021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول فروشگاهی >>
کد کالا : 420240

باسکول 150 کیلو گرم پیام توزین مدل TS150

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

قیمت : 4,100,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 4,100,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول 150 کیلو گرم پیام توزین مدل TS150 یک باسکول دیجیتال صنعتی با قابلیت های بسیار می باشد که مورد استفاده ی بسیاری از صنایع قرار گرفته است . ساختار فلزی باسکول کیفیت و قدرت آن را چندین برابر کرد است . مجهز بودن به قفل ضد سرقت یکی از ویژگی های قابل توجه در باسکول است . دیجی اسکال نمایندگی فروش پیام توزین باسکول 150 کیلویی مورد نظر را با گارانتی 14 ماهه و ضمانت 1 ساله ی باطری ارائه می نماید .

باسکول 150 کیلو گرم پیام توزین مدل TS150 را می توان یکی از پر قابلیت ترین تولیدات شرکت پیام توزین نامید . باسکول دیجیتالی فوق العاده با کیفیت و قدرتمندی که برای مصارف صنعتی ، فروشگاهی قابل استفاده است . باسکول با توجه به  ظرفیت توزین 150 کیلوگرمی خود از ساختار کوچکتری نسبت به باسکول های دیجیتالی دیگر برخوردار است که همین امر باعث گسترده شدن دامنه ی استفاده از آن می شود . دقت توزین در باسکول 20 گرم است .استفاده از ترازو برای اندازه گیری وزن به هزاران سال پیش بر می گردد و این در حالی است که روش های توزین دقیق در ده های اخیر به کار گرفته شده اند . امروزه باسکول های دیجیتال نقش مهمی در عرصه ی صنعت ایفا می کنند که به نوعی می توان گفت بدون داشتن باسکول مناسب نمی توان به درستی کار خود را پیش برد . بازار تجارت دربرگیرنده ی انواع باسکول های صنعتی و باسکول های فروشگاهی است که یکی از انواع آن ها باسکول پیام توزین است که با ارائه باسکول های صنعتی با کیفیت در این بازار حرفی برای گفتن دارد و از همه مهم تر رضایت افرادی که در خرید باسکول این شرکت را انتخاب کرده اند به دنبال داشته است . باسکول 150 کیلویی پیام توزین که در گروه باسکول های صنعتی و باسکول فروشگاهی پیام توزین قرار می گیرد هم ارائه ی دیگری از این شرکت می باشد . 

معیار های بسیاری برای انتخاب در خرید باسکول وجود دارد که بسته به نوع فعالیت و کاربرد ما از باسکول است اما در این نوع باسکول پیام توزین تقریبا تمامی ویژگی های یک باسکول 150 کیلویی با کیفیت وجود دارد . ویژگی هایی مثل قیمت باسکول که معیار انتخاب خیلی از افراد می باشد و به دنبال باسکول فروشگاهی ارزان قیمت هستند و در عین حال با قابلیت .تکنیک ساختار باسکول های دیجیتالی با در نظر داشتن قدرت بسیار بالا در مقابل وزن سنگین و همچنین ضربه های محکم می باشد در واقع بدنه ی باسکول صنعتی را با جنس هایی قدرتمند و برخوردار از کیفیت بالا می سازند تا در مقابل وزن های مختلف و تمامی آسیب های توزین در امان باشد  و این ویژگی در ساخت باسکول فروشگاهی و یا باسکول صنعتی دیجیتال بسیار مهم و قابل اهمیت است . اگر باسکول صنعتی از ساختار قوی برخوردار نباشد علاوه بر این که کارایی مفیدی برای ما به همراه نخواهد داشت بلکه به طور مرتب ما را درگیر تعمیر باسکول می کند و این تعمیرات باسکول علاوه بر اختلال در کار از عمر باسکول دیجیتال نیز می کاهد .

