021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 9 مرداد 1393 در ساعت 30 : 15 دقیقه | نظرات کاربران ( 3 )
قفل ضد سرقت ترازوی محک

قفل ضد سرقت ترازوی محک برای جلوگیری از سرقت ترازو طراحی شده و مدتی پس از خرید ترازوی محک به صورت اتوماتیک پس از چند بار آلارم دادن به حالت قفل رفته و تمامی عملکرد ترازو غیر فعال می شود ، قفل ضد سرقت ترازوی محک برای نمایندگی های فروش ترازو طراحی شده است و در زمان فروش ترازوی دیجیتال بعضی از نمایندگی ها ترازو را به صورت شرایط چکی فروخته و در صورت عدم تسویه ی حساب توسط مشتری نمایندگی این حق را دارد که ترازو را توسط سریال مختص به ترازو قفل نموده پس از تسویه حساب توسط مشتری کد باز شدن ترازو و فعال شدن عملکرد های دستگاه را به مشتری ارائه دهد ، این در تمامی محصولات ترازو محک و باسکول محک فعال و پس از خرید با طی شدن 1000 ساعت از مصرف دستگاه ، حالت قفل فعال می گردد .



روش های باز نمودن قفل ترازو محک :

  1. اگر بر روی نمایشگر ترازوی فروشگاهی پس از عبارت lock code قسمت وزن و قسمت قیمت واحد ، نه رقم به نمایش در می آید با یادداشت نمودن شماره ی به نمایش در آمده با خط ویژه ی چهار رقمی 0216123 تماس حاصل نموده با خواندن شماره ذکر شده کد را دریافت نمایید .
  2. اگر بر روی نمایشگر ترازو تنها عبارت lock code به نمایش در آمده و رقمی بر روی نمایشگر ردیف اول و دوم ظاهر نمی شود ، ابتدا ترازو را توسط دکمه ی اصلی روشن / خاموش که در کنار قسمت پایین بدنه یا زیر کفه کلی بدنه قرار گرفته است خاموش نمایید سپس با فشردن دکمه ق در قسمت کیبرد و فشردن همزمان دکمه روشن / خاموش اصلی را زده ( همزمان که دکمه ی ق را فشار می دهید ) و ترازوی دیجیتال را روشن نمایید و تا زمانی که از ترازو دیجیتال صدای بوق ممتد ساطع نشده انگشت را از روی دکمه ی ق بر ندارید ، با صدای بوق ممتد انگشت را از روی دکمه ی ق بردارید ، می بیند که حالت 1 ایجاد شده و می توانید به روش بالا عملیات را ادامه دهید ، اگر با فشردن همزمان دکمه ق و روشن / خاموش دستگاه کد ترازو در قسمت اول و دوم به نمایش در نیامد مجدد این عمل را تکرار نمایید تا ترازو به حالت ذکر شده انتقال یابد .
  3. حالت سومی نیز وجود دارد که قفل ترازو توسط کد باز نمی گردد این در صورتی است که ترازوی دیجیتالی بسیار قدیمی بوده و متاسفانه ترازو به صورت کد دستی فعال نمی گردد در این صورت ترازو باید به نمایندگی ترازوی محک انتقال یافته و توسط دستگاه قفل شکن فعال گردد .

اگر تمامی مراحل بالا را طی نمودید و قفل ترازو باز شده اما ترازو توزین ننمود ، دستگاه را توسط دکمه اصلی روشن / خاموش ، خاموش و پس از چند دقیقه روشن نمایید تا ترازو به صورت کامل فعال گردد .جهت تعمیر ترازو یا اطلاع از قیمت ترازو و قیمت باسکول به صفحه ی محصولات مراجعه نمایید .


 

ارسال نظر

mds11000 :
0 0
سلام رمز قفل ترازوو محک mds11000چندە خیلی ممنون
مدیریت :
1 0
سلام روز به خیر برای دریافت کد ترازو محک و باز گشایی رمز ترازو محک mds11000 شماره های صفحه نمایش و سریال ترازو خود را به شماره 09123124701 پیامک نمایید تا رمز ترازو برای شما ارسال شود.
محمد :
1 1
سلام ترازو را روشن کردم علامت loc ⁴ را نشون میده چکار کنم ؟
مدیریت :
0 3
سلام روز به خیر بعضی از ترازو ها بعد از گذشت ساعت مشخصی از استفاده به طور اتوماتیک قفل می شوند- برای دریافت رمز قفل ترازو و دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 0216123 در ساعت کاری تماس بگیرید.
کرمنژاد :
4 0
نظر شما چیست ؟
مدیریت :
2 2
سلام روز به خیر ترازو شما قفل شده است، برای باز کردن قفل ترازو نوشته های روی صفحه ی نمایش ترازو به علاوه ی سریال دستگاه را یاداشت نمایید. سپس با شماره 0216123 نمایندگی تماس بگیرید.
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()