021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول جاده ای >>
کد کالا : 10480

باسکول 30 تنی جاده ای پند

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

برند : باسکول پند

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن                    02166003300

                           02166004400

                          02166009000

                          02166008000

 مشاور                   09123124701

   خرید اقساطی          09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

باسکول 30 تنی جاده ای پند با حفظ قابلیت های پیشین این دسته از باسکول پند و افزودن بر میزان ظرفیت توزین آن سعی دارد تا نیازهای گروه های متنوعی را پاسخ دهد. باسکول جاده ای پند با فونداسیون پیش ساخته و امکان جابجایی آسان و نصب سریع و امکان استفاده در هر شرایط آب و هوایی نمونه ای ایده آل از باسکول جاده به شمار می آید. این در حالی است که قیمت تمام شده باسکول جاده پند نیز مدعی شکستن قیمت ها در این دسته از باسکول هاست. 

باسکول 30 تنی جاده ای پند یک باسکول بزرگ دیجیتالی است که به شکل یک پل طراحی شده است و وسایل نقلیه و بار برای توزین به روی آن قرار می گیرند. پلتفرم یا صفحه اندازه گیری در باسکول 30 تنی پند به ابعاد 3×6 متر است، که یک کامیون 6 چرخ به راحتی روی آن قرار می گیرد. فرایند نصب باسکول جاده ای به سادگی باسکول صنعتی نیست و قبل از قرارگیری باسکول باید نسبت به خاک برداری محل نصب باسکول اقدام نمود، و پس از آن نوبت به فونداسیون باسکول می رسد که فرایندی زمان بر است. و ممکن است تا 30 روز طول بکشد. اما در انواع باسکول جاده ای پند این فونداسیون به صورت پیش ساخته است، و زمان تحویل پروژه نصب را کمتر می کند، و علاوه بر این مزایایی چون استحکام بالا، پرهیز از بروز مشکلات در زمان اجرای فونداسیون و مطابقت کامل فونداسیون با نقشه اصلی را به همراه دارد.

باسکول 30 تنی جاده ای پند از جدیدترین تولیدات شرکت صنایع پند است که با دقت بالا می تواند توزین را تا حجم 30000 کیلوگرم انجام دهد. ویژگی جابجایی از برجسته ترین ویژگی هایست که در انواع باسکول جاده ای پند به کار رفته است و سبب می شود در کمترین زمان باسکول پند را به محل دیگری منتقل کنیم. باسکول جاده ای پند به علت توزین در توان های بالا از استحکام بالایی برخوردار است و در تمام شرایط آب و هوایی و در تمام محیط های صنعتی به خوبی کار می کند. جانکشن Junction Box یا جعبه تقسیم با برقراری ارتباط بین لودسل ها وزن دقیق بار را به دست آورده و به اندیکاتور باسکول منتقل می کند. توزین در باسکول جاده ای پند معمولا در دو مرحله انجام می شود. در مرحله اول وزن وسیله نقلیه قبل از بارگیری و در مرحله دوم، پس از بارگیری اندازه گیری می شود و با تفاضل این دو عدد، وزن دقیق بار بدست می آید.

فروشگاه اینترنتی اسکیل امکان خرید باسکول جاده ای پند را در سراسر کشور، به صورت مجازی فراهم کرده است و تمامی خدمات شرکتی در قبال این محصول را ضمانت می کند. که این خدمات شامل 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می شود. نمایندگی باسکول پند در فروشگاه اسکیل از نمایندگی های باسابقه در زمینه فروش تجهیزات توزین است که سالهاست با برند پند فعالیت می کند و قیمت باسکول جاده ای پند در این نمایندگی پایین تر از دیگر مراکز فروش است.

 ویژگی های باسکول 30 تنی جاده ای پند
  • نصب سریع و آسان
  • مقاومت بالای کفی
  • قیمت پایین تمام شده
  • ایده آل برای هر شرایط آب و هوایی
  • استفاده از فونداسیون پیش ساخته
  • جابجایی در کوتاه ترین زمان
  • دسترسی به تمام اجزاء داخلی باسکول

 مدل باسکول  ظرفیت دقت   ابعاد دستگاه
 باسکول 30 تنی جاده ای پند  30 تن  -+ 10 کیلوگرم  3×6 متر

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
پند
نوع باسکول
جاده ای
بیشینه ظرفیت
30 تن
دقت در توزین
10 کیلوگرم
ابعاد سینی توزین
3*6 متر
قابلیت های ویژه
حداقل خاک برداری جهت نصب
فونداسیون پیش ساخته
قابلیت جابجایی در کوتاه ترین زمان
سهولت دسترسی به قسمت های مختلف باسکول
مناسب برای شرایط بد آب و هوایی و محیط های شیمیایی صنعتی
گارانتی
⭐ 12 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 6 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()