021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول صنعتی >>
کد کالا : 20210

باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

قیمت : 21,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 21,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6 یکی دیگر از باسکول های فرغونی اعتماد است که با ظرفیت توزین 500 کیلوگرم و دقت 100 گرم، می تواند در محیطهای صنعتی به کار گرفته شود. چرخدار بودن، نمایشگر LCD و دردار بودن را می توان از مزیت های این مدل از باسکول اعتماد برشمرد که به باسکول فرغونی دیجیتالی موسوم است.

باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6 ساخته شده توسط گروه صنعتی اعتماد است که سابقه زیادی در صنعت توزین دارد؛ فعالیتی که تا به امروز مستمر بوده و موجب ارائه انواع مختلفی از ترازو، باسکولت، باسکول، باسکول‌های سنگین و غیره شده است. این ابزار مهم، برای نگهداری، جابه‌جایی و توزین غلات یا خوراک دام‌ و طیور ساخته شده است، برای همین به آن فیدر یا هاپر صنعتی هم می‌گویند؛ ازاین‌رو مرغداری‌ها و دامداری‌ها از اصلی‌ترین مشتریان خرید چهار چرخ ارابه فرغونی اعتماد هستند. مهم‌ترین کار یک فرغون چهار چرخ توزین اقلام مذکور است، چرا که موجب خوراک‌دهی دقیق و مطابق با برنامه‌ریزی رشدی ازپیش‌تعیین‌شده می‌شود؛ به همین دلیل از یک لودسل با کیفیت در آن استفاده شده که با وجود تحمل چهارصد کیلوگرم وزن، دقت توزین یا حساسیتی برابر با 100 گرم دارد. برای نمایش اوزان اندازه‌‌گیری شده توسط لودسل، یک نمایشگر LCD بر روی این باسکول دیجیتال 400 کیلویی قرار داده شده است. صفحه‌نمایشی که در صورت عدم دسترسی به برق شهری نیز روشن می‌ماند، زیرا بخشی از قیمت چهار چرخ ارابه فرغونی اعتماد به تعبیه کردن باتری برای آن اختصاص یافته است.

باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6 از دو روکش پلاستیکی نرم بر روی دسته‌های خود برخوردار است تا دست کاربر به‌هنگام جابه‌جایی آن، مخصوصا زمانی که سنگین است، دچار مشکل نشود. در کنار دسته‌ها یک اهرم عمودی قرار دارد که کاربر به‌کمک آن می‌تواند درب بازشونده جلوی باسکول دیجیتال فرغونی را باز و محتویات داخل آن را به‌راحتی خالی کند. سهولت استفاده از هاپر صنعتی اعتماد به اینجا ختم نشده و امکان حرکت راحت آن با حداکثر ظرفیت به‌دلیل تغییر در مرکز ثقل وجود دارد. به این مزایا چرخ‌های با کیفیت دستگاه را هم اضافه کنید، دو چرخ 35 تیوپلس جلویی و دو چرخ 12 ترمزدار درجه یک عقبی که آسان بودن حمل‌ونقل این نوع فرغون چهار چرخ را دوچندان کرده‌اند. اما بیشترین تأثیر بر روی قیمت چهار چرخ ارابه فرغونی اعتماد را کفه یا کاسه آن گذاشته است که بخش اعظمی از بدنه را تشکیل داده و از ورق فولاد ساخته شده است. طول و عرض این کفه 102×74 سانتی‌متر بوده و با عمق 42 سانتی‌متری بر روی این مدل باسکول دیجیتال 400 کیلویی سوار شده است. وجود قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیان شده در این محصول و همین طور کیفیت بالای آن، موجب شده تا شرکت سازنده با اطمینان کامل مدت یک سال گارانتی برای بعد از خرید چهار چرخ ارابه فرغونی اعتماد در نظر بگیرد؛ ضمن آنکه پس از خرید اینترنتی محصول معرفی شده، تا 10 سال نیز خدمات پشتیبانی از سوی همین شرکت ارائه خواهد شد.

 

 ویژگی های باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6

 دارای نمایشگر LCD

مجهز به باتری تغذیه

برخودار از درب کمپرسی بازشونده

بهره‌مند از 2 چرخ 35 در جلو و 2 چرخ 12 درجه یک ترمزدار در عقب

دارای 1 سال گارانتی 10 سال خدمات پشتیبانی


 نام باسکول  ظرفیت  دقت  ابعاد دستگاه
باسکول فرغونی دیجیتال اعتماد مدل WB6 500 کیلوگرم 

100 

گرم 

102*74عمق 42 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
اعتماد
مدل باسکول
WB6
نوع باسکول
فرغونی
بیشینه ظرفیت
400 کیلوگرم
دقت در توزین
50 گرم
ابعاد سینی توزین
طول و عرض کفه 102×70 سانتی‌متر با عمق 42 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز بسیار مقاوم
باطری
yes
بازدهی باطری
3 تا 5 ساعت
چرخ
yes
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()