021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول فروشگاهی >>
کد کالا : 420210

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول تاشو 100 کیلویی پیام توزین آریا با داشتن قفل ضد سرقت توانسته طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد .ساختار علمک در باسکول به صورت تاشو می باشد که جا به جایی و حمل و نقل باسکول را با سهولت همراه کرده است . نداشتن گارانتی و ضمانت باطری می تواند از معایب آن باشد که البته در قیمت باسکول تاثیر گذاشته و آن را به یک باسکول صنعتی ارزان تبدیل کرده است .

باسکول تاشو 100 کیلویی پیام توزین آریا با طراحی فوق العاده ی خود در رده ی با کیفیت ترین تولیدات شرکت پیام توزین قرار می گیرد . باسکول دارای ظرفیت توزین 100 کیلوگرم و دقت سنجش وزن 20 گرم می باشد . بدنه ی باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین فلزی بوده و از قدرت و استقامت بالایی برخوردار است . علاوه بر بدنه ، سینی باسکول هم ساخته شده از فلز و دارای ابعاد 30×40 است . اندازه ی ستون باسکول صنعتی پیام توزین مدل TA 100 برابر با 40 سانتی متر است که وظیفه ی نگهداری نمایشگر را نیز به عهده دارد . علمک در باسکول  به صورت تاشو می باشد که می تواند مزیت قابل اهمیتی در خرید باسکول صد کیلویی باشد .

در گذشته تنها ابزار توزین ترازو بود و خبری از باسکول دیجیتال و باسکول صنعتی یا هر نوع باسکول دیگری نبود . توزین به این صورت انجام می شد که اجناس مورد نظر برای اندازه گیری وزن را یک سمت ترازو و سنگ های مربوط را طرف دیگر قرار می دادند و در حالت تعادل دو کفه وزن مورد نظر به دست می آمد . اما امروزه با تولید باسکول های دیجیتال و باسکول های صنعتی با کیفیت دسترسی به وزن دقیق بسیار آسان شده و باسکول دیجیتال با میزان درصد های خطای بسیار پایین به عمل توزین می پردازند . به طوری که به آسانی با قرار دادن شیء روی آن ها می توانیم عدد وزن را روی صفحه ی دیجیتال باسکول ببینیم . باسکول 100 کیلویی پیام توزین نیز در دسته باسکول های کاربردی حال حاضر بازار قرار دارد که به راحتی می توان از آن به عنوان یک باسکول با دقت دیجیتالی استفاده کرد .

نکته ی به نسبت مهمی که در خصوص باسکول فوق وجود دارد نداشتن گارانتی است . باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین فاقد گارانتی و همچنین ضمانت باطری می باشد . البته با توجه به اعتبار و سابقه ی شرکت تولید کننده ی باسکول و تجربه ی استفاده کنندگان از آن کمتر پیش آمده که نیاز به تعمیر باسکول باشد .

باسکول مورد بررسی در کنار معایبی که به آن اشاره شد دارای مزیت هایی نیز می باشد . یکی از ویژگی هایی که در این مدل باسکول وجود دارد مجهز بودن به قفل ضد سرقت است . مورد مهم دیگر نیز قابلیت حفظ شارژ باطری باسکول به مدت یک هفته  می باشد که سهولت کار با باسکول را به همراه دارد و دیگر استفاده از باسکول 100 کیلویی پیام توزین بسته به برق نمی باشد . به این ترتیب در هر مکانی که بخواهید می توانید به راحتی با باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین به اندازه گیری وزن بپردازید .

باسکول پیام توزین مدل TA 100  فاقد چرخ می باشد و به صورت ثابت است و درعوض پایه های قرار گرفته در باسکول به صورت پیچی و قابل تنظیم می باشند . حمل و جا به جایی در این مدل باسکول 100 کیلویی پیام توزین به آسانی صورت می گیرد و از این بابت مشکلی متوجه ی استفاده کننده نمی باشد .

باسکول تاشو 100 کیلویی پیام توزین آریا با دارا بودن قفل ضد سرقت طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است که البته این یکی از ویژگی های این مدل باسکول  است که با قرار گیری کنار دیگر مزایای آن یک باسکول دیجیتال مناسب مصارف صنعتی خواهد شد . در واقع تعریف باسکول یا ترازو از گذشته تا به امروز تغییر و تحول خاصی نداشته و به همان معنی سابق است اما کارایی های باسکول بسیار پیشرفته تر شده و با قرار گرفتن کالا روی صفحه بلافاصله میزان توزین توسط نمایشگر باسکول دیجیتال روی صفحه نمایش داده می شود . باسکول 100 کیلویی پیام توزین نیز از همین دسته باسکول های پیشرفته می باشد .

 ویژگی های باسکول صد کیلو گرمی پیام توزین مدل TA 100
  • باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل TA 100 مجهز به قفل ضد سرقت می باشد .
  • باطری باسکول دارای قدرت نگهداری شارژ به مدت زمان یک هفته می باشد .
  • بدنه ی باسکول پیام توزین از فلز ساخته شده است .
  • دقت توزین باسکول 20 گرم است .
  • پایه های قرار گرفته در باسکول قابل تنظیم می باشد .
  • اندازه ی سینی باسکول صنعتی فوق 30×40 است .
  • ساختار باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین به صورت تاشو است .
  • باسکول توانایی توزین وزنه 100 کیلو گرم را دارد .
  • باسکول فروشگاهی فوق ساخت ایران است .

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
 باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل آریا TA 100 100 کیلو گرم  20 گرم  40×30 سانتی متر 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پیام توزین آریا
مدل باسکول
TA 100
نوع باسکول
فروشگاهی
ساختار باسکول
ثابت (تاشو)
بیشینه ظرفیت
100 کیلوگرم
دقت در توزین
20 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر LCD
تعداد نمایشگر
3 ردیف نمایشگر
ابعاد سینی توزین
30*40 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز مقاوم
باطری
yes
نمایشگر قیمت
yes
قابلیت های ویژه
باسکول فروشگاهی تاشو
دارای جایگاه محافظ نمایشگر
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()