021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 7 تير 1393 در ساعت 24 : 18 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
نمایندگی ترازوی پند

نمایندگی ترازوی پند یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد که موجب تمایز دیجی اسکال در مقایسه با عرضه کننده گان ترازو پند می باشد ، دیجی اسکال نمایندگی رسمی ترازوی پند در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو است ، پس از خرید ترازو برای استفاده از خدمات پس از فروش و تعمیر ترازو دیجیتال در مدت گارانتی نیاز به ارتباط خریدار با نمایندگی ترازوی پند ایجاد می گردد و برای استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی به صورت رایگان نیاز به داشتن کارت گارانتی یا فاکتور خرید از نمایندگی است که در صورت نداشتن این مدارک ترازو فاقد گارانتی می گردد و تعمیر ترازوی پند با هزینه و موجب زیان خریدار می گردد .



ترازوی پند یکی از بهترین ترازوی دیجیتال در بازار مصرفی است که نزدیک به 20 سال در تمامی اصناف شناخته شده است ، استفاده از ترازو فروشگاهی ساده است از سویی نیز در پک خرید ترازوی فروشگاهی پند دفترچه راهنمای استفاده وجود دارد که امکان استفاده ی آسان تر را فراهم می نماید .

ترازو پند در صنعت ترازوی صنعتی ، ترازوی فروشگاهی فعالیت دارد و نمونه های بسیار مقاوم و شکیلی را ارائه داده است ، گارانتی ترازوی پند 14 ماه همراه با 10 سال خدمات پس از فروش ترازو است .


برای اطلاع از مدل های ترازو پند در قسمت محصولات ترازو ، دسته بندی مختص به ترازوی دیجیتال مد نظر را انتخاب نمایید تا با ویژگی های ترازو ها آشنا شوید .


ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()