021-6123
سبد خرید 0
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 16 خرداد 1394 در ساعت 57 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )
باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران

باسکول پند دارای گواهی نامه emc در ایران می باشد ، باسکول پند یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان باسکول دیجیتال در بازار مصرفی باسکول است که در تمامی طول فعالیت و تولید باسکول با هدف ارتقاء سطح کیفی سیستم ها قدم برداشته است .

باسکول پند در چندین گروه باسکول جاده ای ، باسکول صنعتی ، باسکول فروشگاهی و باسکول آویز در حال فعالیت می باشد ، خرید باسکول پند در تمامی زمینه های ذکر شده پیشنهاد دیجی اسکال می باشد زیرا کیفیت توزین و عمر طولانی دستگاه های پند تضمین شده است .

باسکول پند توانسته است در زمینه باسکول جاده ای اندیکاتور pu850 را با گواهینامه ی emc  که تضمین ثبات نمایشگر اندیکاتور می باشد را عرضه می نماید که در مکان هایی که مواج مغناطیسی ممکن است عملکرد اندایکاتور را دچار خلل نماید مورد استفاده قرار می گیرید زیرا نمایشگر باسکول در برابر این امواج مصون است .

برای اندایکاتور pu850 هیچ محدودیتی مکانی وجود ندارد و کاربرانی که نیاز به خرید باسکول جاده ای یا هر یک از باسکول های پند را دارند با اطمینان خاطر از عملکرد باسکول دیجیتال اقدام به خرید باسکول نمایند ، علاوه بر کیفیت باسکول نکته ی دیگری که در خرید دستگاه قابل ملاحظه و اهمیت زیادی دارد قیمت باسکول می باشد که دارای قیمت بسیار مناسب و کیفیت فوق العاده ای است .

دیجی اسکال نمایندگی فروش باسکول ، محصولات پند را با گارانتی اصلی به مدت  14 ماه تصمین می نماید و تعمیرات باسکول را در مدت گارانتی به صورت رایگان و با اتمام مدت گارانتی با تعرفه ی مصوب کارخانه ی تولید ارائه می نماید .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()