جانبی
yes
قابلیت قطعه شمار
yes
برق مصرفی
220 ولت شهری
باطری
yes
نوع باطری
سیلد اسید
بازدهی باطری
4 ساعت
کالیبراسیون
دستی
تعداد حافظه
40 حاظه مستقیم
6000 حافظه غیر مستقیم

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()