021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 8 تير 1393 در ساعت 54 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )
نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND

نمایندگی ترازوی آزمایشگاهی AND یکی از امتیاز های دیجی اسکال می باشد ، دیجی اسکال نماینده ی رسمی ترازو AND در زمینه ی فروش و خدمات پس از فروش ترازو می باشد ، زمان خرید ترازوی آزمایشگاهی AND باید توجه داشت که ترازوی دیجیتالی اصل ژاپن است و شرکت فروشنده ، نماینده ی رسمی ترازوی دیجیتال خریداری شده است زیرا پس از خرید ترازوی دیجیتالی نیاز به استفاده از خدمات ترازو پیش می آید و خریدار برای استفاده از خدمات و فعال ماندن گارانتی ترازو برای تعمیرات ترازوی دیجیتال باید با نمایندگی ترازوی دیجیتال تماس داشته باشد و زمان ارتباط با نمایندگی و استفاده از تعمیرات ترازو با گارانتی ، نیاز به فاکتور خرید نمایندگی یا کارت گارانتی ترازو است که با نداشتن این مدارک دستگاه فاقد گارانتی می گردد .



تعمیر ترازوی آزمایشگاهی AND حتما باید با نمایندگی دستگاه انجام گردد زیرا قیمت ترازوی دیجیتال آزمایشگاهی AND بسیار بالا می باشد و دستکاری ترازو توسط افراد غیر مجاز ممکن است ترازو آزمایشگاهی دچار مشکل بیشتری گردد و کاربر متحمل هزینه ی بسیار سنگینی گردد .

دیجی اسکال نمایندگی تعمیرات ترازو آزمایشگاهی AND است و خدمات انجام شده در این مرکز دارای گارانتی می باشند و ترازوی دیجیتال فروخته شده نیز دارای گارانتی معتبر از کمپانی AND می باشد .

ترازو آزمایشگاهی یکی از حساس ترین ترازوی دیجیتال است که با دقت توزین فوق حساس توزین می نماید و برای توزین مواد ارزشمند گرمی یا جهت ترکیب دارو مورد استفاده قرار می گیرد در صنعت ترازوی آزمایشگاهی ، ترازوی AND یکی از بهترین برند در جهان شناخته شده است که با دقت بسیار بالا توزین می نماید و دارای بدنه ی بسیار مقاوم و ظاهری شکیل می باشد .

دیجی اسکال مرکز ارائه ی ترازوی آزمایشگاهی با برند AND می باشد محصولات AND صد در صد تضمین شده است و کیفیت توزین فوق حساسی دارند قیمت ترازو چندین برابر نمونه های ایرانی و چینی می باشد از این رو برای تعمیرات ترازوی آزمایشگاهی حتما با دیجی اسکال مشاوره نمایید تا با تعویض قطعات تقلبی به جای اصلی توسط افراد غیر مجاز از کیفیت توزین ترازوی آزمایشگاهی کاسته نگردد .


جهت اطلاع از مدل های ترازو AND بر روی محصول ترازو کلیک نمایید .


ارسال نظر

لیلا مرادی :
1 0
با سلام واحترام خواهشمند است درخصوص درخواست موردنظر راهنمایی فرمایید.
مدیریت :
0 0
سلام وقت بخیر ترازو دیجیتالی که قابلیت اتصال به کیت دانسیته در مدل AND و Mettler Toledo می باشد که در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر به مشاورین فروش 0216123 تماس حاصل بفرمایید .
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()