021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 7 آبان 1393 در ساعت 52 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
ترازوی پستی

ترازوی پستی به ترازوی دیجیتالی اطلاق می گردد که در اداره ی پست برای توزین پاکت و بسته مورد استفاده قرار می گیرد ، ترازوی پستی مدل خاصی از ترازو نیست بلکه به ترازوی دیجیتال که مورد قبول اراده ی پست باشد و ترازو دارای دقت 1 گرم در توزین است گفته می شود .

در ادارات پست جهت بسته بندی و ارسال بسته های پستی و پاکت نیاز به توزین و محاسبه ی وزن بسته ها می باشد که باید با سیستم توزین دیجیتال صورت پذیرد که دارای دقت بسیار مناسبی باشد تا وزن دقیق بسته ها را کاربر داده و کاربر هزینه ی ارسال بسته های پستی از از مشتری پیش کرایه نماید .

ترازوی پستی باید دارای شرایطی مانند توزین دقیق ، دقت بالا در توزین و استاندارد توزین باشد ، ترازوی دیجیتال پستی علاوه بر شرایط ذکر شده در بعضی موارد باید دارای امکان اتصال ترازوی دیجیتال به کامپیوتر را داشته باشد تا اطلاعات توزین را از ترازو به کامپیوتر انتقال داده و کاربر بتواند پرینت توزین را بر روی بسته ی ارسالی ثبت و الصاق نماید .

 ترازوی پند مدل px3000 تنها ترازو دیجیتالی است که دارای تمامی مشخصات ذکر شده است از این رو ترازوی پند به ترازوی اداره پست معروف می باشد ، این دستگاه دارای بدنه ی مقاوم و ظاهر بسیار کاربردی بوده و از سویی ترازوی دیجیتال پستی دارای دقت 1 گرم در 5 کیلو گرم ظرفیت و دارای دقت 5 گرم در توزین تا 30 کیلو گرم می باشد .

نمایشگر واضح ترازو و امکان اتصال آن به کامپیوتر از ویژگی های برجسته است که این ترازو را به ترازو پستی معروف می نماید ، بسته های پستی علاوه بر توزین و بسته بندی شدن مجدد در اداره ی پست در قسمت ارسال بار نیز مجدد توزین می گردد از این رو یکپارچه بودن ترازوی پستی دیجیتال اهمیت می یابد و وزن ثبت شده و مبلغ دریافت شده بابت ارسال بسته که بر روی بدنه ی بسته توسط کاربر اولیه ثبت شده باید دقیق و مورد تایید قسمت انبار گردد و اگر اشتباهی رخ دهد تا وزن یکی از ترازو دیجیتال ها اشتباه باشد بسته مرجوع می گردد .

تنها ترازوی دیجیتالی که در چندین سال اخیر توسط اداره ی پست تایید گردید ترازوی پند پستی 3000 است که به ترازوی put نیز معروف می باشد ، دستگاه دارای باتری داخلی بوده که در زمان عدم دسترسی به برق یا قطعی برق امکان استفاده داشته باشد ، ترازوی صنعتی معرفی شده دارای نمایشگر وزن بوده و امکان محاسبه ی مبلغی را ندارد و از قسمت کیبرد نیز بهره مند نمی باشد و تنها کلید روشن - خاموش و پارسنگ الکترونیکی برای تنظیم ترازو در اختیار کاربر قرار می گیرد .

دیجی اسکال نمایندگی ترازوی پند دستگاه را به عنوان یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در گروه ترازوی صنعتی تایید می نماید و گارانتی ترازو را به مدت 14 ماه تایید می نماید .

عمر طولانی ترازو و کیفیت فوق العاده در توزین موجب می گردد یک ترازوی قدرتمند برای امر صنعتی در امور بسته بندی باشد از ویژگی های دیگر ترازو می توان به شمارشگر داخلی ترازو اشاره نمود که در امر بسته بندی کالا ها و قطعات یکسان تاثیر به سزایی دارد .

شمارش قطعات توسط ترازوی پستی معرفی شده کار بسته بندی را بسیار سرعت داده و بهترین روش جهت شمارش و بسته بندی می باشد زیرا علاوه بر سرعت بخشیدن به کار امکان خطا را به مقدار قابل توجهی کاهش و حتی در موارد از بین می برد ،  جهت تعمیر ترازوی دیجیتال یا اطلاع از قیمت ترازو با مشاورین دیجی اسکال تماس حاصل نمایید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()