021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 10 شهریور 1393 در ساعت 54 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
روش اتصال ترازوی محک به کامپیوتر

روش اتصال ترازوی محک به کامپیوتر به صورت زیر می باشد و این اتصال موجب انتقال اطلاعات ترازوی دیجیتال به کامپیوتر می گردد ، انتقال اطلاعات از طریق کابل و نرم افزار ترازو محک صورت می پذیرد که در زمان خرید ترازو می توان به متعلقات ترازو اضافه نمود .



سوکت ارتباط ترازوی محک سری تولیدی پیش از  سال 1390 به روش زیر می باشد .

روش اتصال ترازوی دیجیتال ساخت پیش از سال 1390 به دو طریق است :

1 - ارتباط ترازوی دیجیتال محک و یک کامپیوتر ( rs232 ) : در ارتباط ذکر شده از یک کابل به صورت نقشه ایی → که با فلش نشان داده شده است جهت اتصال rj45 موجود روی ترازو و پورت com که در قسمت پشت کیس کامپیوتر قرار داده شده و با استفاده از نرم افزار ارتباط با ترازوی فروشگاهی ارتباط با ترازو بر قرار می گردد .

2 - ارتباط بیش از یک ترازو ( حداکثر چهار ترازو محک ) و یک کامپیوتر ( rs485 ) در این نوع ارتباط یک کابل com دو سر ماده ای به صورت تصویری که ← با فلش مشخص شده جهت ارتباط باکس شبکه و کامپیوتر تهیه می نمایید .
با استفاده از کابل های rj45 به صورت نقشه ایی → که با فلش نشان داده شده است ترازوی دیجیتال را به باکس متصل نمایید و انتقال اطلاعات ترازوی فروشگاهی در مدل 14000 را ایجاد نمایید و به راحتی گزارش عملکرد ترازو یا ترازو ها را در کامپیوتر ذخیره نماییید .

 دیجی اسکال نمایندگی ترازوی محک مرکز فروش ترازوی محک و نرم افزار ترازو می باشد در زمان خرید ترازوی محک می توانید نرم افزار اتصال ترازو را نیز خرید نمایید و برقراری ارتباط ترازو با کامپیوتر می توانید اطلاعات را انتقال دهید و تمامی اطلاعات فروش را در کامپیوتر ذخیره نمایید ، جهت اطلاع از قیمت ترازوی محک به صفحه ی محصولات ترازو مراجعه و از انواع و قیمت های ترازوی دیجیتال محک اطلاع یابید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()