021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 مهر 1394 در ساعت 1 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
ترازوی آویزی

ترازوی آویزی یک نوع ترازوی دیجیتال است که قابلیت توزین از قسمت زیرین ترازو دیجیتال را دارد ، ترازوی آویزی بسیار کم جا بوده و نسبت به تمام نمونه های دیگر ترازو دارای قیمت بسیار مناسبی دارد ، توزین ترازو آویزی به صورت آویز شدن ترازو صورت می گیرد .

ترازوی آویزی دارای بدنه با قدرت بسیار بالا نیست اما قلاب قسمت بالا و قسمت پایین ترازو که به لودسل متصل می باشد دارای مقاوت بالایی است و ترازوی آویزی یک ترازو با اشغال کمتری فضای ممکن است ، انتخاب ترازوی دیجیتال آویز برای کار های خاصی صحیح است و این ترازو جهت استفاده در تمامی صنعت های کاربر توزین توصیه نمی گردد .

ترازوی دیجیتال مناسب جهت آویز نمودن کالا ها می باشد در صورتی که کالا ها را نتوان با ترازو دیجیتالی به صورت رومیزی توزین نمود و یا محدودیت فضا آنقدر بسیار است که استفاده از ترازوی رومیزی امکان پذیر نیست .

خریدار ترازوی آویزی این مسئله را باید در نظر بگیرد که ترازوی دیجیتال انتخاب شده مانند ترازوی فروشگاهی به صورت رومیزی امکان محاسبه مبلغ را نداشته و تنها نمایشگر وزن می باشد که دارای دکمه ی روشن - خاموش و یا پارسنگ می باشد .

دیجی اسکال بهترین مرکز جهت خرید ترازوی دیجیتال و دریافت مشاوره در زمینه ی انتخاب ترازو دیجیتال می باشد از سویی نیز دیجی اسکال بهترین مرکز تعمیر ترازو می باشد و تعمیرات ترازوی دیجیتال در این مرکز دارای گارانتی پس از تعمیرات می باشد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()