021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول جاده ای >>
کد کالا : 10500

باسکول پند جاده ای 15 تنی

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

برند : باسکول پند

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول پند جاده ای 15 تنی از جمله باسکول های جاده ای سبک وزن است که عموما از آن با عنوان باسکول خاور کش هم یاد می شود. در نظر گرفتن ظرفیت توزین 15 تنی شرکت باسکول پند نمونه ای دیگر برای متقاضیان خرید باسکول جاده ای به وجود آورده است تا تنوع در خرید برای نیازهای مختلف میسر باشد. 

باسکول پند جاده ای 15 تنی از باکیفیت ترین برندهای داخلی است که با توان 15000 کیلوگرمی توزین، ایده آل برای اندازه گیری خودروهای سبک باری است. این باسکول هم مانند دیگر باسکول های شرکت پند، دقت بالایی را در اندازه گیری هایش به کار می برد. گود برداری محل نصب اولین کاری است که در ساخت باسکول های جاده ای انجام می گیرد، و پس از آن به مرحله فونداسیون می رسیم، که زیر سازه اصلی یا پلتفرم قرار می گیرد و اجرای درست آن تاثیری 30 درصدی در دقت اندازه گیری باسکول جاه ای پند دارد. نصب سریع و ساده، انطباق با نقشه اصلی، پرهیز از دردسرهای اجرای فندانسیون مانند خرید مصالح، از مزایای استفاده از فونداسیون های پیش ساخته است که این امکان در باسکول جاده ای پند هم وجود دارد. صفحه اندازه گیری یا پلتفرم باسکول پند جاده ای سازه ای شبیه به پل است که وزن وسایل نقلیه بعد از قرارگیری روی آن مشخص می شود و جنسی فلزی یا بتنی دارد.

باسکول پند جاده ای 15 تنی در توزین اجسام سنگین و فوق سنگین به کار می رود که بیشترین استفاده را در صنایع ماشین سازی، معادن سنگ و فلزات و مراکز باربری و بار گیری دارد. جعبه تقسیم یا جانکشن Junction Box وسیله ای است که ارتباط بین لودسل ها و یکسان سازی نقاط مختلف باسکول جاده ای پند را به عهده دارد، که عدد حاصل از این پردازش ها را به اندیکاتور یا همان نمایشگر منتقل می کند. اغلب نمایشگرها از امکاناتی نظیر نمایش وزن، ذخیره اطلاعات، چاپ فاکتور و اتصال به کامپیوتر و چاپگر پشتیبانی می کنند. دسترسی به قسمت های مختلف باسکول پند جاده ای برای نظاف و تعمییرات، قابلیت جابجایی در کوتاه ترین زمان ممکن و قیمت پایین تمام شده هم در شمار خصوصیات باسکول جاده ای پند است که محبوبیت بسیاری در بین متقاضیان باسکول جاده ای دارند و در ضمن کیفیت ساخت صفحه اندازه گیری و بدنه باسکول در حدی است که در برابر شرایط نامساعد آب و هوایی و حتی در محیط های شیمیایی آلوده با دقت بالا به فعالیت خود ادامه دارد.

شرکت باسکول پند از معتبرترین برندهای داخلی است، که با استفاده از بهترین مواد اولیه و تجهیزات داخلی توانسته با پایین ترین قیمت باسکول صنعتی پند را به دست متقاضیانش در سراسر کشور برساند. نمایندگی باسکول پند در فروشگاه اینترنیت اسکیل از اصلی ترین نمایندگی های خدماتی و فروش تولیدات پند است، که با خرید باسکول جاده ای پند از آن می توانید از تعهدات شرکتی چون 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش استفاده نمایید و در صورت لزوم از امکاناتی نظیر تحویل به موقع، ارسال مطمئن و مشاوره تلفنی برخوردار شوید. این در حالی است که قیمت باسکول جاده ای پند در این فروشگاه نرخی نازل تز از دیگر فروشگاه های مشابه دارد و این می تواند برای خریدار فرصتی مغتنم باشد.

 ویژگی های باسکول پند جاده ای 15 تنی
  • امکان نصب سریع و ساده
  • فونداسیون پیش ساخته
  • قابلیت جابجایی در کوتاه ترین زمان
  • دسترسی آسان به قسمت های مختلف باسکول برای نظافت
  • مناسب برای استفاده در شرایط بد آب و هوایی و محیط های شیمیایی
  • تعداد توزین نامحدود
  • گود برداری محل نصب 

 نام باسکول  ظرفیت  دقت  ابعاد دستگاه
باسکول پند جاده ای 15 تنی  15 تن   

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پند
نوع باسکول
جاده ای
بیشینه ظرفیت
15 تن
قابلیت های ویژه
حداقل خاک برداری جهت نصب
فونداسیون پیش ساخته
قابلیت جابجایی در کوتاه ترین زمان
سهولت دسترسی به قسمت های مختلف باسکول
مناسب برای شرایط بد آب و هوایی و محیط های شیمیایی صنعتی
گارانتی
⭐ 12 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()