ساختار باسکول دیجیتالی پیام توزین 150 کیلویی به صورت فلزی بوده که از همین رو دارای طول عمر مفید و بلند می باشد و کمتر کار آن را به تعمیر باسکول می کشاند . در بررسی ظاهری باسکول مدل ST150 پیام توزین اولین چیزی که به نظر می رسد طراحی بی نظیر ترکیب مشکی و نارنجی و سپس قدرت ساختار کاملا واضح باسکول است . سینی باسکول 150 کیلویی فوق نیز از جنس فلز بوده و برخوردار از ابعاد 40×40 می باشد که برای این مقدار توزین به نظر کافی و مناسب می آید و در برابر ضربه و هر گونه بار اضافی مقاوم است . ستون موجود در باسکول دارای ارتفاع 40 سانتی متر می باشد که نمایشگر باسکول را روی خود نگهداشته است . نمایشگر LCD بوده و در محفظه ای فلزی قرار گرفته است که آن را از هرگونه آسیب به دور نگه می دارد . همچنین این نمایشگر قابلیت تنظیم به سمت بار و یا پشت به بار را دارد . باسکول دارای سایبان می باشد تا از رسیدن نور مستقیم خورشید به آن جلوگیری شود .

ویژگی های مهم و قابل اهمیتی درباسکول صنعتی دیجیتال 150 کیلویی پیام توزین وجود دارد . یکی از این ویژگی ها مجهز بودن باسکول به قفل ضد سرقت می باشد . مزیت دیگر آن توانایی حفظ شارژ به مدت یک هفته توسط باطری باسکول است .

 باسکول 150 کیلو گرم پیام توزین مدل TS150 برخوردار از ویژگی های خاص و موثر در کارایی یک باسکول دیجیتال می باشد . با توجه به اینکه انواع باسکول های صنعتی به توزین اجسام سنگین و فوق سنگین می پردازند لازم است که از ساختاری قدرتمند و تکنولوزی قوی برخوردار باشند . ساختار مقاوم و مستحکم باسکول در مورد تایید بودن آن برای مصارف صنعتی نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و اگر چیزی غیر این باشد قطعا باسکول دیجیتال نمی تواند مورد توجه صنعتگران قرار بگیرد . باسکول 150 کیلویی پیام توزین با مزایای خود سعی کرده به حفظ بازار پرداخته و یک باسکول فروشگاهی و همچنین باسکول صنعتی با کیفیت باشد .

 ویژگی های باسکول 150 کیلو گرمی پیام توزین مدل TS 150
  • باسکول دارای دقت توزین 20 گرم است .
  • کفه ی باسکول 150 کیلویی پیام توزین مدل  TS 150 به صورت لبه دار می باشد .
  • باسکول فوق مجهز به قفل سرقت است .
  • وجود سایبان در باسکول 150 کیلویی صنعتی پیام توزین مانع از رسیدن نور مستقیم خورشید به آن می شود .
  • توانایی حفظ شارژ باطری باسکول به مدت یک هفته
  • بدنه ی باسکول از رنگ ضد خش پوشانده شده است
  • باسکول دارای قابلیت پارسنگ می باشد .
  • باسکول 150 کیلویی پیام توزین قابلیت استفاده به عنوان باسکول فروشگاهی را دارد .
  • ساختار باسکول دیجیتال فوق کاملا مناسب برای استفاده در ایران و شرایط محیطی کشور می باشد .
  • باسکول صنعتی 150 کیلویی فوق به راحتی می تواند توزین تا 150 کیلو گرم را انجام دهد .

مدل دستگاه  ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
باسکول 150 کیلویی پیام توزین مدل TS 150  150 کیلو گرم  20 گرم  40×40 سانتی متر

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پیام توزین
مدل باسکول
TS 150
نوع باسکول
فروشگاهی
ساختار باسکول
ثابت
بیشینه ظرفیت
150 کیلوگرم
دقت در توزین
20 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر LCD
تعداد نمایشگر
3 ردیف نمایشگر
ابعاد سینی توزین
40*40 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز مقاوم
باطری
yes
نمایشگر قیمت
yes
قابلیت های ویژه
دارای جایگاه محافظ نمایشگر
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()