021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول سنگی >>
کد کالا : 54180
قیمت : 53,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 53,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول قپانی 2 تنی حداد ماهر سنگ سرخود با طراحی و ساختار قدرتمندش ظرفیت توزینی برابر با  2000 کیلو گرم دارد و از دقت توین 500 گرم بر خوردار است که به نوبه ی خود در دسته ی تولیدات با کیفیت شرکت حداد ماهر قرار می گیرد . باسکول به دلیل برخورداری از دقت توزین پایین برای تعیین وزن دقیق مناسب نیست و مورد استفاده برای سنجش وزن حدودی می باشد . صنایعی که نیاز به داشتن یک وزن تقریبی دارند می توانند باسکول سنگ سرخود حداد ماهر را به عنوان گزینه ی  انتخاب خرید باسکول مکانیکی در نظر داشته باشند .  

توزین در باسکول سنگ سر خود توسط جا به جایی سنگ و وزنه صورت می گیرد . باسکول های مکانیکی ویژگی عدم نیاز به برق را دارا می باشند . باسکول سنگی فوق ساخت ایران و از تولیدات شرکت با سابقه ی حداد ماهر می باشد .باسکول قپانی 2 تنی حداد ماهر سنگ سرخود همچون دیگر باسکول های سنگی موجود در بازار به وسیله ی سنگ و وزنه به عمل توزین می پردازد . باسکول های سنگی به نسبت باسکول های دیجیتال از دقت توزین پایینی بر خوردارند و برای به دست آوردن وزن دقیق مورد استفاده قرار نمی گیرند . باسکول سنگ سر خود برای توزین نیازی به اضافه  کردن وزنه و سنگ به آویز ندارد چرا که سنگ ها در باسکول قرار دارند و تنها باید ان ها را جا به جا کرد .به طور کلی می توان گفت عمده مصارف این نوع باسکول برای صنایعی است که به دنبال وزن حدودی هستند و نیاز به تعیین دقیق وزن ندارند .

بدنه ی باسکول از فلز ساخته شده که همین امر مقاومت و کیفیت آن را تا حد زیادی بالا برده است . باسکول سنگی 2000 کیلویی حداد ماهر با دقت توزین 500 گرم به سنجش وزن می پردازد که همان طور که گفته شد وزن را به طور کاملا دقیق نشان نمی دهد .

ساختار سینی باسکول نیز فلزی می باشد و با ابعاد 150×125 بسیار مناسب این مقدار توزین می باشد . چرا که به راحتی محصول را درسطح خود جای داده و عمل توزین را انجام می دهد . در بررسی دیگر ظاهر باسکول می توان به ثابت بودن آن اشاره کرد که با توجه به وزن بالای باسکول سنگی عمل جا بجایی را مشکل می کند . شرکت حداد ماهر برای بر طرف کردن این موضوع در ساختار باسکول قابلیت افزودن چرخ را قرار داده تا بتوان رضایت افرادی که باسکول را به صورت متحرک نیاز دارند به دست آورد برای این امر فقط کافیست هنگام خرید باسکول مکانیکی 2 تنی حداد ماهر با پرداخت هزینه ی مجزای مربوط به چرخ درخواست افزودن آن را به باسکول داشته باشید . با در نظر گرفتن تمام موارد گفته شده می توان باسکول مورد نظر را گزینه ی مناسب خرید باسکول سنگی لحاظ کرد .

مورد قابل اهمیت دیگری که در خصوص باسکول های مکانیکی وجود دارد عدم نیاز آن ها به برق می باشد که گستره ی کاربرد آن ها را بیشتر کرده است چرا که دیگر نگرانی هایی از قبیل نیود برق یا تمام شدن شلؤز باتری در خصوص استفاده از این دسته باسکول های سنگی وجود ندارد .باسکول قپانی 2 تنی حداد ماهر سنگ سرخود نوعی دیگر از باسکول های مکانیکی سنگ سر خود است که طرفداران خاص خود را دارد . شاید این نوع باسکول ها از دقت بالایی برخوردار نباشند ولی دارای ویژگی هایی هستند که آن ها را در بازار پا بر جا نگه می دارد .

 ویژگی های باسکول قپانی 2 تنی حداد ماهر سنگ سرخود
  • باسکول دارای ظرفیت توزین 2 تن می باشد .
  • دقت توزین در باسکول سنگی مورد بررسی 500 گرم است .
  • قابلیت افزودن چرخ در باسکول مکانیکی حداد ماهر وجود دارد .
  • باسکول سنگ سر خود عمل توزین را بدون نیاز به برق انجام میدهد .
  • برخورداری از بدنه ی مقاوم و ساختاری با کیفیت و قدرتمند
  • باسکول با توجه به داشتن توانایی های موجود در رده ی باسکول های سنگی ارزان قیمت قرار میگیرد .

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
 باسکول 2000 کیلویی سنگ سر خود حداد ماهر 2000 کیلو گرم  500 گرم  125×150 سانتی متر

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
حداد ماهر
مدل باسکول
سنگ سر خود بزرگ
نوع باسکول
قپانی
ساختار باسکول
مکانیکی
بیشینه ظرفیت
2 تن ( 2000 کیلوگرم)
دقت در توزین
500 گرم
ابعاد سینی توزین
150×125 سانتی متر
جنس سینی
فلز بسیار مقاوم
قابلیت های ویژه
باسکول بدون نیاز به برق یا باطری عمل می کند.
قابلیت افزودن چرخ درباسکول سنگی 2 تنی حداد ماهر وجود دارد.
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
1 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()