021-6123
سبد خرید 0
باسکول >> باسکول صنعتی >>
کد کالا : 20200

فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL

نمایندگی رسمی ⭐⭐⭐⭐⭐

قیمت : 22,000,000 (تومان)
مبلغ قابل پرداخت : 22,000,000   (تومان)
˄˅

اینماد

دارای اینماد از وزرات صمت

جهت خرید ومشاوره تماس بگیرید

تلفن چهار رقمی             0216123

 مشاور                   09123124701

   مشاور                   09122108002  

 واحد فروش           02166006600

 

بررسی تخصصی و اجمالی

فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL یا ارابه صنعتی اعتماد وسیله ای کارآمد برای محیطهای صنعتی ست. این باسکول با ظرفیت توزین 700 کیلوگرم و دقت 100 گرم وزن می کند. بدنه فلزی این فروغی دیجیتالی به درهایی مجهز شده است تا خالی کردن بار آسان شود. داشتن نمایشگر LED از نکاتی ست که این باسکول صنعتی اعتماد را به نمونه ای منحصر به فرد بدل کرده است.

فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL محصولی ایرانی می‌باشد که توسط شرکت اعتماد طراحی شده است. گروه صنعتی اعتماد از برندهای پیشرو در صنعت توزین بوده و از سال 1359 فعالیت خود را در این صنعت آغاز کرده است؛ روند پیشرفت این شرکت به‌گونه‌ای بوده که تا امروز انواع مختلفی از دستگاه‌های توزین را روانه بازار کرده که باسکول فرغونی دیجیتالی یکی از آن‌هاست. این محصول بیشتر برای نگهداری و جابه‌جایی غلات و خوراک دام یا طور مورد استفاده قرار می‌گیرد که برای همین به آن فیدر صنعتی هم می‌گویند. با این اوصاف خرید اینترنتی آن را می‌توان به مرغداری‌ها و دامداری‌ها پیشنهاد داد. این مراکز با خرید چهار چرخ ارابه اعتماد می‌توانند خوراک دام و طیور خود را با دقت 100 گرم وزن‌کشی کرده و دقیقا مطابق با برنامه غذایی ازپیش‌تعیین‌شده عمل کنند. این فرغون باسکول دار دیجیتال دقت ذکر شده را در حداکثر ظرفیت 700 کیلوگرم ارائه می‌دهد که بسیار فوق‌‌العاده است. محصول مورد بحث به‌عنوان یک باسکول دیجیتال متحرک عرضه شده، زیرا قاعدتا جابه‌جایی آن با ظرفیت وزنی مذکور و بدون چرخ، کاری نشدنی است؛ ازاین‌رو بخشی از قیمت چهار چرخ ارابه اعتماد به تعبیه کردن چهار عدد چرخ در زیر آن اختصاص یافته که دو چرخ عقبی دایکاست درجه یک هستند و با شماره 20 کوچک‌تر از دو چرخ 35 جلویی می‌باشند. وجود این چرخ‌ها امکان حرکت دادن راحت ارابه با حداکثر ظرفیت بار را فراهم کرده است.

فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL در انتهای دسته‌های خود، از دو روکش پلاستیکی و نرم برخوردار است که مانع از وارد آمدن فشار ناشی از وزن دستگاه به دستان کاربر می‌شوند. در کنار دسته‌های مذکور یک اهرم قرار دارد که نقش کمپرسی را ایفا می‌کند، چرا که این نوع باسکول فرغونی دیجیتالی در جلوی خود مجهز به یک درب بازشونده است که به‌وسیله اهرم بیان شده باز می‌شود تا تخلیه اقلام داخل آن نیز به‌سهولت انجام شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک فیدر صنعتی وزن‌کشی آن است که باعث می‌شود برنامه غذایی حیوانات در حال پرورش با نظم بالایی صورت بگیرد؛ همین طور یکی از مهم‌ترین بخش‌های سیستم توزین نمایشگر آن است که در این محصول از نوع LED بوده و قرمزرنگ است. طول و عرض کاسه یا کفه در این مدل از فرغون باسکول دار دیجیتال معادل 106×100 سانتی‌متر بوده و عمق آن 70 سانتی‌متر می‌باشد. وجود 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پشتیبانی، تکمیل کننده مزایای این نمونه از باسکول دیجیتال متحرک است. فروشگاه اسکیل شرایط را برای خرید چهار چرخ ارابه اعتماد با تمام مزایای ذکر شده، به دو صورت آنلاین و حضوری فراهم کرده است. لازم به ذکر است جهت اطلاع از آخرین قیمت چهار چرخ ارابه اعتماد نیز می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مشخص شده در همین سایت با کارشناسان این فروشگاه بزرگ ارتباط برقرار کنید.

 ویژگی های فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL

دارای نمایشگر LED

مجهز به درب کمپرسی باز شونده

بهره‌مند از دو چرخ 35 در جلو و دو چرخ دایکاست 20 در عقب

توانایی توزین اقلام تا 600 کیلوگرم با دقت 50 گرم

دارای 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پشتیبانی


 نام باسکول  ظرفیت  دقت  ابعاد دستگاه
فرغون دیجیتال اعتماد مدل WBL  700 کیلوگرم  100 گرم  106×100×70 سانتی‌متر  

مشخصات فنی

مشخصات فنی
برند
اعتماد
مدل باسکول
WBL
نوع باسکول
فرغونی
بیشینه ظرفیت
600 کیلوگرم
دقت در توزین
50 گرم
نوع نمایشگر
نمایشگر LED
ابعاد سینی توزین
طول و عرض کفه 100×106 سانتی‌متر با عمق 70 سانتی‌متر
جنس سینی
فلز بسیار مقاوم
باطری
yes
بازدهی باطری
3 تا 5 ساعت
چرخ
yes
قابلیت های ویژه
باز کردن در باسکول با اهرم مخصوص
گارانتی
⭐ 14 ماه گارانتی شرکتی | ده سال خدمات پس از فروش ⭐

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()