بازار خرید ترازو دیجیتال با توجه به پیشرفت هایی که سال های اخیر شاهد آن بودیم کاملا رقابتی بوده و هر روز ترازوی دیجیتالی با تکنولوژی روز وارد بازار ترازو می گردد ، این در حالی است که ترازوی محک ، ترازوی پند ، ترازو توزین صدر نیز در حال به روز رسانی است و در تلاش اند که برند خود را ماندگار نمایند .
برای مطرح شدن یک کالا
فقط تبلیغات برای ترازو یا باسکول کافی نیست ، بلکه توجه به نیاز روز و مقایسه خود با رقبا نیز حائز اهمیت می باشد ، اگر تولید کنند ی ترازو دیجیتالی هستید به این نکته توجه کنید که اگر یک کالا در مقایسه با برند های دیگر ، نیاز روز فروشگاه ها را تامین نکند و این در حالی باشد که برند های دیگر ، هر چند تازه وارد ، با قابلیت های جدید و تامین نیاز های روز فروشگاه ها به بازار امده باشند ، تبلیغات حتی اگر در سطح بالایی نباشد ارزشی نخواهد داشت و بازخورد ان برای شرکت مذکور جز زیان نخواهد بود .
برای داشتن سهم بازار ترازو ، ابتدا باید در زمینه ی ترازوی دیجیتالی به نکاتی نظیر : تولید لیبل همراه با رول حرارتی توجه نمود ، زیرا امروز ترازو در امور بسته بندی که بسیار نیز طرف دار دارد پیشرفت های زیادی داشته و تولید لیبل اهمیت بسزایی دارد و حتی قدرت تازه وارد های نیز به دلیل این نقطه ی اوج در مقایسه با برند هایی نظیر ترازو پند و ترازو محک می باشد که حتی به این نکته توجه نکرده اند ، البته ترازو توزین صدر این نکته را سر لوحه قرار داده است و در زمینه ی ترازوی لیبل پرینتر و ترازو لیبل زن بارکد دار محصولات قابل توجهی ارائه نموده است و حتی برای نمونه و شروع فعالیت خود ترازو لیبل زن LS6 را برای از دست ندادن سهم بازار وارد نمود تا بتواند خود ترازو دیجیتالی قدرتمند در زمینه ی چاپگر لیبل و رسید ارائه دهد .
علاوه بر تولید بارکد تجمیعی نیز از نکات پر اهمیتی است که ترازوی دیجیتال توزین صدر به آن اهمیت داده است ، این در حالی است که در زمان خرید ترازو یکی از الگوهای خرید ترازوی دیجیتال محسوب می شود ، مشتریان می خواهند با کمترین هزینه ی ممکن ، امکان قرار گیری ترازو فروشگاهی را در سیستم شبکه داشته باشند و برای ارتباط اسان تر و انتقال سریع تر به کامپیوتر و یا هر سیستم دیگر وجود بارکد تجمیعی تاکید می شود .
علاوه بر این امکان گزارش گیری به صورت تفکیک شده نیز از گزینه های خرید ترازوی فروشگاهی می باشد که در اکثر برند ها با ضعف فراوان مدیریت می گردد ، برای مثال اگر مشتری بخواهد گزارش حتی یک روز را بگیرد باید تمامی فروش یک ماه را پرینت کند که این امر با تکنولوژی روز مغایرت داشته و کاملا مضحک خواهد بود این در حالی است که ترازو فروشگاهی های جدید با برند جدید به صورت تفکیک شده حتی گزارش یک کالای خاص رو نیز ارائه می نمایند و گزارش روزانه و حتی ساعتی رو نیز می توانند در اختیار مشتری قرار دهند .
برای مطرح بودن برند در زمینه ی ترازو دیجیتالی برای فروشگاه ها به خصوص در کارخانه ها و کارگاه های تولیدی نیاز اصلی تامین کیفیت و استفاده از تکنولوژی روز در قابلیت هاست این دلیل اساسی ترین گزینه خواهد بود و علاوه بر ان قیمت ترازوی دیجیتال یا قیمت ترازوی فروشگاهی نیز حائز اهمیت است و پس از ان به تبلیغات باید اندیشید .