021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول صنعتی >>
کد کالا : 420340
قیمت : 35,300,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 35,300,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS 1500 با ساختار بی نظیر و دقت بسیار مطلوب خود توانسته در دسته ی باکیفیت ترین باسکول های دیجیتال صنعتی قرار بگیرد . طراحی فلزی باسکول یک و نیم تنی پیام توزین به علاوه ی پوششی از رنگ ضد خش توانسته طول عمر مفید و موثری را برای آن رقم بزند . دیجی اسکال باسکول فوق العاده ی 1500 کیلو گرمی پیام توزین را با گارانتی 14 ماه و ضمانت 1 ساله ی باطری ارائه می دهد .

باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS 1500 باسکول صنعتی قدرتمندی به شمار می رود که عمل توزین را با ظرفیت 1500 کیلو گرم و دقت 200 گرم انجام می دهد . فلزی بودن بدنه در باسکول نشان از مقاومت و استحکام آن دارد که اولین معیار انتخاب در خرید باسکول می باشد . اگر بدنه ی باسکول مقاوم نباشد و یا از جنس نا مرغوبی ساخته شده باشد در برابر کوچکترین فشار و کمترین توزین دچار آسیب شده و باسکول صنعتی در انجام توزین به مشکل خواهد خورد . علاوه بر آن شما ناچار می شوید به طور مدام تعمیرات باسکول را انجام دهید . بنابراین جنس بدنه و ساختار در یک باسکول دیجیتال بسیار مهم می باشد. که در باسکول 1 و  نیم تنی پیام توزین این مورد به خوبی رعایت شده و کاملا حس می شود . بسته به فعالیت خود باسکول مورد نیازتان را با بهترین کیفیت خریداری کنید .

بسیاری از افراد هستند که ظاهر باسکول نیز برایشان مهم است و یکی از معیارهای انتخابشان در خرید باسکول فروشگاهی با باسکول صنعتی ظاهر و رنگ باسکول می باشد که شرکت پیام توزین در طراحی این مدل از باسکول های صنعتی خود برای افرادی که به شکل ظاهری نیز اهمیت می دهند تدابیری اندیشیده است . به طور مثال در طراحی باسکول از ترکیب دو رنگ خیره کننده ی مشکی و نارنجی استفاده کرده است . رنگ ها به صورت ضد خش بدنه را پوشانده اند تا از این رو نگرانی برای استفاده کنندگان ایجاد نشود و از طرفی باسکول بتواند حتی در اماکن پر گرد و غبار نیز به توزین بپردازد .

ارتفاع علمک در باسکول یک و نیم تنی پیام توزین 70 سانتی متر است که با این ارتفاع نگهدارنده ی نمایشگر نیز می باشد . یک جعبه ی فلزی بر روی ستون قرار گرفته که نمایشگر را در خود حفظ و نگهداری می کند به طوری که هیچ گونه آسیبی آن را تهدید نکند تا کار را به تعمیر باسکول بکشاند .

برخورداری باسکول از یک سینی با ابعاد 120×120 عمل توزین را بسیار آسان تر کرده است به طوری که به راحتی می توان اجناس را بر روی سینی قرار داد . قدرت سینی طوری در نظر گرفته شده است تا بتواند توزین یک و نیم تنی را تحمل کند .

ساختار باسکول صنعتی 1500 کیلویی پیام توزین متحرک و به صورت چرخ دار می باشد که عمل جا به جایی را آسان تر کرده است . با توجه به سنگین بودن وزن باسکول جابه جایی و حمل کمی سخت و از طرفی زمان بر است که قرار دادن چرخ در باسکول به این روند کمک کرده و باعث سهولت کار با باسکول 1 و نیم تنی پیام توزین شده است . به راحتی می توان باسکول و یا کالاهای مورد توزین را روی باسکول قرار داده و توسط چرخ های باسکول صنعتی جا به جا کرد . 

نکته ی مورد نظر دیگری که لازم به بیان است باطری قوی باسکول می باشد که قابلیت حفظ کردن شارژ به مدت یک هفته را دارا می باشد و طی یک هفته ی کاری به آسانی و بدون نگرانی می توانید از آن استفاده کنید . در خصوص افرادی که برای خرید باسکول صنعتی به قیمت باسکول نیز اهمیت می دهند  باید گفت با در نظر داشتن ویژگی های خارق العاده ی این مدل باسکول می توان آن را به عنوان یک باسکول ارزان معرفی کرد .

 باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS 1500 از قدرتمندترین ساخته های شرکت پیام توزین است که با طراحی جالب خود از ترکیب رنگ مشکی و نارنجی توانسته از نظر ظاهر نیز طرفداران بسیاری پیدا کند . ویژگی های فراوان باسکول در کارایی آن تاثیر داشته و طول عمر باسکول یک ونیم تنی پیام توزین را بالا برده است .

 ویژگی های باسکول 1500 کیلوگرمی پیام توزین مدل TS 1500
  • باسکول دارای قدرت توزین 1500 کیلو گرم است .
  • دقت توزین در باسکول 1 ونیم تنی پیام توزین 200 گرم است .
  • ساختار باسکول صنعتی به صورت متحرک و چرخ دار می باشد .
  • بدنه ی باسکول ساخته شده از فلز می باشد .
  • بدنه در مقابل توزین بیشتر از حد مجاز باسکول مقاوم است و دچار آسیب دیدگی نمی شود .
  • رنگ در نظر گرفته شده برای باسکول توسط کارخانه مشکی و نارنجی است .
  • پوشش رویه ی باسکول مدل TS 1200 از رنگ ضد خش است .
  • باسکول مناسب برای مصارف صنعتی و فروشگاهی می باشد .
  • دارای سایبان برای جلوگیری از تابش خورشید به طور مستقیم به باسکول
  •  باسکول ساخت ایران است .
  • باسکول 1500 کیلویی پیام توزین 14 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش دارد .

 مدل دستگاه ظرفیت توزین  دقت در توزین  ابعاد باسکول 
باسکول صنعتی 1500 کیلویی پیام توزین مدل TS 1500  1500 کیلو گرم  200 گرم  120×120 سانتی متر 

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پیام توزین
مدل باسکول
TS 1500
نوع باسکول
چرخدار
ساختار باسکول
میدانی
بیشینه ظرفیت
1500 کیلوگرم (1.5 تن)
دقت در توزین
200 گرم
نوع نمایشگر
LED و LCD
ابعاد سینی توزین
120*120 سانتی متر
جنس سینی
فلز مقام
تعداد لودسل (سنسور وزن)
4 لودسل
باطری
yes
نمایشگر قیمت
yes
چرخ
yes
قابلیت های ویژه
دارای سایبان برای جلوگیری از تابش خورشید به طور مستقیم به باسکول
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()