021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول صنعتی >>
کد کالا : 55300

باسکول دیجیتال 3500 کیلویی حداد ماهر

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

قیمت : 45,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 45,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول دیجیتال 3.5 تنی محصولی دیگر از سری باسکولهای دیجیتال شرکت حدادماهر می باشد که دارای دقت توزین 500 گرم است . باسکول برخوردار از 4 لودسل می باشد که با قرار گرفتن در گوشه های زیرین سینی به قدرت توزین و کیفیت دستگاه کمک خواهند کرد . کارکرد باسکول توسط برق شهری و همچنین باتری باسکول صورت می گیرد که در صورت استفاده از باتری امکان کار با باسکول تا 56 ساعت وجود دارد . دیجی اسکال این محصول را به مدت 12 ماه گارانتی می کند .                                                                                   

باسکول دیجیتال 3500 کیلویی حداد ماهر با  بدنه ای تمام فلزی در دسته ی دقیق ترین و با کیفیت ترین محصولات این شرکت قرار دارد به طوری که به عنوان یک باسکول صنعتی با کیفیت شناخته می شود . لودسل موجود در باسکول 4 عدد می باشد که با طراحی دقیق و هوشمندانه در باسکول قرار دارند . به طوری که در هر گوشه از سینی یک لودسل قرار گرفته است .
این نحوه ی طراحی باعث می شود تا وزن وارد شده به باسکول روی هر چهار لودسل تقسیم شود و از هرگونه آسیب وارده توسط وزن به لودسل جلوگیری شود که به نوعی می تواند بهترین روش برای افزایش طول عمر و همچنین دقت و کیفیت باسکول حداد ماهر باشد که اصلی ترین ویژگی و ملاک انتخاب و خرید باسکول همین کیفیت و افزایش عمر ان است که از طرفی به صرفه هم می باشد . 
یک باسکول بی کیفیت و قدرت پایین را در نظر بگیرید که بخواهد توزینی برابر با 3500 کیلو گرم انجام دهد مسلم است که باسکول آسیب دیده و به مشکل می خورد . خوشبختانه باسکول های دیجیتال حداد ماهر از بهترین ساختار ساخته و از اسیب های این چنینی به دور می باشند .
نمایشگرهای باسکول قابل ارتقاء می باشند که در هنگام سفارش باسکول با دریافت هزینه ی مجزا انجام می شود . دو نوع نمایشگر هوشمند ساخته شده ی کشور تایوان امکان قرارگیری روی باسکول را دارند که به نام های AEW و AEP شناخته می شوند و در صورت درخواست مبلغ اضافی دریافت خواهد شد . 
مدل AEW به خریدارانی توصیه می شود که نیاز به نمایش قیمت در باسکول ندارند و فقط به داشتن میزان وزن و همچین تعداد محصول وزن شده برای حرفه و شغل خود نیاز دارند و اما نمایشگر AEP برا ی استفاده ی آن دسته از خریدارانی است که علاوه بر خواستن وزن و تعداد توزین خواستار نمایش قیمت کل و قیمت واحد نیز هستند .
در هنگام خرید باسکول دیجیتالی 3.5 تنی حدادماهر با توجه به انتظارتان از باسکول مورد نظر نمایشگر مربوط را انتخاب بفرمایید . باسکول حداد ماهر برای آسودگی خیال خریداران دارای گارانتی 15 ماهه ی نمایندگی حداد ماهر می باشد .می باشد .
 نمایشگر تایوان از مدل های AEP,AEW در صورت در خواست و پرداخت مبلغ اضافه می باشد . و همچنین برای اتصال به کامپیوتر و نمایشگر دوم و  ارتباط از راه دور در صورت در خواست مشتری می باشد که هر کدام مبلغ جداگانه ای  به هزینه ی دستگاه  اضافه  می شود.

باسکول دیجیتال 3500 کیلویی حداد ماهر نوعی دیگر از باسکول های صنعتی مورد تایید با قابلیت های فوق العاده ساخت ایران و تولید شرکت معتبر حداد ماهر است . باسکول دیجیتال کاملا دقیق و قدرتمتدی که به عنوان یک باسکول دیجیتال صنعتی به بهترین شکل ممکن عمل کرده و رضایت کامل خریدار را پس از خرید باسکول به همراه می آورد .

 ویژگی های باسکول دیجیتال 3500 کیلویی حداد ماهر
 
  • برخورداری باسکول از بدنه ی تمام فلز و مقاوم 
  • این مدل از باسکول های دیجیتال حدادماهر برخوردار از 4 لودسل می باشند .
  • باسکول ساخت ایران و دارای نمایندگی معتبر است .
  • امکان اتصال باسکول دیجیتال به پرینتر وجود دارد .
  • نمایشگرهای باسکول به صورت دو طرفه می باشد.
  • 12 ماه گارانتی باسکول توسط نمایندگی فروش حداد ماهر 
  • باسکول صنعتی دیجیتال حداد ماهر دارای سینی فلزی با ابعاد 150×150 است .
  • استفاده از باسکول فوق برای مصارف صنعتی صورت می گیرد .
  • قابلیت تغییر و ارتقاء نمایشگر باسکول با توجه به درخواست خریدار و اخذ هزینه ی مجزا

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
 باسکول صنعتی 3 و نیم تنی حداد ماهر 3500 کیلو گرم  500 گرم  150×150 سانتی متر

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
حداد ماهر
نوع باسکول
صنعتی
ساختار باسکول
ثابت
بیشینه ظرفیت
3500 کیلو گرم (3.5 تن)
دقت در توزین
500 گرم
نوع نمایشگر
LCD
ابعاد سینی توزین
150×150 سانتی متر
جنس سینی
فلز مرغوب و مقاوم
تعداد لودسل (سنسور وزن)
4 لودسل
قابلیت اتصال به چاپگر جانبی
yes
باطری
yes
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()