021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول فروشگاهی >>
کد کالا : 420190

باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل TH100

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل TH100 از دسته باسکول های صنعتی تولید شده توسط شرکت معتبر و با سابقه ی پیام توزین است که با دقت توزین 20 گرم در بازار وجود دارد . طراحی و ساختار ظاهری باسکول با دیگر همتاهای خود متفاوت بوده و از این رو در گروه بهترین انتخاب های خرید باسکول 100 کیلویی قرار دارد . باسکول مورد نظر فاقد گارانتی و ضمانت باطری می باشد .

باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل TH100 نوعی دیگر از باسکول های تولید شده توسط شرکت پیام توزین می باشد که تفاوت عمده ی این مدل با دیگر باسکول های صد کیلویی در طراحی ظاهری آن می باشد . باسکول دارای دقت توزین 20 گرم است و عمده استفاده ی آن به صورت باسکول صنعتی بوده است .عملکرد باسکول درست مانند ترازو است با این تفاوت که باسکول برای توزین اجسام حجیم و سنگین تر به کار می رود . یاسکول با توجه به کارایی های مورد نیاز جامعه در اندازه و مدل های متفاوتی ساخته می شود . باسکول صنعتی برای فعالیت های صنعتی ، باسکول فروشگاهی ، باسکول قد و وزن و بسیاری از باسکول های صنعتی و غیر صنعتی دیگر موجود . باسکول 100 کیلویی پیام توزین یک باسکول صنعتی می باشد که البته به عنوان باسکول فروشگاهی نیز کاربرد دارد . بسته به نیاز فردی که خرید باسکول را انجام می دهد می تواند کارایی داشته باشد . این مدل باسکول پیام توزین شباهت زیادی به همتاهای خود دارد . تنوع در گروه باسکول های صنعتی بسیار زیاد است که برای انتخاب یک باسکول با کیفیت می باید به ویژگی باسکول دیجیتال توجه کرد و با در نظر داشتن انتظار خود از باسکول به خرید باسکول بپردازیم . قطعا یکی از مواردی که در خرید باسکول دیجیتال به آن اهمیت خواهیم داد قیمت باسکول است و سعی خواهیم کرد باسکول ارزان قیمت را تهیه کنیم . در خصوص باسکول 100 کیلویی فوق نیز این امر صدق می کند .

در بررسی باسکول فوق باید گفت بدنه ی باسکول 100 کیلویی پیام توزین مدل TH 100  فلزی و بسیار مقاوم بوده و همچنین دارای سینی با ابعاد 30×40 می باشد که به راحتی این مقدار وزن را تحمل می کند و آسیب نمی بیند . ستون قرار گرفته در ساختار باسکول فوق دارای ارتفاع 30 سانتی متر می باشد  که نمایشگر فلزی باسکول را روی خود نگهداشته است . باسکول فاقد چرخ و به صورت ثابت است اما پایه های آن به صورت پیچی و قابل تنظیم می باشد تا بشود درهر سطحی از آن استفاده کرد . 

نکته ای که در هنگام خرید باسکول 100 کیلویی به آن توجه می شود باطری باسکول و میزان نگهداری شارژ آن است . باطری قابل شارژ قرار گرفته در باسکول مورد بررسی توانایی نگهداری شارژ به مدت یک هفته را دارد . دیگر مزیتی که می توان در مورد آن صحبت کرد جا به جایی و حمل آسان باسکول می باشد که آن را در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می دهد و دغدغه ی حمل و جا به جایی را از بین برده است .یکی از معایب باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین مدل TH 100  همسان نداشتن گارانتی و همچنین ضمانت باطری است که البته به دلیل کیفیت بالای باسکول کمتر ممکن است نیاز به تعمیر باسکول صنعتی خود پیدا کنید .

 باسکول صد کیلویی پیام توزین مدل TH100 باسکولی با دقت کافی و کارایی مناسب طبق انتظار شماست . باسکول دیجیتال مورد نظر با دقت توزین 20 گرم از دقت مناسبی برخوردار است که در کنار دیگر ویژگی های این محصول مهر تاییدی بر کیفیت آن می زند . برای خرید باسکول با کیفیت و مناسب باید انتظارات خود را از باکول بدانیم و با در نظر داشتن آن ها و کاربردی که از باسکول دیجیتال می خواهیم داشته باشیم و همچنین ویژگی های باسکول به انتخاب باسکول بپردازیم . با انتخاب درست خرید باسکول به سهولت کار کمک زیادی خواهد شد و با استفاده ی صحیح از باسکول صنعتی مورد نظر شما درگیر مراحل تعمیرات باسکول نخواهد کرد .

 ویژگی های باسکول صنعتی 100 کیلویی پیام توزین مدل TH 100
  •  بدنه و سینی باسکول 100 کیلویی پیام توزین فلزی می باشد .
  • باسکول از باطری داخلی برخوردار است .
  • باطری باسکول قابل شارژ می باشد .
  • استفاده از باسکول 100 کیلویی پیام توزین در مصارف صنعتی و فروشگاهی است .
  • قدرت نگهداری شارژ باطری در باسکول فوق یک هفته می باشد .
  • باسکول صنعتی صد کیلویی پیام توزین به راحتی حمل و جا به جا می شود .
  • باسکول دارای علمکی به ارتفاع 30 سانتی متر می باشد .
  • دقت در توزین برای این مدل باسکول پیام توزین 20 گرم در نظر گرفته شده است .

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد دستگاه 
 باسکول صد کیلو گرمی دیجیتال پیام توزین مدل همسان TH 100  100 کیلو گرم 20 گرم  40×30 سانتی متر 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پیام توزین
مدل باسکول
TH100
نوع باسکول
فروشگاهی
ساختار باسکول
ثابت
بیشینه ظرفیت
100 کیلوگرم
دقت در توزین
20 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر LCD
تعداد نمایشگر
3 ردیف نمایشگر
ابعاد سینی توزین
40*30 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز مقاوم
باطری
yes
نمایشگر قیمت
yes
قابلیت های ویژه
دارای جایگاه محافظ نمایشگر
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()