021-6123
سبد خرید 0
ترازو >> ترازو خانگی >>
کد کالا : 1900010

ترازو خانگی تن زیب مدل 90137

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

   جهت استعلام از موجودی کالا و قیمت ومعرفی و مشاوره در مورد محصولات مشابه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

ترازو خانگی تن زیب مدل 90137 با طراحی زیبا و بی نظیر مناسب برای استفاده در منازل می باشد . ترازوی زیرپایی تن زیب با ظرفیت توزین 5 تا 180 کیلو گرم و برخوردار از دقتی برابر با 100 گرم  می تواند یک ترازوی نفرکش خانگی مورد قبول باشد  ترازو با در صد خطای زیر %1 عمل توزین را انجام می دهد که به نوبه ی خود قابل توجه است . دیجی اسکال ترازو را به عنوان یک ترازوی دیجیتال خانگی با کیفیت معرفی می کند .ترازو ساخت ایران بوده و با توجه به شرایط کشور طراحی شده که میزان دقتش را افزایش داده است . دارای میزان خطای زیر %1 جنس ترازوی خانگی شیشه نشکن می باشد کالیبره ترازو بسیار آسان صورت می گیرد . نمایش دهنده ی ارورهای مربوط به ترازو مانند اتمام باطری ، وزن اضافی و اشکال سنسور برخی از مزیت های این ترازو می باشند.

ترازو خانگی تن زیب مدل 90137 می تواند یک انتخاب مناسب برای خرید ترازوی زیر پایی باشد . همان طور که می دانید کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام از بحث های داغ و پر طرفدار این روزها است که رسیدن به آن قطعا نیازمند یک ترازوی نفر کش می باشد . نکته قابل توجه این است که گاهی با نداشتن اطلاعات کافی از نحوه ی وزن کشی با ترازوهای خانگی با مشکل مواجه و نمی توانیم به وزن واقعی خود دست پیدا کنیم . ترازوی زیر پایی تن زیب می تواند شما را در بهبود روند وزن کشی یاری نماید . ترازوهای خانگی می توانند به دلیل در دسترس بودن به شما امکان توزین در هر زمانی را بدهند . البته این نکته را هم باید در نظر داشت که وزن کشی با ترازوی زیر پایی تن زیب می باید طبق اصول خود صورت گیرد تا بتواند وزن صحیح را توسط ترازوی خانگی نشان دهد .  برای به دست آوردن وزن درست و حقیقی می باید به چند نکته اهمیت داد : برای توزین با تراوزی خانگی تن زیب بهتر است وزن کشی را اول صبح انجام دهید چرا که وزن افراد در طی روز در حال تغییر است و در هر ساعتی که وزن خود را اندازه بگیرید ممکن است ترازوی زیرپایی یک عدد متفاوت را نشان دهد . مثلا ساعت های ابتدایی صبح و حالت ناشتا با انتهای شب وزن یک عدد ثابت نیست ممکن است عددی که ترازوی خانگی نشان می دهد حتی با تفاوت 2 کیلو گرم باشد بنابراین در یک ساعت مشخص در روز که ترجیحا بهتر است صبح باشد به وزن کشی با ترازوهای زیرپایی خانگی بپردازید .

قبل از قرار گرفتن روی ترازوی شیشه ای تن زیپ بهتر است لباس ، کیف و سایر متعلقات راکنار بگذارید چرا که این موارد ممکن است به میزان وزن شما بی افزاید و ترازوی زیرپایی دیجیتال تن زیب عدد بیشتری را نسبت به وزن واقعی نشان دهد . سعی کنید برای وزن کشی از یک نوع ترازوی خانگی استفاده کنید و همان عددی که ترازوی وزن کشی خانگی نشان می دهد معیار قرار داده و از افزایش یا کاهش وزن خود مطلع شوید . نکته ی قابل ذکر دیگراینکه ترازوی خانگی تن زیب را روی سطحی تراز و محکم قرار دهید . البته نکات دیگری نیز در خصوص استفاده از ترازوی تن زیب وجود دارد که به آن اشاره می کنیم . ابتدا بهتر است به بررسی کلی ترازوی شیشه ای تن زیب بپردازیم .

صفحه نمایش موجود در ترازو به صورت lcd  و 4 رقمی می باشد  که از طریق استفاده از دو عدد باطری نیم قلمی فعال است . اگر باطری در ترازو ضعیف شود و رو به اتمام باشد ترازوی دیجیتال تن زیب با نشان دادن علامت lo این موضوع را به شما اعلام می دارد تا باطری را عوض کرده و مجدد از ترازوی زیرپایی استفاده کنید . ترازو دارای هشدارهایی همچون اضافی بودن وزن و همچنین اشکال در سنسور که با علامت Err مشخص می شود نیز می باشد . ترازوی دیجیتال تن زیب دارای ظرفیت توزین 5 تا 180 کیلو گرم با دقت اندازه گیری 100 گرم می باشد که به راحتی نیاز شما را از یک ترازوی نفرکش برآورده می سازد . میزان خطای موجود در ترازو زیر 1 درصد است . نحوه روشن کردن ترازوی زیرپایی تن زیب به این صورت است که فقط کافی است روی آن بایستید و بدون نیاز به هیچ ضربه یا دکمه ای روشن می شود و پس از استفاده با گذشت 8 ثانیه ترازو خاموش می شود . زیر ترازوی تن زیب دکمه ای قرار دارد که با استفاده از آن شما می توانید به راحتی واحد وزنی خود را انتخاب کنید . واحد هایی از قبیل کیلوگرم ، پوند و stone

روش کار با ترازوی خانگی تن زیب بسیار آسان می باشد به این شکل که در ابتدای کار باطری را در دستگاه قرار دهید و ترازو را همان طور که گفته شد در سطحی صاف بگذارید اولین وزنی که نشان داده می شود در برگیرنده ی وزن ترازو نیز می باشد که این امر در هر جا به جایی ترازو هم اتفاق می یوفتد . در این مورد بهتر است برای اولین بار یا بعد از هر جا به جایی دستگاه را ثابت گذاشته و اجازه دهید تا ترازو ثابت شود  . بعد از خاموش شدن ترازوی خانگی دستگاه را با پا فشار دهید تا روشن شود سپس منتظر بمانید تا عدد صفر نشان داده شود حال کافی است تا به آرامی روی ترازوی زیرپایی رفته و وزن خود را اندازه بگیرید . عدد نهایی که به شکل چشمک زن نشان داده می شود وزن شما می باشد .

برای نگهداری از ترازو و آسیب ندیدن آن بهتر است نکاتی را رعایت کنید به طور مثال وقتی برای مدت زمان به نسبت طولانی با ترازو کاری ندارید بهتر است برای جلوگیری از مصرف شدن باطری و همین طور استهلاک ترازوی خانگی تن زیب باطری را در بیاورید و هنگام استفاده از ترازو زیرپایی مجدد باطری را در جای خود قرار دهید . ترازوی خانگی تن زیب را  در جای خشک و دور از هرگونه رطوبت نگهداری کنید . به هیچ عنوان به ترازوی تن زیب ضربه وارد نکنید و همچنین از شستن ترازو خود دارای کنید . ترازو خانگی تن زیب مدل 90137 ساخت ایران و کاملا مناسب با شرایط کشورمان است بنابراین بدون شک دقت آن از مشابه های خارجی بسیار بیشتر خواهد بود.

 کالیبره کردن ترازوی خانگی تن زیب بسیار آسان می باشد به طوری که کافی است ترازو را در یک جای صاف قرار داده سپس با فشار داد ن یک پا روی ترازو نمایشگر را روشن و بعد از دیدن عدد روی نمایشگر ترازو پای خود را برداشته و اجازه دهید ترازوی خانگی  خاموش شود . ترازوی نفر کش خانگی در این مرحله کالیبره شده و آماده ی استفاده می باشد .

دقت داشته باشید که ترازوهای دیجیتال خانگی با قرار گرفتن روی فرش امکان دارد دقت مناسبی در وزن کشی نداشته باشند . بنابراین پیشنهاد می شود ترازوی زیرپایی تن زیب را روی سطح هایی مثل سرامیک ،  موزائیک یا چوب قرار دهید .

ترازو خانگی تن زیب مدل 90137 با دارا بودن قابلیت های مفید و کارآمد خود توانسته یکی از بهترین گزینه ها در خرید ترازو زیرپایی باشد . ترازو با دقت بالا و درصد خطای پایین به درستی عمل توزین را انجام داده و وزن دقیق را برای شما مشخص می کند که این بسته به نوع وزن کشی و رعایت اصول توزین می باشد . با داشتن ترازو خانگی تن زیپ و کنترل وزن می توانید به سلامت خود و اعضای خانوادتان کمک کنید .

 ویژگی های ترازو خانگی تن زیب مدل 90137

 ظرفیت توزین در ترازوی تن زیب از 5 تا 180 کیلو گرم است .

برخورداری از دقت مناسب و بالا در توزین

تغذیه ی ترازو از باطری نیم قلم است

دارای میزان خطای زیر %1

صفحه نمایش ترازوی خانگی فوق lcd می باشد .

دارای قابلیت نمایش علامت اتمام باطری 

نشان دهنده ی اخطار وزن اضافی و اشکال سنسور

قابلیت تنظیم واحد اندازه گیری وزن در ترازوی زیرپایی تن زیب وجود دارد .

خاموش شدن خودکار دستگاه پس از 8 ثانیه

استفاده آسان تنها با قرار گرفتن روی ترازو

برخورداری از طراحی زیبا و منحصر به فرد

 سینی شیشه ای و مقاوم در ترازوی نفرکش خانگی

ساخت ایران و مناسب برای مختصات اقلیمی کشور


 مدل دستگاه   ظرفیت توزین  دقت در توزین   ابعاد باسکول 
 ترازوی زیر پایی تن زیب مدل 90137  5 تا 180 کیلو گرم  100 گرم  

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند ترازو
تن زیب
مدل ترازو
90137
بیشینه ظرفیت
180 کیلوگرم
دقت در توزین
100 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر واضح lcd
باطری
yes
واحد های وزنی
کیلوگرم ، پوند و stone
قابلیت های ویژه
خاموش شدن خودکار دستگاه پس از 8 ثانیه
استفاده آسان تنها با قرار گرفتن روی ترازو

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
8 / 10
از 2 کاربر
آخرین بازدیدهای شما
نمایش همه
علاقه مندی ها ()